Gå til innhold

Bekjenn dine fjortisidoler

Anbefalte innlegg

Gjest Vampen
Skrevet

Inspirert av disse tiders Bieberiske galskap, og en annen tråd her inne, så lurer jeg på om noen av KGerne vil bekjenne sin fortid som fan av ymse artister.:) Bieber er jo verken den første eller siste som får det til å gå rundt for jentene, så hvem var din ungdoms idoler?

Her er det fritt frem for både mimring, flauheter og nostalgi.

Videoannonse
Annonse
Gjest Skogmann
Skrevet

Wu tang clan og cypress hill. Hører fortsatt på det :)

• Liker 2
Gjest Skogmann
Skrevet

ps; jeg er ikke jente da.

Bare noe jeg kom på

Gjest Blomst83
Skrevet

Her var det BSB for alle penga. Satt benka utafor Oslo spektrum fra 06.00 til dørene åpnet kl. 19.00 for å være sikker på at man fikk plass hele foran ved scenen.

Gjest Vampen
Skrevet

Wu tang clan og cypress hill. Hører fortsatt på det :)

Insane in the brain! :nigo: Sleng på House of pain, så kan jeg nærmest lukte gangene på ungdomsskolen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tapetsert hele rommet med backstreet boys da jeg var 12-13 :rodme:

Anonym poster: c0c88c22fdb3ba70880321a4fa0d57d3

AnonymBruker
Skrevet

A1, Westlife, SpiceGirls, BSB og Leonardo DiCaprio :laugh:

Anonym poster: c0707427113167550cf283edf853ed30

• Liker 2
Skrevet

Musikksmaken min har alltid vært veldig "all over the place" men jeg hadde det største crushet på Slash (guns'n'roses) og Dave Grohl (nirvana) og enda tidligere i ungdommen: John Norum fra Europe... Har en forkjærlighet for mye hår og rough and ready ;)

• Liker 1
Gjest Skogmann
Skrevet

Insane in the brain! :nigo: Sleng på House of pain, så kan jeg nærmest lukte gangene på ungdomsskolen.

Shaolin shadowboxing, and the Wu-Tang sword style

If what you say is true, the Shaolin and the Wu-Tang

could be dangerous

Do you think your Wu-Tang sword can defeat me?

En garde, I'll let you try my Wu-Tang style

• Liker 1
Gjest Vampen
Skrevet

Her var det BSB for alle penga. Satt benka utafor Oslo spektrum fra 06.00 til dørene åpnet kl. 19.00 for å være sikker på at man fikk plass hele foran ved scenen.

Hoho, der var jeg også.:fnise: Jeg var riktignok aldri stor BSB fan, vi dro på konsert som utsendte stuntreportere for skoleavisa. Etter latterlig mange timer i kø (man måtte ha en autentisk opplevelse må vite), så endte jeg opp med brist i ribbeina og nærkontakt med AJ. Oh, the memories..

Mitt boybandcrush var Take That, og begynte allerede på barneskolen. Robbie og Mark ftw!

• Liker 2
Gjest Vampen
Skrevet

Musikksmaken min har alltid vært veldig "all over the place" men jeg hadde det største crushet på Slash (guns'n'roses) og Dave Grohl (nirvana) og enda tidligere i ungdommen: John Norum fra Europe... Har en forkjærlighet for mye hår og rough and ready ;)

Jaaaaaaaaa, Slash!<3 :ler:

Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
  • Liker 3
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Jeg var stor Westlifefan. Skjønner faen ikke hva jeg tenkte med. Jeg hadde en tendens til å høre på alt alle andre hørte på, og da gikk det mest i boyband. A1 var også veldig populært. Destinys Child som nevnt over her.

Det var en lykkens dag da jeg fikk meg mp3-spiller i 6-7 klasse, og onkelen min som var "datakyndig" skulle fylle den med musikk og valgte å fylle den med System of a Down. Jeg så meg aldri tilbake. Etter det gikk det veldig mye i det jeg oppfattet som "rebelsk" musikk. Linkin Park, Good Charlotte og lignende sinte unge menn med rart hår.

Endret av Raindrops
  • Liker 3
Gjest Vampen
Skrevet

Jeg var stor Westlifefan. Skjønner faen ikke hva jeg tenkte med. Jeg hadde en tendens til å høre på alt alle andre hørte på, og da gikk det mest i boyband. A1 var også veldig populært. Destinys Child som nevnt over her.

Det var en lykkens dag da jeg fikk meg mp3-spiller i 6-7 klasse, og onkelen min som var "datakyndig" skulle fylle den med musikk og valgte å fylle den med System of a Down. Jeg så meg aldri tilbake. Etter det gikk det veldig mye i det jeg oppfattet som "rebelsk" musikk. Linkin Park, Good Charlotte og lignende sinte unge menn men rart hår.

Hahaha, litt av sjarmen er at man ikke skal skjønne hva faen man tenkte med!:ler: Man har ikke vært ekte fjortis om man ikke har digget noen artister man har litt problemer med å vedkjenne seg i ettertid. Noe belieberne nok vil oppdage etterhvert.;)

Gjest Vampen
Skrevet

Og takket være Mynona kom jeg på et band jeg helt hadde glemt:

East+17+east17.jpg

Kan noen forklare meg greia med lua?:ler:

Skrevet

Da jeg var liten, dvs fram til jeg rundt 12 år var det Spice Girls for alle penga. Spesielt Geri. Jeg synes egentlig de er litt kule den dag i dag jeg. ;)

Fra jeg var rundt 15 år ble jeg skikkelig Frank Sinatra og Rammstein-fan. Ble nok sett litt rart på, men hvem bryr seg vel om det? Er fan den dag i dag. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg glemte Eminem! Jeg lagde jo til og med en pute i kunst og håndtverk der jeg proklamerte min evige kjærleik til Slim Shady.

• Liker 1
Gjest sophia21
Skrevet

Jeg var aldri noen fan av de typiske boybanda, Leonardo Dicaprio eller Spice Girls. Men var helt vill etter Enrique Iglesias :P Selvsagt endte jeg opp med å lære spansk.

• Liker 1
Gjest MajaKaja
Skrevet

Spice Girls og David Pedersen (Idol) :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...