Gå til innhold

Til gutter: Jenter som suger dårlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ikke skryte på meg for mye her, men på dette punktet har jeg fått gode tilbakemeldinger tidligere. Allikevel kan jeg ikke for å bli litt nervøs når jeg flere steder leser artikler om tips der det står at de fleste jenter ikke kan suge i det heletatt!! Hva gjør vi galt!?! Kort oppsummering av de vanligste tabbene?

I det siste har jeg vært med en mindre kommunikativ type enn vanlig, og han er litt sjenert så jeg sliter med å spørre han om hva han vil. Men når jeg suger han kommer han jo... Kan dere komme selv om det er en dårlig bj?

Skrevet

Jeg leste et sted at den største feilen var at jenta suger bokstavlig, og kun det. Og at dette gjorde at de jentene bokstavlig suger:p

Uansett, typen din ville nok fortalt om det du gjorde for ham var vondt, intetgivende eller ikke spesielt turn on. ?

• Liker 2
Skrevet

Så lenge du har fått gode tilbakemeldinger før så tror jeg ikke du skal tenke for mye på det.

Men du kan jo spørre han hva han liker at du gjør.

Gjest Katten.
Skrevet

Alle menn liker det forskjellig.

Om det er helt i begynnelsen, kan jeg godt få det litt lett, men vil du gi meg mest mulig nytelse: bruk masse kraft med tungen på baksiden av hodet ved strengen (mest nerver der), og bruk hendene samtidig som du suger.

Jeg personlig får veldig lite nytelse av 'lett' stimuli.

Skrevet

Om han kommer er du nok ikke helt på jordet. Lytt til lydene han lager mens du gjør det, pass på at tenna ikke kommer i veien, og pass litt på rytmen osv. Det er jo litt en vanesak som man blir mer og mer vant til, også ligger det jo drøssevis av tips på nettet. Jeg har ikke fått noen aha opplevelse av å lese de, står det samme overalt.

AnonymBruker
Skrevet

Vær kreativ. Skulle ønske jeg kunne vise dere en video, litt vanskelig å forklare med tekst. Bruk tungen, gjerne vær kald i munnen(sug på en isbit først), spør hva han liker, er dette godt?

Ballene er også en viktig del av en blowjob, synes jeg. Jeg slikker også hardt og fort rundt og rundt på kukhodet, og kan deepthroate(?) bruk også tungen ned mot ballene når du har pikken i munnen.

Uansett, lev deg inn i rollen og vis at du elsker å suge pikken hans. Det gjør jeg. :-)

Anonym poster: f11d5512e1e1bb4d67094735011eb079

• Liker 1
Skrevet

Skal som regel ikke så mye til for å få en mann til å komme da... Så jeg vil tro at til og med ne "dårlig" bj kn gjøre at han kommer... men da er den jo bra for han mest sannsynlig...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste et sted at den største feilen var at jenta suger bokstavlig, og kun det. Og at dette gjorde at de jentene bokstavlig suger:p

Uansett, typen din ville nok fortalt om det du gjorde for ham var vondt, intetgivende eller ikke spesielt turn on. ?

billedlig talt.

Anonym poster: 0e223a7421f83379ce7f29777ee60614

AnonymBruker
Skrevet

Men gutter, vil dere at vi faktisk skal suge eller ikke?

Anonym poster: 552df589d8e40632ffcc46246231e687

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker temmelig grådige bevegelser, og at dama koser seg. Men tenner er litt avtennende (Skitt, det er fryktelig lenge til dama blir 90).

Anonym poster: fcde72cf8b6265397e90c46e64da57d7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker temmelig grådige bevegelser, og at dama koser seg. Men tenner er litt avtennende (Skitt, det er fryktelig lenge til dama blir 90).

Anonym poster: fcde72cf8b6265397e90c46e64da57d7

Ja, men skal vi suge. Som på et sugerør?`Eller bare ha munnen rundt utstyret?

AnonymBruker
Skrevet

- Bruk mye spytt (både på hodet og staken)

- Bytt på rytmen og ikke gjør det samme hele tiden.

- Slikk, sug, kyss.

- Slikk litt på ballene og området rundt der.

- Bruk tungespissen på strengen på hodet.

- Runk mens du suger han.

- Ikke kom borti med tennene

Anonym poster: 7ea3462d8b4023b4ed1a923c5966e8b9

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Jenter som suger dårlig suger..............

Eventuelt; jenter som suger dårlig må få skikkelig opplæring. Skulle bare mangle egentlig siden jenter alltid er ofre og dersom hun suger dårlig er mannen en drittsekk siden han ikke har instruert henne slik at hun slutter å suge dårlig. Likeledes er han en drittsekk om han ikke evner å slikke henne skikkelig. Herregud lizzm, han må da skjønne at....... osv. Gjør han ikke det? Dump ham!

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Hvilken nytelse du selv finner i 'å suge' (helt feil uttrykk egentlig) vil jo avhenge av hvor oral du er av legning.

For en som er svært oral vil en lek med tungens alle varianter, fra den flate kraftige tungen til den skarpe tungespissen som lokker frem den først dråpen precum og lar den gi over på tungespissen gi stor glede.

Det er smart å huske på at baller kan slikkes, grundig med en flat, bred,tunge med passelig kraft bak hvert strøk før en og en ball suges forisktig inn i munnhulen og masseres med tungen.

Jobb i hele området, fra mellomkjøtt og helt ut tilsprekken som er en nytelse i seg selv å la tungespissen stryke og leke i før du 'runder hodet' over til baksiden og sklir ned langs strengen og omslutter hodet med leppene og lat staken sunke så langt inn i munnhulen/svelget som du føler for.

Slipp gjerne luften ut av munnhulen slik at innersiden av kinnene omslutter skaftet.

Kanskje best jeg gir meg nå før det går over styr for folk :fnise:

Lek, smak, lytt og responder på den effekt du har ved det du gjør.

Og ikke glem å finne gleden og nytelsen i dine egne handlingers repons.

Alt forutsetter at du er oral av legning. Dersom dette er det mest motbydelige du kan tenke deg så blir det sjelden skikkelig bra.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Smak og behag. Min fyr liker at man varierer mellom de forskjellige.

Anonym poster: 99edf6ce72e99cf68b92f1ae7afe1d8d

Gjest Sakone
Skrevet

Ikke akkurat suging, men jeg hadde en kamerat en gang som var med ei jente, og når hun skulle gi han handjob(kanskje bj etterpå) for første gang, så tok hun tak i penisen, og begynte å slå håndflaten på toppen av penishodet :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke akkurat suging, men jeg hadde en kamerat en gang som var med ei jente, og når hun skulle gi han handjob(kanskje bj etterpå) for første gang, så tok hun tak i penisen, og begynte å slå håndflaten på toppen av penishodet :P

Vi har alle sett den filmen.

• Liker 2
Skrevet

Vi har alle sett den filmen.

Hvilken film da? Den høres morsom ut, vil se den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...