Gå til innhold

Noen flere her som løp Holmestrand maraton i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg løp halvmaraton. Det føltes fantastisk selv om melkesyra og stivheten tok meg etter 17- 18 kilometer.

Er kjempestolt av medaljen jeg fikk etterpå.

Jeg deltok første gang i 2009 og det gikk ikke på langt nær så bra. Så formen er formidabelt mye bedre.

Hurra for meg og alle dere som løper halv eller helmaraton. Respekt.-)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg løp halvmaraton. Det føltes fantastisk selv om melkesyra og stivheten tok meg etter 17- 18 kilometer.

Er kjempestolt av medaljen jeg fikk etterpå.

Jeg deltok første gang i 2009 og det gikk ikke på langt nær så bra. Så formen er formidabelt mye bedre.

Hurra for meg og alle dere som løper halv eller helmaraton. Respekt.-)

Mamma gikk 7 km:)

Anonym poster: 18fafd11c40a0e4684c60948cf243fc2

Skrevet

Oj så kult, gratulerer med gjennomført :)

Jeg skal løpe halvmaraton i juni:)

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer! Når man har fullført halvmaraton, føles det utrolig bra! (Hva løp du på, kan jeg spørre om det?)

Anonym poster: ccde5243496078288b4df80357454b7b

Skrevet

Oj så kult, gratulerer med gjennomført :)

Jeg skal løpe halvmaraton i juni:)

Lykke til og gled deg :-)

Skrevet

Jeg ante ikke at det arrangeres maraton i Holmestrand. Ikke et vondt ord om Holmestrand, men jeg synes det var et litt merkelig tidspunkt å arrangere et mosjonistløp. På denne tida er det en del som har fått gått en del på ski og er i brukbar form av det, men det tar litt tid å omstille seg fra langrenn til løping.

Det er noen som har jogget på tredemølle om vinteren, men det skal en del til å klare å motivere seg for å jogge så langt og lenge som man må for å trene seg opp til maraton på tredemølle. For ikke å snakke om at det er en stor belastning og potensielt skadelig for kroppen med det paddeflate underlaget en tredemølle gir, det er mye bedre å løpe i ujevnt terreng.

Det har vært forhold til å jogge utendørs i to-tre uker, ikke akkurat flust med tid til å bygge maratonform.

Jeg antar at man har valgt tidspunktet for å ikke kollidere med andre løpsarrangementer, men en skulle tro at det må gå an å finne et tidspunkt litt lenger ut på vårparten som ikke kolliderer med alt for mye annet (et eller annet blir det uansett).

Uansett, gratulerer til deg som fullførte! Du må bare ikke slutte å trene resten av året. ;)

Skrevet

Jeg ante ikke at det arrangeres maraton i Holmestrand. Ikke et vondt ord om Holmestrand, men jeg synes det var et litt merkelig tidspunkt å arrangere et mosjonistløp. På denne tida er det en del som har fått gått en del på ski og er i brukbar form av det, men det tar litt tid å omstille seg fra langrenn til løping.

Det er noen som har jogget på tredemølle om vinteren, men det skal en del til å klare å motivere seg for å jogge så langt og lenge som man må for å trene seg opp til maraton på tredemølle. For ikke å snakke om at det er en stor belastning og potensielt skadelig for kroppen med det paddeflate underlaget en tredemølle gir, det er mye bedre å løpe i ujevnt terreng.

Det har vært forhold til å jogge utendørs i to-tre uker, ikke akkurat flust med tid til å bygge maratonform.

Jeg antar at man har valgt tidspunktet for å ikke kollidere med andre løpsarrangementer, men en skulle tro at det må gå an å finne et tidspunkt litt lenger ut på vårparten som ikke kolliderer med alt for mye annet (et eller annet blir det uansett).

Uansett, gratulerer til deg som fullførte! Du må bare ikke slutte å trene resten av året. ;)

Jeg er enig i at det er et altfor tidlig på året å arrangere et slikt stort løp. Selv har jeg løpt ute i omtrent hele vinter. Så for min del gikk det veldig bra.

Holmestrand startet med maraton i fjor. Oppmøtet var på over 1750 deltagere. Så det vat ikke noe å si på fremmøte.

Jeg har tent hele året i flere år. gjennomsnittlig 5-6 dager i uken. Ikke bare løping da ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...