Gjest cool_water Skrevet 14. april 2013 #1 Skrevet 14. april 2013 Jeg har bare hatt veldig dårlige erfaringer med stroppeløse bh'er og ønsker tips til butikker i Bergensområdet som har noen gode. Har sjekket ut f.eks. Change på nettet og ser de har 2 typer, med flere farger i hver av typene, noen som for eksempel har erfaringer med de? Legger ved lenke.
Sassenach Skrevet 14. april 2013 #2 Skrevet 14. april 2013 (endret) Har ikke erfaring med akkurat denne modellen, men inntrykket mitt av Change sine BHer er veldig bra. Sitter som et skudd, gjør så klær sitter bedre og har ikke lenger verk i pupper eller nakke. Endret 14. april 2013 av minimika
Gjest cool_water Skrevet 14. april 2013 #3 Skrevet 14. april 2013 Har ikke erfaring med akkurat denne modellen, men inntrykket mitt av Change sine BHer er veldig bra. Sitter som et skydd, gjør så klær sitter bedre og har ikke lenger verk i pupper eller nakke. Åh! Skal oppsøke de til uken, takk for svar Håper de har noen stroppeløse med bitte litt fyll i, fyller ikke bh'ne så godt selv så
Sassenach Skrevet 14. april 2013 #4 Skrevet 14. april 2013 (endret) Usikker på om de har stroppløse BHer med fôret skål, men du kan jo slenge inn et par kyllingfileter for litt ekstra fyll om det er et behov. Hehe! Det som er så fint med Change, og andre undertøyssalonger forøvrig, er at de har et myye bedre utvalg av størrelser, cupsizes og modeller. Her snakker vi 60-100, A til K og trekant til BOMBshell. Har ei vennine som ikke har store frontpartiet, men med push-upen til Change får hun noe som ser ut som et naturlig, middels stort puppestell. Endret 14. april 2013 av minimika
Gjest cool_water Skrevet 14. april 2013 #5 Skrevet 14. april 2013 Usikker på om de har stroppløse BHer med fôret skål, men du kan jo slenge inn et par kyllingfileter for litt ekstra fyll om det er et behov. Hehe! Det som er så fint med Change, og andre undertøyssalonger forøvrig, er at de har et myye bedre utvalg av størrelser, cupsizes og modeller. Her snakker vi 60-100, A til K og trekant til BOMBshell. Har ei vennine som ikke har store frontpartiet, men med push-upen til Change får hun noe som ser ut som et naturlig, middels stort puppestell. Haha ikke sant!! Skal sjekke ut så snart jeg får tid! Hører at de er veldig flinke til å gi tilbakemeldinger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå