AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #1 Skrevet 14. april 2013 Jeg var på min første date i går etter en langvarig forhold. Og sitter og grubler over hvor kleint det egentlig var.. Det var med en mann som jeg har møttes i jobbsammenheng en del ganger tidligere, som jeg synes har virket hyggelig og søt. Men på daten kom det mange særheter fram. Jeg er nok litt prippen, og veldig opptatt av alt jeg sier og gjør skal være dannet og tiltalende. Så derfor satt jeg ikke veldig stor pris på at han stadig vekk klødde seg i nesa, snufset HØYT, hadde en form for tics når han gikk så hodet stakk fram innimellom som en and, samt at han prøvde å kysse meg når vi skulle si farvel hvor han stakk tunga si ut først. Jeg klarte bare ikke se hans gode kvaliteter blant alt dette, selvom jeg vet de er der. Har fått en ny date-invitasjon til neste helg, men jeg vet ikke helt, jeg........ Anonym poster: 0f07bc67975c8086e6ee3f66f0082b7f 1
Gjest Tidssone Skrevet 14. april 2013 #2 Skrevet 14. april 2013 Ågud. Han der har jeg også datet. Jeg håper i alle fall det ikke finnes SÅ mange av dem... 4
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2013 #3 Skrevet 14. april 2013 Jeg er ikke spesielt prippen av meg, men det der hadde jeg også blitt sjeneret for.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #4 Skrevet 14. april 2013 Jeg var på min første date i går etter en langvarig forhold. Og sitter og grubler over hvor kleint det egentlig var.. Det var med en mann som jeg har møttes i jobbsammenheng en del ganger tidligere, som jeg synes har virket hyggelig og søt. Men på daten kom det mange særheter fram. Jeg er nok litt prippen, og veldig opptatt av alt jeg sier og gjør skal være dannet og tiltalende. Så derfor satt jeg ikke veldig stor pris på at han stadig vekk klødde seg i nesa, snufset HØYT, hadde en form for tics når han gikk så hodet stakk fram innimellom som en and, samt at han prøvde å kysse meg når vi skulle si farvel hvor han stakk tunga si ut først. Jeg klarte bare ikke se hans gode kvaliteter blant alt dette, selvom jeg vet de er der. Har fått en ny date-invitasjon til neste helg, men jeg vet ikke helt, jeg........ Anonym poster: 0f07bc67975c8086e6ee3f66f0082b7f Takk for daten! Sa ikke du at du syntes det var koselig? Hvorfor skriver du dette da? Anonym poster: a88064d51b0de1741e3d53f3535502a5 12
Gjest Tirkes Skrevet 14. april 2013 #5 Skrevet 14. april 2013 Jeg tror svaret er at det KAN være sånn på en første date, men det er ikke nødvendigvis regelen. Neste gang kan det være du storkoser deg. Men må si som de to over - det der hadde kanskje jeg også synes var litt merkelig og lite tiltrekkende.
Obiola Skrevet 14. april 2013 #6 Skrevet 14. april 2013 Synes du skulle gi det et forsøk til. Kan jo være han var litt nervøs og oppførte seg deretter, det fikk frem noen særheter hos han. Ofte kan den første daten være totalt mislykka, mens nummer to er helt annerledes fordi man blir mer komfortabel.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #7 Skrevet 14. april 2013 Jeg tror svaret er at det KAN være sånn på en første date, men det er ikke nødvendigvis regelen. Neste gang kan det være du storkoser deg. Men må si som de to over - det der hadde kanskje jeg også synes var litt merkelig og lite tiltrekkende. Sånn kan det være første date? Om han piller seg i nesa og snufser høyt på første date, så vil han gjøre dette ved senere anledninger også. Og det at han går rart, det kan han ikke gjøre noe med før han blir påpekt.. Men for all del, kan godt være at den andre daten blir mye bedre, det kan ikke vi vite før TS har vært på den daten. Anonym poster: 1064e0572f28c82fb5f76f0e1fdb7cc4 4
Gjest Tirkes Skrevet 14. april 2013 #8 Skrevet 14. april 2013 Sånn kan det være første date? Om han piller seg i nesa og snufser høyt på første date, så vil han gjøre dette ved senere anledninger også. Og det at han går rart, det kan han ikke gjøre noe med før han blir påpekt.. Men for all del, kan godt være at den andre daten blir mye bedre, det kan ikke vi vite før TS har vært på den daten. Anonym poster: 1064e0572f28c82fb5f76f0e1fdb7cc4 Beklager uspesifikk formulering - jeg hoppet til den konklusjonen at dersom en person gjør sånn på en første date - så vil man ikke kjøre på med en andre date - men heller finne en ny å date for første gang. Ettersom man dater denne nye for første gang, så vet man ikke om vedkommede piller nese eller stikker ut tunga før han vil ha et kyss. Dermed KAN man risikere dette på første dates. Man kan såklart også risikere dette på ANDRE og TREDJE dates, men ettersom man da har lidd seg gjennom FØRSTE date, så antar jeg at risikofaktoren er mer kjent for vedkommede som dater - og dermed også godkjent som akseptabel oppførsel.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #9 Skrevet 14. april 2013 Godt og vondt på samme tid å høre at dere er enig i at dette var utiltrekkende oppførsel.. Må si jeg er ganske skuffet. Han virket som en så bra mann, og jeg hadde nok bygd opp et mentalt bilde av han som noe ganske annet enn det han i realiteten var. HVORFOR piller en voksen, høyt utdannet mann seg i nesa på en første date??? Anonym poster: a3fa47be6935a0cf80f77538aa29b679
Gjest Skogmann Skrevet 14. april 2013 #10 Skrevet 14. april 2013 Jeg var på min første date i går etter en langvarig forhold. Og sitter og grubler over hvor kleint det egentlig var.. Det var med en mann som jeg har møttes i jobbsammenheng en del ganger tidligere, som jeg synes har virket hyggelig og søt. Men på daten kom det mange særheter fram. Jeg er nok litt prippen, og veldig opptatt av alt jeg sier og gjør skal være dannet og tiltalende. Så derfor satt jeg ikke veldig stor pris på at han stadig vekk klødde seg i nesa, snufset HØYT, hadde en form for tics når han gikk så hodet stakk fram innimellom som en and, samt at han prøvde å kysse meg når vi skulle si farvel hvor han stakk tunga si ut først. Jeg klarte bare ikke se hans gode kvaliteter blant alt dette, selvom jeg vet de er der. Har fått en ny date-invitasjon til neste helg, men jeg vet ikke helt, jeg........ Anonym poster: 0f07bc67975c8086e6ee3f66f0082b7f Jepp, du høres rimelig kjedelig og prippen ut. Tør jeg anbefale at du dater en litt mer prippen og kjedelig fyr? 8
Gjest Skogmann Skrevet 14. april 2013 #11 Skrevet 14. april 2013 Godt og vondt på samme tid å høre at dere er enig i at dette var utiltrekkende oppførsel.. Må si jeg er ganske skuffet. Han virket som en så bra mann, og jeg hadde nok bygd opp et mentalt bilde av han som noe ganske annet enn det han i realiteten var. HVORFOR piller en voksen, høyt utdannet mann seg i nesa på en første date??? Anonym poster: a3fa47be6935a0cf80f77538aa29b679 Kanskje ubevisst? Nervøs osv. Nå sitter han hjemme og stanger huet i veggen fordi han dreit seg ut. Hadde det vært litt tak i deg, og at du ikke bare var ei prippen dame, så hadde du sagt; "Jøss, sitter du å peller deg i nesa på første date..den var ny" på en slik måte at det kanskje hadde blitt litt bedre stemning dere i mellom. Eller så var han bare en totalt loser av en fyr. Hva vet vi. Men dere høres egentlig begge superkleine ut. Han med sin nesepelling og ande-gange, og du med din forsiktige og "korrekte" væremåte. 5
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #12 Skrevet 14. april 2013 Ja hun var gørr kjedelig! Stiv og lite naturlig! Anonym poster: 2c45384762b4f6c1e28635ab0d3da283 3
Gjest Eurodice Skrevet 14. april 2013 #13 Skrevet 14. april 2013 Jepp, du høres rimelig kjedelig og prippen ut. Tør jeg anbefale at du dater en litt mer prippen og kjedelig fyr? Mener du virkelig at oppførselen til denne mannen var normal i denne sammenhengen? Når man er alene, trenger man ikke å legge bånd på seg. Man kan snufse, rape, klø seg her og der. Men sammen med andre tar man seg sammen. 6
Gjest Skogmann Skrevet 14. april 2013 #14 Skrevet 14. april 2013 Mener du virkelig at oppførselen til denne mannen var normal i denne sammenhengen? Når man er alene, trenger man ikke å legge bånd på seg. Man kan snufse, rape, klø seg her og der. Men sammen med andre tar man seg sammen. Ja, nei, han hørtes i og for seg ganske spaca ut. Men det kan jo hende han egentlig er dritkul? Sannsynligvis er nok ikke dere noen match made in heaven, ts. Move on.
Gjest Skogmann Skrevet 14. april 2013 #15 Skrevet 14. april 2013 Ja hun var gørr kjedelig! Stiv og lite naturlig! Anonym poster: 2c45384762b4f6c1e28635ab0d3da283 Derfor du pella deg i nesa og gikk som en and, ikke sant? For og slippe å date hu igjen? 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #16 Skrevet 14. april 2013 Er det ikke lov å snufse? Jeg er forkjøla nå, måtte jeg ha avlyst en date da? Anonym poster: 91ea379aa6695c0913229934ac4ccb4c 1
Gjest Eurodice Skrevet 14. april 2013 #17 Skrevet 14. april 2013 (endret) Er det ikke lov å snufse? Jeg er forkjøla nå, måtte jeg ha avlyst en date da? Anonym poster: 91ea379aa6695c0913229934ac4ccb4c Det er ikke det det er snakk om, ha lov eller ikke. Selv ville jeg ha avlyst daten, hvis det var første gang, hvis jeg hadde vært veldig forkjølet. Snufsing og snyting er svært lite delikat å være vitne til. Det ville jeg ha spart både daten og meg selv for. Endret 14. april 2013 av Arabella 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #18 Skrevet 14. april 2013 Dette var ikke snufsing ala forkjøla-snufsing. Det har jeg lite problem med. Det var mer kokain-snorting, hvis det gir et mer korrekt bilde. Kjempehøy, tørr snufsing. Anonym poster: a3fa47be6935a0cf80f77538aa29b679
Gjest Beano Skrevet 14. april 2013 #19 Skrevet 14. april 2013 (endret) Jeg ville klart å se rett forbi det. Det er kanskje ikke vanlig å oppføre seg slik på en dat, men hvis han er en hyggelig fyr og dere har god kjemi, hvorfor skal du la oppførselen hans på den daten skremme deg? Og ja, du virker veldig prippen og ''stiv'' så kanskje det er best om du lar fyren gå hvis du tror du er for ordentlig for han. Endret 14. april 2013 av Beano
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #20 Skrevet 14. april 2013 TS her igjen. Greit det, la oss si at jeg er stiv. Men han koste seg uansett i mitt selskap, sa han. Kan snufsingen, "andegangen" og neseplukkingen være tegn på tourettes, muligens? Isåfall kan det unnskyldes, selv om jeg i utgangspunktet ikke klarer folk som ikke kan oppføre seg ute... Anonym poster: a3fa47be6935a0cf80f77538aa29b679 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå