Gjest stian Skrevet 14. april 2013 #1 Skrevet 14. april 2013 Hei:-)lurer på om jeg var blind i 2 år..Ser no i ettertid var mye som skurret med hun.Hvordan oppfører en dame seg når de har psykopatiske trekk? Altså ikke en psykopa, men men en del trekk.Hva er liksom kjenne tegne?noen som har erfaring?
Dricka Skrevet 14. april 2013 #2 Skrevet 14. april 2013 Trenger ofte bekreftelser på at hun er bra og på det meste hun gjør. Vet aldri hvilket humør hun er i. Havner man i krangel med dem kan de dikte opp ting som ikke er sanne osv. Veldig forskjellig fra person til person. Men det er mine erfaringer
Gjest Kaffekrus Skrevet 14. april 2013 #3 Skrevet 14. april 2013 (endret) Hei:-)lurer på om jeg var blind i 2 år..Ser no i ettertid var mye som skurret med hun.Hvordan oppfører en dame seg når de har psykopatiske trekk? Altså ikke en psykopa, men men en del trekk.Hva er liksom kjenne tegne?noen som har erfaring? Manipulerende. kontrollerende, sjalu og egoistisk. http://www.epitel.info/index.php/web/artikkel/tegn_pa_psykopatiske_trekk_og_psykopati/ Godt du kom deg unna! Edit; la til den riktige linken Endret 14. april 2013 av Kaffekrus
Gjest stian Skrevet 14. april 2013 #4 Skrevet 14. april 2013 Manipulerende. kontrollerende, sjalu og egoistisk. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_trondelag/1.6965119 Godt du kom deg unna! Ser på meg selv som en oppegående mann,men så ikke dette før det var over..hun klaget stadig over eksen som var psykopat..så like barn leker vel ofte best.. og burde skjønt det.. Men er forsatt ondt, men er vel heller det at man ofte savner og ha noen ikke nødvendigvis den personene det er slutt med..Ble så tappet for energi av hun..Var som noen slapp ut luft av en ballong..er en dum snill mann og håper jeg lærte mitt her.
Gjest Kaffekrus Skrevet 14. april 2013 #5 Skrevet 14. april 2013 Ser på meg selv som en oppegående mann,men så ikke dette før det var over..hun klaget stadig over eksen som var psykopat..så like barn leker vel ofte best.. og burde skjønt det.. Men er forsatt ondt, men er vel heller det at man ofte savner og ha noen ikke nødvendigvis den personene det er slutt med..Ble så tappet for energi av hun..Var som noen slapp ut luft av en ballong..er en dum snill mann og håper jeg lærte mitt her. Jeg vet av erfaring hvor ødeleggende et slikt forhold er. Det har ikke noe med om du er oppegående eller dumsnill, alle kan komme ut for slike personer. Ja, det er vondt og klart man savner den personen man trodde man ble kjent med. Vi to er heldige som slapp unna.
Gjest Kalkunen Skrevet 14. april 2013 #6 Skrevet 14. april 2013 Skal ha godnattmeldinger og oppmerksomhet hver kveld. Behov for blomster eller andre gaver utenom bursdag og jul. Nekter å gjøre husarbeid eller oppvask hvis DUUUU ikke gjør noe, alt skal selvfølgelig deles hundre prosent likt hele tiden, hele året, uten stans men selvfølgelig regnes ikke omlegging av dekk, plenklipping og snømåking som en del av likestillinga. gidder ikke ha sex hvis hu ikke får særbehandling som forspill, kan ikke fingre seg selv hvis han kom for for fort. blir sur fordi du ikke gjør som hun vil.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2013 #7 Skrevet 14. april 2013 Mange av disse såkalte tegnene dere kommer med her trenger ikke ha noe med psykopati å gjøre...
Gjest Kalkunen Skrevet 14. april 2013 #8 Skrevet 14. april 2013 Mange av disse såkalte tegnene dere kommer med her trenger ikke ha noe med psykopati å gjøre... er bare damer som skal ha betalt på date som mener det.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #9 Skrevet 14. april 2013 Skal ha godnattmeldinger og oppmerksomhet hver kveld. Behov for blomster eller andre gaver utenom bursdag og jul. Nekter å gjøre husarbeid eller oppvask hvis DUUUU ikke gjør noe, alt skal selvfølgelig deles hundre prosent likt hele tiden, hele året, uten stans men selvfølgelig regnes ikke omlegging av dekk, plenklipping og snømåking som en del av likestillinga. gidder ikke ha sex hvis hu ikke får særbehandling som forspill, kan ikke fingre seg selv hvis han kom for for fort. blir sur fordi du ikke gjør som hun vil. Tror det er likestilling, ikke psykopat... Anonym poster: aa49720fcc253e183a2cbe1557788cc8 7
Gjest Kalkunen Skrevet 14. april 2013 #10 Skrevet 14. april 2013 Tror det er likestilling, ikke psykopat... Anonym poster: aa49720fcc253e183a2cbe1557788cc8 likestilling å få godnattameldinger og blomster ja? gratis date og greier. skjerp deg.
Gjest Snuppi Skrevet 14. april 2013 #11 Skrevet 14. april 2013 Skal ha godnattmeldinger og oppmerksomhet hver kveld. Behov for blomster eller andre gaver utenom bursdag og jul. Nekter å gjøre husarbeid eller oppvask hvis DUUUU ikke gjør noe, alt skal selvfølgelig deles hundre prosent likt hele tiden, hele året, uten stans men selvfølgelig regnes ikke omlegging av dekk, plenklipping og snømåking som en del av likestillinga. gidder ikke ha sex hvis hu ikke får særbehandling som forspill, kan ikke fingre seg selv hvis han kom for for fort. blir sur fordi du ikke gjør som hun vil. Du er ikke på jakt etter en likeverdig partner, men en ny mor som kan dulle med deg. Kom an! En kvinne vil ha en mann, ikke en guttunge.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 14. april 2013 #12 Skrevet 14. april 2013 (endret) - Hyppig kontroll av hva du gjør, det er viktig å skille mellom nysgjerrighet og det at hun skal vite hvem du er sammen med og alle slags detaljer. - Sier xen er en psykopat og spiller offer - Kommer med stikk daglig - Løgner - Overdreven sjalusi - Liker ikke vennene dine og mener til slutt at du bør kutte kontakten med dem - Raseriutbrudd og ofte krangling - Tyr tiil vold mot deg, først i det små. Og sier hun aldri skal gjøre det igjen. - Når hun blir tatt i løgn, overreagerer hun ved å f.eks å spille offer eller hun truer med ulogiske ting. Endret 14. april 2013 av Evilposelos 1
Gjest stian Skrevet 14. april 2013 #13 Skrevet 14. april 2013 Skal ha godnattmeldinger og oppmerksomhet hver kveld. Behov for blomster eller andre gaver utenom bursdag og jul. Nekter å gjøre husarbeid eller oppvask hvis DUUUU ikke gjør noe, alt skal selvfølgelig deles hundre prosent likt hele tiden, hele året, uten stans men selvfølgelig regnes ikke omlegging av dekk, plenklipping og snømåking som en del av likestillinga. gidder ikke ha sex hvis hu ikke får særbehandling som forspill, kan ikke fingre seg selv hvis han kom for for fort. blir sur fordi du ikke gjør som hun vil. Begynte med seriøse svar til du kom...
Steinar40 Skrevet 14. april 2013 #14 Skrevet 14. april 2013 Tror man merker det best når det aldri er mulig å diskutere problemer på en fornuftig og konstruktiv måte. 3
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 14. april 2013 #15 Skrevet 14. april 2013 Ser på meg selv som en oppegående mann,men så ikke dette før det var over..hun klaget stadig over eksen som var psykopat..så like barn leker vel ofte best.. og burde skjønt det.. Men er forsatt ondt, men er vel heller det at man ofte savner og ha noen ikke nødvendigvis den personene det er slutt med..Ble så tappet for energi av hun..Var som noen slapp ut luft av en ballong..er en dum snill mann og håper jeg lærte mitt her. Dette kunne eg ha skrive for 4 år sidan. Psykopatar dreg ein ned såpass mykje at du mister deg sjølv og tanken om at du var ein oppegåande mann forsvinn. Det er bra du kom deg unna! Fordelen no er at du veit kva "teikn" du skal sjå etter i ei ny dame. Det negative er at du (kanskje) vil oppdage at det er mange rundt deg med psykopatiske trekk. Også dei i nær familie.
Gjest ME Skrevet 14. april 2013 #16 Skrevet 14. april 2013 Skal ha godnattmeldinger og oppmerksomhet hver kveld. Behov for blomster eller andre gaver utenom bursdag og jul. Nekter å gjøre husarbeid eller oppvask hvis DUUUU ikke gjør noe, alt skal selvfølgelig deles hundre prosent likt hele tiden, hele året, uten stans men selvfølgelig regnes ikke omlegging av dekk, plenklipping og snømåking som en del av likestillinga. gidder ikke ha sex hvis hu ikke får særbehandling som forspill, kan ikke fingre seg selv hvis han kom for for fort. blir sur fordi du ikke gjør som hun vil. Mange av dagens damer som kan passe med denne beskrivelsen.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 14. april 2013 #17 Skrevet 14. april 2013 Skal ha godnattmeldinger og oppmerksomhet hver kveld. Behov for blomster eller andre gaver utenom bursdag og jul. Nekter å gjøre husarbeid eller oppvask hvis DUUUU ikke gjør noe, alt skal selvfølgelig deles hundre prosent likt hele tiden, hele året, uten stans men selvfølgelig regnes ikke omlegging av dekk, plenklipping og snømåking som en del av likestillinga. gidder ikke ha sex hvis hu ikke får særbehandling som forspill, kan ikke fingre seg selv hvis han kom for for fort. blir sur fordi du ikke gjør som hun vil. For en psykopat. Tiltrekkes du av psykopater?
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #18 Skrevet 14. april 2013 Noen observasjoner: Menn som har helt urimelige krav til en kjæreste mener ofte at det er noe feil med kjæresten. Eventuelt at hun er psykopat. I en konflikt kan menn med dårlig selvinnsikt utelukkende se motpartens reaksjoner, og ser ikke reaksjonene i sammenheng med egen oppførsel. Da blir kjæresten fort psykopat, også når de selv er minst like ille. Umodenhet. Umodne kvinner kan gjøre mye rart, uten at de er psykopat. Det meste som nevnes i denne tråden har ingenting med psykopat i å gjøre. Psykopati hos kvinner handler mer om å være utspekulert, empatiløs, kynisk, utnyttende. Anonym poster: 2012411631b02d6a29e52ff795ccec30 5
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2013 #19 Skrevet 14. april 2013 er bare damer som skal ha betalt på date som mener det. Jeg er ikke dame og dating er jeg ferdig med for lenge siden
Gjest Kalkunen Skrevet 14. april 2013 #20 Skrevet 14. april 2013 Noen observasjoner: Menn som har helt urimelige krav til en kjæreste mener ofte at det er noe feil med kjæresten. Eventuelt at hun er psykopat. I en konflikt kan menn med dårlig selvinnsikt utelukkende se motpartens reaksjoner, og ser ikke reaksjonene i sammenheng med egen oppførsel. Da blir kjæresten fort psykopat, også når de selv er minst like ille. Umodenhet. Umodne kvinner kan gjøre mye rart, uten at de er psykopat. Det meste som nevnes i denne tråden har ingenting med psykopat i å gjøre. Psykopati hos kvinner handler mer om å være utspekulert, empatiløs, kynisk, utnyttende. Anonym poster: 2012411631b02d6a29e52ff795ccec30 så alle kvinner er psykopater, er det det du sier? alt det der er jo ting jeg lista opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå