AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #1 Del Skrevet 14. april 2013 Jeg kommer her med et litt dumt spørsmål, men jeg er ikke veldig bevandret i skattemessige spørsmål så det får bare gå. Jeg har for første gang blitt trukket for lite i skatt slik at jeg må betale restskatt i år. Problemet mitt er at jeg ikke vet hvordan jeg skal betale den. Kan jeg betale den via altinn? Eller må jeg betale den via nettbanken og bare føre inn kid-nummeret som står på selvangivelsen? Jeg fant ikke noen betalingsside på skatteetatens hjemmesider så er litt i villrede her. Anonym poster: 9ea0e6ee6215d02fb1f34b84afff721d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusemamma Skrevet 14. april 2013 #2 Del Skrevet 14. april 2013 Du må betale via nettbanken som en vanlig regning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 14. april 2013 #3 Del Skrevet 14. april 2013 Via nettbank. Her er litt mer info/kontonumre osv. http://www.skatteetaten.no/no/Person/Skatteoppgjor/Restskatt/Betaling-og-kidnummer/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #4 Del Skrevet 14. april 2013 Mange takk. Anonym poster: 9ea0e6ee6215d02fb1f34b84afff721d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå