waco Skrevet 5. juni 2002 #1 Skrevet 5. juni 2002 Jeg håper dere kan svare ærlig på fem spørsmål.... Hvor mange ganger har du lurt en gutt? Dvs oppmuntret ham, gitt ham usanne løfter? Det kan f eks være alt fra å være med på hytteturer og sitte på gratis i drosje, selv om du egentlig vet at gutten vil noe mer? Hvor mange ganger har du hatt sex med en gutt selv om du vet at du skal gjøre det slutt? Hvor mange av dere har blitt med typen på utenlandsreise for å så helgen etter knulle en bartender på det disco i Drammen? Selv om man strengt tatt burde si noe, men i stedet holdt kjeft for å få en utenlandsreise? Hvor mange ganger har du satt i gang slagsmål mellom to gutter på fest? Ved å være intrigemaker og lurendreier? Er årsaken at det gir makt, eller er det fordi at vanlig dansemusikk er for kjedelig for kvinnehjernene? Hvor mange ganger har du sjekket opp en gutt, fristet ham, hatt sex med ham, men pga venninner og ryktespredning heller har årsaksforklart for deg selv at du har blitt brukt? Fått masse trøst av venninner i stedet for å bli anklaget som billig? Mvh Waco
Barbie Skrevet 5. juni 2002 #2 Skrevet 5. juni 2002 Helt ærlig??? 1-ingen 2-ingen 3-ingen 4-ingen 5-ingen Kvinner er faktisk ikke så ille som du tror,selv om det selvfølgelig finnes unntak. Du må ha vært meget uheldig med dine erobringer,siden du har sånn avsmak for oss!
Shelly Skrevet 5. juni 2002 #3 Skrevet 5. juni 2002 Svarene mine: 1:ingen 2:ingen 3:ingen 4:ingen 5:ingen (Ganske så identisk med ismens`svar)12
Fru.com Skrevet 5. juni 2002 #7 Skrevet 5. juni 2002 Hva er det med de kvinnene du treffer? Mine svar: 1) 0 ganger 2) 0 ganger 3) 0 ganger 4) 0 ganger 5) 0 ganger Tror faktisk du vil få de samme svarene av alle venninnene mine.12
Hedda-78 Skrevet 5. juni 2002 #8 Skrevet 5. juni 2002 1- ingen (kva gutten innbiller seg, er ein heilt anna ting) 2- aldri 3- null 4- 0 5- never12
Gjest Nathalie Skrevet 5. juni 2002 #9 Skrevet 5. juni 2002 Jeg skal svare helt 100% ærlig på dette... 1: Ja, dette har jeg gjort et par ganger i min ville ungdom 2: never 3: never 4: never 5: never Så jeg er vel ikke helt engleaktig, og tydeligvis ikke like snill som de andre jentene her... Men jeg tror faktisk at de aller aller fleste av oss en eller annen gang har lurt/utnyttet noen som har vært interessert i oss... Sorry, men jeg er ikke perfekt! Men jeg er iallfall modig nok til å innrømme mine tabber og feil...
@lfa Skrevet 5. juni 2002 #10 Skrevet 5. juni 2002 1. Hvorfor betyr det at man er med på hytteturer eller sitter på i gratis drosje, at man nødvendigvis lurer vedkommende? Ja, jeg har nok hatt mine gratisturer i taxi, men ikke med "taxi-i-bytte-mot-sex-menn...." 2. Hvor mange ganger har du hatt sex med en gutt selv om du vet at du skal gjøre det slutt? Var det dagens lille rim??? 3. Hvor mange av dere har blitt med typen på utenlandsreise for å så helgen etter knulle en bartender på det disco i Drammen? Jeg er ikke akkurat så ofte i Drammen.... Svaret er i alle fall: aldri...., men en del forhold dør faktisk ut i løpet av et sydenopphold, så da er det vel ikke galt å ta seg en drammenstur og jage bartendere helga etter? 4. Hvorfor sette i gang slagsmål? Går ut på byen for å ha det gøy, ikke starte slagsmål... 5. Har aldri årsaksforklart for meg selv at jeg har blitt brukt... 12
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. juni 2002 #11 Skrevet 5. juni 2002 1. Nei 2. Nei 3. Nei 4. Nei 5. Nei Waco, hva slags kvinner er det du omgir deg med? Disse billige sleipe slue jentene som du mener vi alle er. Jeg har ikke noe behov for å "lure" gutter, jeg legger ikke opp til sjalusikrangel og jeg ligger ikke med gutter bare på pur f. Det bildet du har av alle kvinner waco eksisterer kun i enkelte miljøer. Det er ikke alle kvinner det er noe galt med, det er bare de som du roter deg oppi. Sikt høyere! Milla12
Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2002 #13 Skrevet 5. juni 2002 Spm 1: En gang, leeenge siden. Og det var faktisk kun en taxitur det gjaldt. Spm 2: Aldri Spm 3: Aldri Spm 4: Aldri Spm 5: Aldri 12
