Gå til innhold

Kontakte date som har dumpet en?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet en fyr i ca en mnd før han avsluttet det pga av han ikke syntes det var det helt store. Kjenner jeg er veldig skuffet, fordi jeg likte ham egentlig godt, og kunne tenkt meg å brukt litt mer tid sammen med ham for å finne ut av ting.

Jeg ble litt overrumplet da han dumpet meg, så jeg fikk ikke spurt hva som var feil eller manglet. Det er sikkert ikke noe jeg kan gjøre med det, men det jeg lurer på er om han bare mente vi manglet kjemi, eller om det er noe jeg har sagt/gjort feil. De første datene pratet vi i timesvis, etterhvert begynte vi å møtes hjemme der det ble mindre prating og mer kos/sex. Pratingen dabbet liksom litt av. Jeg bruker litt tid på å bli kjent med folk og la dem bli kjent med meg. Klarer ikke helt å være meg selv, spesielt ikke når jeg ikke vet hvor jeg har folk. Så det jeg lurer på nå, er om vi kunne funket sammen hvis vi bare hadde gitt det litt mer tid. Er det vanlig at praten dabber litt av etter de første "innledende" samtalene, for så å ta seg opp igjen, eller pleier det å gå flytende hele tiden?

Jeg har så lyst til å kontakte ham og spørre hva som er grunnen til at han ikke syntes det funka. Har lyst til å spørre om vi kan gi det litt mer tid så jeg kan bli tryggere på ham. Samtidig vil jeg jo ikke være klengete og masete. Litt selvrespekt har jeg jo. Jeg vil jo tro at det ikke er noe jeg kan gjøre. Han har jo bestemt seg, og det er vel lite sannsynlig at han vil gå på noen dater til.

Huff, vet ikke hva jeg vil med dette. Jeg sliter med å gi slipp på ham. Jeg treffer aldri noen jeg liker og som liker meg tilbake. Endelig skjedde det (trodde jeg), men nå har jeg mista muligheten til å finne ut hva det kunne blitt til. :(

Anonym poster: ef57e9cb5f58aef72bde308f5959e811

Videoannonse
Annonse
Gjest Tidssone
Skrevet

Nei. Det er overhodet ikke noen god idé å kontakte ham.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor skal du gi han tid så du blir tryggere på han?

Og hvorfor skal han svare ja på det når han har sagt at dere ikke er noe han ønsker å gå videre på?

Tror det beste er bare å gå videre, glem denne mannen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Jeg vet jo at dere har rett. Jeg synes bare det er så vanskelig å gi slipp. Endelig fikk jeg kjenne hvordan det var å ha noen der, ha en å føle nærhet til. Og så dumpet han meg uten å få se hvordan jeg egentlig er.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i utgangspunktet enig med de som sier at du skal la være. Man skal ikke gå for mye på akkord med sin egen stolthet. Samtidig kan det være svært ødeleggende å gå og tenke slik som du gjør nå, og det kan bli veldig vanskelig å legge det bak seg. Sånn sett kan det hende at du for din egen del også kunne hatt nytte av å få situasjonen avklart med han, men det betinger jo da at du er forberedt på uansett utfall, samt at noe stolthet kan gå ad undas. Det er noe dritt å gå og gnage på sånt over tid.

Anonym poster: 34921548b9bc3c59b41384b4b28e1319

Skrevet

Skjønner jo at det er vanskelig å gi slipp - jeg er på en måte formann i den foreningen der...

Men, denne mannen er ikke interessert. Han vil ikke bli bedre kjent med deg, han ønsker ikke å få vite hvem du egentlig er. Han har gått videre.

Det er ikke sikkert du vil få noe svar av han en gang hvis du tar kontakt. Og hvis han svarer så kan det hende det er et sårende og surt svar hvis han ser på det som masing.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her... Jeg er jo egentlig enig med dere. Jeg ser at jeg ikke kan vinne noe på å gjøre det. Må vel bare ta tiden til hjelp og glemme ham. :( Lurer på om jeg noensinne kommer til å finne kjærligheten. Har vært singel i over 10 år, med unntak av et "forhold" som varte tilsammen nesten et år men som aldri ble noe kjæresteforhold. Mister helt håpet her. :(

Skrevet

Ikke mist håpet. Håp finnes det alltid. :blomst:

Og bortsett fra det har jeg absolutt ingen gode råd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...