AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #1 Skrevet 14. april 2013 I lykkens rus over å leke med pinne, tror jeg hunden min stakk seg på den og fikk et sår i halsen, igår kveld. Det kom iallefall et bjeff, også kastet han opp det han nettopp hadde spist. Han fortsatte å brekke seg utover kvelden, og det kom opp litt slim. Dette er ikke nytt for oss, da han pleier å gjøre dette etter å ha spist gress om sommeren (dummen). Han har sovet i hele natt som vanlig, men er slapp/sliten og har bare harket litt i dag. Det jeg er bekymret over er at han ikke har drukket vann siden kvelden i går. Skal jeg prøve å gi han litt mat (fiskeboller/ris) i kveld, slik at det kanskje trigger tørsten, eller er det for tidlig? Anonym poster: aa538240b0aa66d0a12446db21f1479e
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #2 Skrevet 14. april 2013 Få hunden sjekket hos veterinæren. Kanskje det ligger en flis i halsen som verker og irriterer. Anonym poster: 7d8c86c58fcb1b1f9ddf5210a2190fd0 3
Sugerøret Skrevet 14. april 2013 #3 Skrevet 14. april 2013 Som AB over sier, ta den med til vetrinær. Om det har blitt stukket hull på gommen eller andre steder,kan det bli infeksjon ut av det. Få det sjekket og kutt ut pinner. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå