Gå til innhold

Kjærlighetssorg uten å ha det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å ha kjærlighetssorg uten å egentlig ha det? Holder på å tekste med en, og hvis jeg ikke har hørt noe fra han en dag er jeg helt i transe og blir i dårlig humør. Er dette normalt eller har jeg bare rett og slett blitt helt på trynet? :-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner meg igjen i det, tror det er følelsen av at ting brått kan snu. Frykt for at det skal ta slutt, og at man brått føler noe er feil om man ikke har hørt noe på en dag. Jeg tenker ofte det verste, at når har jeg ikke hørt noe så er ikke personen interessert lenger. Jeg er sikker på at jeg blir dumpa og starter på en slags kjærlighetssorg fordi jeg er forbredt på det verste, at nå er alt over... Er ganske slitsomt!

• Liker 1
Skrevet

Ja er slitsomt, men jeg tenker jo og at etter en dag så er det vel litt tidlig å begynne å sørge? Man må jo ikke snakke sammen hver dag, men det mangler liksom noe når jeg ikke har pratet med han..

Skrevet

Du savner han kanskje da! Er rart hvor fort man savner noen når man er forelska. Man kan føle savnet både fysisk og psykisk. Jeg pleide å savne eksen så fort hun var dratt fra meg.

Skrevet

Ja mulig jeg savner han, men vi kjenner nesten ikke hverandre :-p har møtt han to ganger og sendt maaaange meldinger med han :-p jeg har aldri opplevd denne følelsen før å føler meg innpåslitsom og overivrig...

Skrevet

Kanskje du har veldig lyst på kjæreste? Da kan man fort forelske seg i illusjonen og tanken på det, før man i det hele tatt kanskje har rukket å bli ordentlig forelska i personen...

Skrevet

Har nettopp kommet ut av et forhold, så har liksom ikke vært på utkikk etter noe nytt. Men siden jeg traff han for første gang for ca 6mnd siden har han vært inni hodet mitt ofte. Men etter vårt andre møte utvekslet vi telefonnummer og har tekstet siden da.

Skrevet

Aha, men jeg tror ikke det er unormalt å bli litt i dårlig humør om man er betatt og venter på melding! man vil jo gjerne høre noe fra personen. Og når man får melding er man brått ekstremt glad, hehe.

Skrevet

Hehe, ja humøret gjør et hopp når jeg hører noe fra han :-p men så tenker jeg jo på om det er en grunn til at det aldri er han som tar kontakt først, er det fordi han ikke er interessert eller er det fordi han ikke vet hva han skal skrive? Huff. Innimellom skulle jeg ønske mennesker kunne vært litt enklere å forstå seg på :-p

Skrevet

Det er noen som bare er veldig dårlige på å ta initiativ, kanskje fordi de er redde for å mase eller bli avvist. Jeg tror du må basere det på hvordan han er når dere treffes, og om og hvor ofte han vil treffe deg! Dette med sms gjør at det ofte blir misforståelser, fordi folk er så forskjellige både i hvor mye/ofte de skriver, hvordan de ordlegger seg, bruk av smileyer osv. En jeg holdt pa med var veldig kort på sms, virka nesten litt sur innimellom og svarte alltid sent. Så møttes vi og alt var helt perfekt mellom oss! Men jeg ble jo litt stressa de dagene vi bare hadde kontakt på meldinger, for jeg tolka det jo som liten interesse. Noe det ikke var!

Skrevet

Ja, har tenkt på det jeg og.. men vi kan ikke møtes så ofte siden vi ikke bor i samme by engang! :P Men har et inntrykk av at vi er veldig "like" men og på samme måte litt ulike. Har tenkt flere ganger på å ringe han, men er jo så usikker på hvordan jeg starter samtalen. :P

Skrevet

Kan dere ikke snakke f.eks på skype da? jeg synes det er mye bedre enn sms, da får man litt mer direkte prat og man kan ringe eller ha på webcam. Så slipper man å sitte og vente på svar også :)

Skrevet

Ja, det hadde jo vært en mulighet. Men han har for tiden ikke Internett der han bor, jeg vet ikke hvor gøy det er å sitte å snakke på skype e.l mens man er på besøk hos venner :-p ja, er bedre og kunne ringe, men jeg vet liksom ikke hvordan jeg skal starte samtalen :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...