AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #1 Skrevet 14. april 2013 Har begynt å se på Keeping up with the Kardashians. Men så er det jo Kloe and Lamar og Kim og Kourtny in Ny Yourk og masse andre greier. Skal jeg se alle Keeping up først eller burde jeg se noen av de andre innimellom? Anonym poster: 5f074f1814ff3ae142a16796eb891e56
Safiye Skrevet 14. april 2013 #2 Skrevet 14. april 2013 Du bør se de andre i mellom, selv om det kan være forvirrende med så mange serier som en helhet så blir det forvirrende, men det hvis du bare ser Keeping Up with the Kardashians så er det mange hull som mangler.
Wonders Skrevet 17. april 2013 #3 Skrevet 17. april 2013 (endret) trodde du skulle spørre om noe helt annet siden du ikke nevner noe om denne familien i overskriften.... Endret 17. april 2013 av Wonders
Topplue Skrevet 18. april 2013 #4 Skrevet 18. april 2013 Rekkefølgen er slik: De tre første sesongene av Keeping up Første sesong av Miami Sesong fire av Keeping up Sesong to av Miami Sesong fem av Keeping up Første sesong av New York Første sesong av Khloe&Lamar Sesong seks av Keeping Up Sesong to av New York Sesong to av Khloe&Lamar Sesong syv av Keeping up Sesong tre av Miami Jeg begynte også å se litt her og litt der, men jeg skjønte ingenting når jeg hadde gått glipp av så mye fra de andre seriene. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå