Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2004 #1 Skrevet 30. mars 2004 Hvordan får jeg sletta alle adressene jeg har skrevet inn ? Har sett at andre har spurt om det, og svaret er å slette internettloggen. Jeg har ikke særlig peiling på det datatekniske, men jeg vet at operativsystemet på maskina er Linux, og nettleseren heter Mozilla. Finner ingen internettlogg her. Noen som har peiling på Mozilla og vet hvardan jeg gjør det ???
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2004 #2 Skrevet 30. mars 2004 tools - option - privacy ...sletter du history.
Gjest Hovedinnlegger Skrevet 30. mars 2004 #3 Skrevet 30. mars 2004 Takk ! Har nå sletta History (som forøvrig lå under "Go"), men det var adressene i "rullegardinmenyen" der jeg skriver inn nye adresser jeg gjerne ville få has på...Jeg har fremdeles en lang remse med adresser jeg gjerne vil slette. Flere forslag ?
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2004 #4 Skrevet 30. mars 2004 Å ja.. Bruker Mozilla firefox. Lurer på om ikke privacy ligger under edit - preferences, evt file - preferences. Let litt rundt i menyene, så finner du dem nok
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2004 #5 Skrevet 30. mars 2004 Forøvrig er det ikke samme "history" man sletter under go. Under menyene som jeg sa sletter man absolutt ALT man har skrevet inn.
Gjest Hovedinnlegger Skrevet 30. mars 2004 #6 Skrevet 30. mars 2004 Jeg fant, jeg fant ! Tusen takk !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå