frkleo Skrevet 14. april 2013 #1 Del Skrevet 14. april 2013 Hei! Jeg har søkt førskolelærer deltid ved Dronning Mauds Minnes Høyskole til høsten, og jeg lurer på hvordan dette studiet er. Jeg vet at det er samlingsuker og praksisuker, men hva skjer i løpet av samlingsukene? Får vi en plan for hvor mye vi bør ha vært igjennom før ukene? Jeg har lest tidligere at det legges vekt på gruppearbeid, gjelder dette i løpet av samlingsukene eller utenom også, slik at man må møtes ellers? Hvordan er eksamen? Skriftlig, muntlig, mappe, hjemme, gruppe? Hvor mye jobber du/dere med studiene på egenhånd? Er det mye stoff å gå gjennom slik at det blir tungt å gjøre det på egenhånd? Fint om noen vil dele sine erfaringer da jeg ikke har funnet så mye informasjon om selve studiehverdagene på nettet. Send gjerne en PM om du ikke vil skrive her eller evt. vil dele e-postadresse slik at jeg kan spørre mer, Håper noen tar seg tid til å svare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2013 #2 Del Skrevet 26. mai 2013 Jeg har også søkt deltid ved DMMH til høsten, og lurer mye på det samme som deg! Håper det tikker inn noen svar til oss snart :-) Anonym poster: 02a6117f9274e886197d3aad94c60fec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 4. juni 2013 #3 Del Skrevet 4. juni 2013 Dytter på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #4 Del Skrevet 12. januar 2015 Kan jeg dytte denne opp igjen? Kanskje noen av dere over her har gått et år nå og kan svare meg som lurer på akkurat det samme som dere gjorde? Anonymous poster hash: 349f9...cee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå