Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vitsen? Jeg skjønner på en måte opplegget, men dere bare ødelegger for dere selv. Det er klin umulig å skille mellom om dere er plutselig blitt sure, hard to get, eller uinteressert. Jo mer jeg tar kontakt og gir av meg selv og får lunkent svar, jo mer taper jeg i mine øyne. Det ender som oftest med at jeg slutter å ta kontakt, i reddsel for å virke innpåsliten. Har flere ganger fått høre fra jenta at hun spilte hard to get i de tilfellene hun har blitt min tilslutt. I de tilfellene har jeg vært på kanten til å slutte å vise interesse, og jeg lurer på hvor mange ganger damer har spilt hard to get mot meg hvor jeg har til slutt har gitt opp. Sikkert et par. Ser dere ikke hvor selv destruktivt det egentlig er?

Jeg sier ikke at dere skal hoppe i mannens armer med en gang. Dere kan godt være litt tilbakeholdne, men send i hvert fall tydelige signaler om hva som faktisk skjer, sånn at man slipper å tenke på om man plager dere ;) Dere skaper jo også er problem for dere selv, når det går andre veien og menn tolker de små avvisningene deres som hard to get oppførsel. Da har dere plutselig en mann dere er helt uinteressert i som jager dere og ikke skjønner tegninga.

:)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hvorfor noen i det hele tatt spiller det spillet der....

• Liker 4
Skrevet

Helt enig skjønner ikke at noen gidder. De ødelegger jo bare forhold som sikkert kunne være fantastiske. Men det er IKKE bare damer som spiller det spillet, guttene gjør det også, kanskje på en litt annen måte: være tøff, spille litt følelseskald ...

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hvorfor noen i det hele tatt spiller det spillet der....

Jepp, er helt enig.

Jeg bare er meg selv, og om jeg er interessert så viser jeg det. Jeg er en person som er veldig rett frem og spiller absolutt ikke hard to get, og jeg forteller akkurat hvordan ting er og hva jeg føler. Men er dessverre noen menn som spiller også.

Skrevet
Damer, HVORFOR spiller dere hard to get?
Fordi du skal ha noe å lure på naturligvis.
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det når jeg merker at gutten trekker seg tilbake.

Anonym poster: d85d9f2ee60a03942828c80f3539a460

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hæ?

Anonym poster: 5018e82d839c21a38c1f0ce433fbfdfa

• Liker 2
Skrevet

Dropper de som holder på slik. Er mye kjekkere å snakke med en som kan kommunisere på en voksen måte.

Skrevet

Jeg har brukt å trekke meg tilbake når jeg ikke har trodd at dama er nok interessert. Jeg liker meg best med damer som er sterkt tiltrukket , myke og deilige :)

Hvorfor bruke tid på noen som er under halvveis interessert?

• Liker 2
Skrevet

Jeg spiller ikke hard to get - vil jeg ha mannen så viser jeg han det.

Har imidlertid blitt beskyldt for å spille hard to get når jeg egentlig forsøker å avvise.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

For å se hvor langt gutten er villig til å gå, å se hvor mye han faktisk vil ha noe med en å gjøre? Personlige meninger, spiller ikke hard to get selv så vet ikke om det er noe fasit svar..

Anonym poster: 819c07f8c8138b62ecd2912c1a276a8b

Skrevet

Jeg fatter og begriper ikke hva som er vitsen med å spille spill på den måten.

AnonymBruker
Skrevet

Har jeg vært mye på han en stund, og jeg merker at han ikke er like ivrig, begynner jeg å trekke meg tilbake ved å "spille" hard to get. Det er for å se hvor ivrig han faktisk er.

Tar han ikke noe kontakt ser man fort at han egentlig ikke er så interessert. :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg spiller heller ikke «hard to get». Men det skal mye til for at jeg blir ordentlig interessert, og ofte hvis jeg var litt interessert skal det lite til før det går over igjen. Noen kan kanskje mistolke dette som at jeg spiller et spill, men sånn er det altså ikke. Jeg blir bare ikke så lett betatt eller forelsket, og har det egentlig fint som singel.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har jeg vært mye på han en stund, og jeg merker at han ikke er like ivrig, begynner jeg å trekke meg tilbake ved å "spille" hard to get. Det er for å se hvor ivrig han faktisk er.

Tar han ikke noe kontakt ser man fort at han egentlig ikke er så interessert. :)

Er det ikke tragisk hvis han driver det samme spillet som du gjør og sitter og venter på samme telefon fra deg og blir like skuffet som du blir for at du aldri tar kontakt?

Anonym poster: d87d0a18dbfdd8e9c97392543b1f1ccf

Gjest Riskjeks
Skrevet

Jeg gjør aldri det. Trodde det bare var noe ungdommer drev med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke tragisk hvis han driver det samme spillet som du gjør og sitter og venter på samme telefon fra deg og blir like skuffet som du blir for at du aldri tar kontakt?

Anonym poster: d87d0a18dbfdd8e9c97392543b1f1ccf

Når jeg føler at jeg er den som alltid skriver hyggelige meldinger, tar initiativ så forventer jeg faktisk at det er han som tar kontakt om jeg trekker meg tilbake.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det ikke bevisst for å være hard to get, men kan kanskje tenke meg at jeg fremstår sånn ubevisst fordi jeg er så himla redd. Dessverre.

Anonym poster: 402acc94dec2e38e5f8085bfe1a3c6a8

Skrevet

Hva er vitsen? Jeg skjønner på en måte opplegget, men dere bare ødelegger for dere selv. Det er klin umulig å skille mellom om dere er plutselig blitt sure, hard to get, eller uinteressert. Jo mer jeg tar kontakt og gir av meg selv og får lunkent svar, jo mer taper jeg i mine øyne. Det ender som oftest med at jeg slutter å ta kontakt, i reddsel for å virke innpåsliten. Har flere ganger fått høre fra jenta at hun spilte hard to get i de tilfellene hun har blitt min tilslutt. I de tilfellene har jeg vært på kanten til å slutte å vise interesse, og jeg lurer på hvor mange ganger damer har spilt hard to get mot meg hvor jeg har til slutt har gitt opp. Sikkert et par. Ser dere ikke hvor selv destruktivt det egentlig er?

Jeg sier ikke at dere skal hoppe i mannens armer med en gang. Dere kan godt være litt tilbakeholdne, men send i hvert fall tydelige signaler om hva som faktisk skjer, sånn at man slipper å tenke på om man plager dere ;) Dere skaper jo også er problem for dere selv, når det går andre veien og menn tolker de små avvisningene deres som hard to get oppførsel. Da har dere plutselig en mann dere er helt uinteressert i som jager dere og ikke skjønner tegninga.

:)

65c78b8d082ea4656525ed29b508ee60.png

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ærlig talt, jeg spiller ikke hard to get, er det så vanskelig for noen å fatte at jeg ikke er interessert? Det er flere gutter som tror at jenter spiller hard to get, når de egentlig ikke er så veldig interessert.

Kan også være at i begynnelsen av en relasjon så er en ofte litt usikker og det kan ta en liten stund før følelsene er tilstede. Er du utålmodig og forventer at en skal gi alt av seg selv fra første stund, så er det ditt tap.

Anonym poster: d73f0709284e34431d199a95470138fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...