Gjest Kinga Skrevet 5. juni 2002 #14 Skrevet 5. juni 2002 1) Når i alle dager ble det vanlig praksis å bytte hytteturer og taxi mot "noe mer"? Slik funker det ihvertfall ikke der jeg kommer fra. Mulig jeg har møtt mange raffinerte menn. 2) Mange ganger. Og vi visste begge at det ville bli slutt. Ærlighet og åpenhet kaller man sånt, og så sex'et vi for sexens del. 3) Never ever. Spør heller når HAN ble med meg på utenlandsreise, for så å knulle noen andre etterpå, men jeg tviler på det var en bartender fra Drammen han knullet. 4) Ingen. Slagsmål klarer gutter fint å sette igang helt på egenhånd. Betegnelsene "intrigemaker" eller "lurendreier" kjenner jeg meg ikke igjen i. 5) Aldri. Mine venninner anklager heller ikke en venninne for å være "billig". Hmmm. Du har så mange...hva skal jeg si..."interessante" innfall, Waco. Hva fikk deg til å komme med et slikt spørreskjema? 1) Du har dårlig erfaring med damer? 2) Du føler deg lett lurt? 3) Du trenger noe å skylde på? 4) Du klarer ikke å kommunisere med jenter? 5) Du er sjalu på en bartender i Drammen? 12
Gjest Nathalie Skrevet 5. juni 2002 #15 Skrevet 5. juni 2002 Har jeg misforstått spørsmål 1??? Jeg tolket det som om jeg har latt en gutt gjøre ting for meg eller lignende når jeg visste han ville noe mer uten at jeg selv ville det... Som f.eks. å la en som er interessert i meg spandere drinker, eller ta meg med på ting... Har jeg misforstått? Det var iallfall min tolkning jeg svarte på. Så hvis det er feil tolkning, så har jeg ikke gjort det. Men jeg leste jo at Waco skrev f.eks. og dermed hengte jeg meg ikke opp i gratis taxiturer o.l. Jeg forsto heller ikke spørsmålet som at en jente ga sex for en gratis taxi-tur... Det ville jo nesten være som prostitusjon... Har jeg misforstått totalt, Waco, eller er det de andre jentene her som er vrange og ikke vil forstå??
Rita Skrevet 5. juni 2002 #16 Skrevet 5. juni 2002 Ja...her må jeg sannelig bare svare ærlig på så intrikate spørsmål. Bare fem spørsmål til og med. Nesten som "Fem på Gata" 1. Mange ganger - ikke tall på dem - hytteturer gir jeg fanden i - men fryser jeg, og skal hjem etter en natt på by'n, ingen skrupler, så lenge han skal samme vei. Nødrett kalles det. 2. Mange ganger - sex for sexens skyld. Det må jo være greit. Gi og ta på en måte. 3. Utenlandsreisene klarer jeg selv. Bartender fra Drammen. Hmmm...nei så harry bartendere er nok ikke min greie. Heller en spenstig dørvakt!! 4. Sloss gjør jeg jo også selv, dersom det skulle være nødvendig. Om jeg så skulle være så infam å sette i gang en slosskamp, så stikker jeg av før den kommer i gang. Da kan jeg jo overhodet ikke ansvarliggjøres. Det er på en måte best sånn. 5. Har sjekket opp gutter mange ganger. Det er nok de som har fristet meg, og med napp så har jo jeg fått anledning til å bruke. I forhold til mine venninner så vet nok de at jeg spiser den maten jeg vil ha uten å tenke på prisen. Det er på en måte best det også. Håper dette var fem ærlige nok svar på dine fem hmmmmm.....søkende spørsmål!! 12
Gjest Kinga Skrevet 5. juni 2002 #17 Skrevet 5. juni 2002 Nathalie! Jeg har ofte fått høre at jeg er vrang og ikke vil forstå, men det har jeg hørt fra menn som 1) Har dårlig erfaring med damer. 2) Føler seg lett lurt. 3) Trenger noe å skylde på. 4) Ikke klarer å kommunisere med jenter. 5) Er sjalu på en bartender i Drammen. Så det så. 12
Thea Skrevet 5. juni 2002 #18 Skrevet 5. juni 2002 Nr 1. Aldri Nr 2. Aldri Nr 3. Aldri,har ikke en gang vært i Drammen jeg Nr 4. Aldri Nr.5. Aldri. Jeg skjønner i grunnen mer og mer hvorfor du er så krampeaktig i og skal vise oss hvor fæle vi damer er,for du har nok ikke hatt flaksen med deg gutten min Men kan det nå tenkes at du tar litt feil angående vårt kjønn eller er vi fremdeles så fæle som du har inntrykk av?? 12
Astra Skrevet 6. juni 2002 #20 Skrevet 6. juni 2002 1- Aldri 2- Aldri 3- Aldri 4- Aldri 5- Aldri Lar meg ikke kjøpe for penger - lager aldri bråk! Klart jeg kan argumentere, men setter aldri folk opp mot hverandre. Lurer også litt på hva slags jenter du omgås, Waco...12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå