Gå til innhold

Bestevenninna til samboeren min er så irriterende! I går kokte det for meg.

Anbefalte innlegg

Gjest Sunshine23
Skrevet

Samboeren min har en bestevenninne som er utrolig irriterende. Hun har munndiare til tusen. Elsker å høre sin egen stemme og overkjører deg totalt. Det går liksom ikke ann å snakke med henne. Hun bare avbryter og klarer ikke å holde kjeft i 5 sekunder altså. Hyper er hun å. Skulle tro hun hadde ADHD+++++

Vel, igår var vi på fest sammen og hun blir enda verre når hun drikker. Hun blir så voldsom og gal. Jeg har ikke sett på maken. Hun snakker og ler høyt, skal alltid være midtpunktet, hopper opp og ned, avbryter samtaler hele tiden, synes alt hun sier er super morsomt osv osv. Jo mer hun drikker, jo mer irriterende blir ho.

Jeg er en mye mer stille og rolig person. Hun blir bare to much for meg.

Uansett så satt jeg og en venninne i sofan da. Jeg prøvde å fortelle henne noe viktig om mamman min (mamma er blitt syk og ligger på sykehus) men det er ikke lett når denne gale kjerringa sitter ved siden av meg å skriker meg inn i øret!! :roll:

Hun avbrøyt meg hele tiden. Til slutt kokte det over for meg og jeg sa med en streng stemme " Kan du være så grei å holde litt kjeft?! Jeg prøver å fortelle henne noe her. Jeeezs!!"

Jada, hun ble sur, men det driter jeg i. Å sitte å avbryte folk på den måten er frekt! Jeg fikk liksom aldri fortelt venninna mi det jeg skulle si.

Jeg er bare så dritt lei. Ho går meg så på nervene. Jeg har sagt det til samboeren min, men han ser ikke det store problemet. Han sier at hun kan være litt over the top, men må bare godta ho.

What to do? Hun er jo mye på besøk å.

Kan også si at hun det mest trassige og stae mennesket jeg noen gang har møtt. Hun vet best og har alltid rett :roll:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får bare si det rett ut til din samboer at hun faktisk er litt for mye, og at du ikke orker å ha henne rundt deg så mye. Synes i grunn samboeren din burde ta seg en prat med henne, hun høres jo ufattelig slitsom ut.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 8
Skrevet

Huff, hun hørtes nesten ut som venninnen min før.

Hadde en venninne som var fryktelig hyper og slitsom. Jeg klarte nesten ikke å omgås med henne pga hun var så mye. Jeg ble hvertfall veldig sliten. Jeg ba henne flere ganger om å roe seg litt ned, men det nyttet jo ikke.

Enten du eller han burde jo ta seg en prat med henne. Vet akkurat åssen du har det. Å være sammen med mennesker som er så høylytte og gale er slitsomt, Hvis du ikke er like gal selv.

AnonymBruker
Skrevet

Du får bare si det rett ut til din samboer at hun faktisk er litt for mye, og at du ikke orker å ha henne rundt deg så mye. Synes i grunn samboeren din burde ta seg en prat med henne, hun høres jo ufattelig slitsom ut.

Snakke med henne? Hva skal hun gjøre da? Skifte personlighet?

Vi er forskjellige alle. Hvorfor skifter ikke TS væremåte?

Anonym poster: ab82f4863049da2fef9d7925ec29ac29

• Liker 1
Gjest snoopy_93
Skrevet

Da får du si til din samboer at hvis du skal godta henne må hun også godta at du vil snakke med dine venner uten å ha ei måke på skulderen som skriker deg i øret så hjernen rister.

Eller bare bli litt bitch mot henne, når hun snakker avbryter du henne og når hun snakker med noen andre gauler du i øret hennes.

Skrevet

Eller bare bli litt bitch mot henne, når hun snakker avbryter du henne og når hun snakker med noen andre gauler du i øret hennes.

Vel, men da blir jo TS verre enn den her venninnne.

Skrevet (endret)

Handler vel ikke om å skifte personlighet, men det går ann å roe seg litt ned her da. Det er utrolig irriterende med folk som er super hyperaktive og såpass voldsom som det ts beskriver denne bestevenninna på.

Endret av Lillemeg22
  • Liker 2
Skrevet

Folk forandrer seg ikke sånn uten videre. Venninnen er sånn hun er. Å be samboeren snakke med henne blir helt feil. Hennes oppførsel er ikke hans ansvar.

Det eneste du kan gjøre er å trekke deg litt unna og omgås henne mindre. Husk at hun er din samboers venninne. Han er sikkert glad i henne. Å rakke ned for mye, kan skade ditt og hans forhold.

• Liker 4
Skrevet

Snakke med henne? Hva skal hun gjøre da? Skifte personlighet?

Vi er forskjellige alle. Hvorfor skifter ikke TS væremåte?

Anonym poster: ab82f4863049da2fef9d7925ec29ac29

Nei, det handler ikke om å skrifte væremåte, men å kanskje prøve å roe ned.

• Liker 2
Skrevet

Bra du sa i fra i hvert fall!

• Liker 3
Gjest Sunshine23
Skrevet

Jeg bare merker jeg er mektig lei henne.

Han ser ikke på det som noe stort problem selv om han sier hun kan bli litt for mye noen ganger. Han har jo kjent henne i alle år. Han vel helt vant med åssen hun er på.

Jeg er bare en mye mer rolig person enn henne. Når jeg er på fest f.eks, så hopper jeg ikke rundt og hyler. Hun blir bare alt for mye for meg.

Skulle bare ønske hun kunne roe seg litt ned. Hun er jo veldig hyper til vanlig å.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Handler vel ikke om å skifte personlighet, men det går ann å roe seg litt ned her da. Det er utrolig irriterende med folk som er super hyperaktive og såpass voldsom som det ts beskriver denne bestevenninna på.

om hun faktisk har adhd så er vel ikke det bare å gjøre noe med..
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes det her høres ut som at TS ikke tåler at kjæresten har en kvinnelig venninne.

• Liker 1
Gjest Sunshine23
Skrevet

Jeg synes det her høres ut som at TS ikke tåler at kjæresten har en kvinnelig venninne.

Really? Der tar du feil.

• Liker 7
Gjest Fleecejakke
Skrevet

Er virkelig verden din så svart hvitt som du framstiller den?

• Liker 10
Skrevet

Er virkelig verden din så svart hvitt som du framstiller den?

Noen ganger så er den det.
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Drøyt å påstå hun ikke tåler at kjæresten har en kvinnelig venninne. Ærlig talt.

Anonym poster: cf0d2b399feaa41d10118085f5b3a6b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun faktisk har ADHD finnes det jo medisiner.

Anonym poster: a409187bdf0e89cd6ef6d24dbeef5a8a

• Liker 2
Skrevet

Det hun ønsker seg her i livet er oppmerksomhet, sant? Og du blir sannsynligvis ikke kvitt henne. Da kan du bruke den tiden du uansett er nødt til å være sammen med henne, til å forsøke å forme henne til et litt hyggeligere menneske. Vi har en tendens til å overse ting vi synes er helt ok, og irritere oss over det vi ikke liker. Snu på dette, og let etter episoder der du synes hun oppfører seg greit. Belønn det med å stille henne et hyggelig spørsmål eller gi henne et kompliment. Er hun ufyselig og plagsom, så sier du at du ikke har tid til å snakke med henne og finner på noe annet (=mangel på oppmerksomhet).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...