mariatherese Skrevet 14. april 2013 #1 Skrevet 14. april 2013 Hei! Jeg er på en evig jakt etter den perfekte founation, og har nå nettopp brukt en prøve jeg fikk på diorskin nude foundation. Fant riktig farge for meg og jeg synes aldri jeg har vært så fornøyd før. Problemet mitt er at jeg lett får uren hud, og dermed ikke vet hvordan denne foundationen vil være for meg over tid. I tillegg er den latterlig dyr i parfymeri (450 kr), men å få tak i til 32 pund på feelunique (280 kr), noe som er overlevbart hvis den er god nok. Noen som har erfaringer med denne foundationen? Setter stor pris på svar Forøvrig har jeg testet litt diverse foundationer man får tak i på H&M og VITA, i tillegg til Mineral Hygienics, LA Minerals, MAC pudder (husker ikke helt navnet) og flere.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #2 Skrevet 14. april 2013 Vel, du vil jo måtte betale tollavgift(ca. 120 kr) + 25% moms av produktets pris, om det overstiger 200 kr, så veldig mye billigere blir det nok ikke likevel, nei. Jeg har erfaring med den, og jeg er dessverre ikke fornøyd. Synes den holder dårlig på huden, og er vanskelig å få jevn. Ikke verdt 450 kr, hvert fall. Jeg er fornøyd med bare minerals sin mineralfoundation, og jeg har også uren hud. Anonym poster: 8a502169057811a9c6da046f4deaf8ef
mariatherese Skrevet 14. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2013 Feelunique tilbakebetaler toll og moms, og frakt er inkludert i de 32 pundene. Så jo, en del billigere blir det Jeg synes den enkelt la seg jevnt og pent, det jeg er mest usikker på er hvorvidt den er trygg for uren hud. Det er jo såklart indivudelt, men det kunne vært fint å vite hvilke opplevelser andre har.
pilutta_ Skrevet 14. april 2013 #4 Skrevet 14. april 2013 Vel, du vil jo måtte betale tollavgift(ca. 120 kr) + 25% moms av produktets pris, om det overstiger 200 kr, så veldig mye billigere blir det nok ikke likevel, nei. Det er ikke tollavgift på sminke, men man må betale moms. Lenge siden jeg har brukt Nude, men jeg trooor ikke den ga meg urenheter (så vidt jeg kan huske).
Athene Skrevet 14. april 2013 #5 Skrevet 14. april 2013 Jeg er fornøyd med den, selv om jeg foretrekker Nars eller Laura Mercier. Er ikke plaget med urenheter uansett hva jeg putter på huden, og bruker alltid primer under.
Basi Skrevet 15. april 2013 #6 Skrevet 15. april 2013 Har ikke merket noe til urenheter (har fuktfattig hud som ikke er acne prone men som får mindre urenheter med jevne mellomrom). Så jeg synes den er trygg og god sånn sett. Men jeg synes imidlertid den sklir av så lett i løpet av dagen. Har prøvd både det ene og det andre, men får den ikke til å holde gjennom en hel arbeidsdag...
Basi Skrevet 15. april 2013 #7 Skrevet 15. april 2013 Har ikke merket noe til urenheter (har fuktfattig hud som ikke er acne prone men som får mindre urenheter med jevne mellomrom). Så jeg synes den er trygg og god sånn sett. Men jeg synes imidlertid den sklir av så lett i løpet av dagen. Har prøvd både det ene og det andre, men får den ikke til å holde gjennom en hel arbeidsdag...
Stinaaa Skrevet 15. april 2013 #8 Skrevet 15. april 2013 Har ingen erfaringer, men hvis du får utbrudd fort, så tror jeg ikke dior er det beste for huden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå