Gå til innhold

Ikke spise på to dager = flatere mage?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger faktisk å gå ned 15-20 kg.

Anonym poster: 9a7f9a61e65d237f5a9cfd44fb1b58e5

Tenkte meg det. Da er det vel ikke oppblåstheten som er det største problemet. Spis sunt og rent, og tren - som nevnt. DAGLIG. DA tenker jeg du blir fornøyd om noen måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja du vil gå ned i vekt. sånn ca. 0,5 kg fett og kanskje 1-2 kg vann+diverse avhengig av hva du veier i utgangspunktet. det er likevel en elendig måte å gå ned i vekt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenkte meg det. Da er det vel ikke oppblåstheten som er det største problemet. Spis sunt og rent, og tren - som nevnt. DAGLIG. DA tenker jeg du blir fornøyd om noen måneder.

Dere har rett. :-(

Bare trenger noen til å sparke meg bak.

Og det med fagpersoner, har snakka med psykolog før om dette,

men alt hun gjør er å grave opp i fortiden min, hva skal det være godt for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har rett. :-(

Bare trenger noen til å sparke meg bak.

Og det med fagpersoner, har snakka med psykolog før om dette,

men alt hun gjør er å grave opp i fortiden min, hva skal det være godt for?

Kartlegging for å finne ut av hvor problemet kan ligge. Vet det er irriterende og vil du ikke igjennom det så må du fikse problemet på egenhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"graving" i fortiden er ikke det eneste saliggjørende. Har du prøvd kognitiv terapi? Da har man fokus på framtiden, og ikke fortiden, som du uansett ikke kan gjøre noe med. Personlig har jeg mye mer sansen for å se framover - på det du KAN endre, enn å ha fullt fokus bakover, på det du IKKE kan endre.

Sånn rent bortsett fra at om du genuint skal ned i vekt, så må du selvsagt spise mindre og bevege deg mer (blablabla....... men det er nok sant, da, tross alt), så vil jo magen bli flatere om du ikke spiser noe særlig på et par dager. Og i motsetning til andre her så tror ikke jeg det medfører alle helvetse problemer om du ikke spiser veldig mye på et par dager...... Personlig er jeg sånn at om jeg har spist mye en helg, ja da spiser jeg automatisk (eller bevisst!) mindre noen dager etterpå. Jeg slutter ikke å spise, men spiser betydelig mindre. Og ja - det hjelper. Og ikke får jeg masse plager av det heller, snarere tvert i mot.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Styrketrening 2-3 ganger i uken kombinert med litt kardio 1-2 ganger i uken. Muskler forbrenner fett i tillegg til å forme kroppen ganske så bra.

Klarer du den treningsmengden trenger du heller ikke gå med kaloriunderskudd, men du må mest sannsynlig bytte ut kostholdet ditt med et sunt ett.

Flat mage, sunn og sterk kropp er oppnådd innen x antall måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

"graving" i fortiden er ikke det eneste saliggjørende. Har du prøvd kognitiv terapi? Da har man fokus på framtiden, og ikke fortiden, som du uansett ikke kan gjøre noe med. Personlig har jeg mye mer sansen for å se framover - på det du KAN endre, enn å ha fullt fokus bakover, på det du IKKE kan endre.

Sånn rent bortsett fra at om du genuint skal ned i vekt, så må du selvsagt spise mindre og bevege deg mer (blablabla....... men det er nok sant, da, tross alt), så vil jo magen bli flatere om du ikke spiser noe særlig på et par dager. Og i motsetning til andre her så tror ikke jeg det medfører alle helvetse problemer om du ikke spiser veldig mye på et par dager...... Personlig er jeg sånn at om jeg har spist mye en helg, ja da spiser jeg automatisk (eller bevisst!) mindre noen dager etterpå. Jeg slutter ikke å spise, men spiser betydelig mindre. Og ja - det hjelper. Og ikke får jeg masse plager av det heller, snarere tvert i mot.

Hvordan kan jeg lære meg selv kognitiv terapi? :)

Ja... ikke sant.

Styrketrening 2-3 ganger i uken kombinert med litt kardio 1-2 ganger i uken. Muskler forbrenner fett i tillegg til å forme kroppen ganske så bra.

Klarer du den treningsmengden trenger du heller ikke gå med kaloriunderskudd, men du må mest sannsynlig bytte ut kostholdet ditt med et sunt ett.

Flat mage, sunn og sterk kropp er oppnådd innen x antall måneder.

Tror du jeg klarer det på 1 måned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Det kommer an på hvilket utgangspunkt du har. Med knallhard disiplin, vil du få et meget bra resultat på to måneder, men du kommer til å hate tilværelsen din jævlig mye i løpet av de to månedene.

Jeg ville satt meg et lengre mål, type sommerform 2014. Da har du tid til å bygge kroppen din opp på en rolig og kontrollert måte, bevare gleden og gjennomføre en vedvarende livsstilsendring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri i livet. Beklager, men sant. Om du skal ned 15-20 kg må du tenke langsiktig. Du må også ha kaloriunderskudd, i motsetning til det Katten skriver.

Anonym poster: 4049414e6f5cd8e681aab9c4a60a8a89

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorforni all verden har du ikke begynt før om du har det så forbanna travelt?!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorforni all verden har du ikke begynt før om du har det så forbanna travelt?!

Mangler viljestyrke :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler viljestyrke :-(

Da kan du bare drite i det da... Om du tror du skal få flat mage av å ikke spise på to dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor har du så forferdelig dårlig tid? Om du vil gå ned i vekt må du jo endre matvanene dine, ikke kutte ut mat generelt.. Spise sunnere og bli mer aktiv. Er dessverre ingen kjapp fiks løsning, vektnedgang avhengig av hvor mye man vil gå ned tar tid som det bør. Er ikke bra for kroppen å gå fort ned i vekt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor har du så forferdelig dårlig tid? Om du vil gå ned i vekt må du jo endre matvanene dine, ikke kutte ut mat generelt.. Spise sunnere og bli mer aktiv. Er dessverre ingen kjapp fiks løsning, vektnedgang avhengig av hvor mye man vil gå ned tar tid som det bør. Er ikke bra for kroppen å gå fort ned i vekt.

Fordi det er snart sommer!!

Du får komme hit så skal jeg trene deg jeg, da slipper du ikke unna :P

Ja, takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, og det fant du først ut nå?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men ikke om 2 dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er seriøs, hvis du bor i nærheten kan jeg godt trene deg :)

Wow... Jeg bor i Vestfold, hvor bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...