Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 20 år som driver på med en gutt. Han er på min alder, har aldri hatt kjæreste og har ikke mye erfaring med jenter har han sagt. Jeg merker det på han og spesielt i starten. Jeg syntes det er litt søtt jeg da og det har jo bedret seg etterhvert som vi har blitt kjent. Vi har holdt på i noen uker nå og vi er så godt som sammen, vi har bare ikke pratet om det enda. Vi har jevnlig sex og er med hverandre ofte. Det som jeg synes er litt vanskelig er at han er så ydmyk. Hvis jeg gir han komplimenter på utseende, kropp, ting han gjør, personlighet eller hva det måtte være så virker det som han ikke vet hva han skal svare. Han svarer ofte med noe litt små-tullete tilbake. Eller hvis han har gjort noe så kan han si at det var den og den som gjorde det først eller hjalp til etc. Hvis jeg komplimenterer utseende hans så ler han det som regel bort. Jeg vet at han ikke er vandt med å få slike komplimenter hele tiden, men måten han reagerer på er litt frustrerende i lengden synes jeg.

Anonym poster: 7a97f4027c1d40dbb0ee9a180e905439

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

så lei av at dere skal henge dere opp i ikke-problemer. leser man her så får man inntrykk av at jenter ikke er fornøyde med noe indre enn en jævla robot som er programert nøyaktig etter smak og behag uten noe som helst form for personlighetstrekk eller egenkarakter. Minn han gjerne på at han ikke er helt perfekt, la han gro på seg litt naturlig bitterhet og forakt til kvinnelige relasjoner, så har du de mindre ydmyke trekkene du er på jakt etter.

Anonym poster: 3897a918aee960c887aa99d9ef1caa67

• Liker 11
Skrevet

så lei av at dere skal henge dere opp i ikke-problemer. leser man her så får man inntrykk av at jenter ikke er fornøyde med noe indre enn en jævla robot som er programert nøyaktig etter smak og behag uten noe som helst form for personlighetstrekk eller egenkarakter. Minn han gjerne på at han ikke er helt perfekt, la han gro på seg litt naturlig bitterhet og forakt til kvinnelige relasjoner, så har du de mindre ydmyke trekkene du er på jakt etter.

Anonym poster: 3897a918aee960c887aa99d9ef1caa67

*host* tiltrekning mot en babdboy*host* ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke noe flink til å ta i mot komplimenter. Noen av oss er bare slik. For meg ligger det mye i at jeg egentlig som oftest ikke synes jeg fortjener komplimenter jeg får. Eller bare fordi jeg har dårlig selvfølelse kombinert med å være sjenert osv. Om typen din er slik tipper jeg det går over etter hvert om du prøver å overse det en stund. Noen av oss trenger ganske lang tid på å bli komfortable med andre, og også å tro på andre.

Du kan jo og prøve å begynne å slutte å gi veldig mange komplimenter men i stedet gi dem når han virkelig fortjener dem.

Anonym poster: 3a2eff892a2ab6eea49c40b58c8ddaf0

Skrevet

Hvorfor ikke fortelle han at han må begynne å bli flinkere til å gi komplimenter? gi han litt opplæring så skal du se det blir bedre :)

Skrevet

Han er nok ikke vant til komplimenter fra oppveksten av, det er mange som vokser opp med janteloven. Det tar tid å innse at det er lov å være fornøyd med seg selv, men du skal se at selvtilliten hans vokser etterhvert! Det er bra du er flink til å gi komplimenter :)

Skrevet (endret)

Altså jeg har egentlig ikke noe stort behov for komplimenter og pleier ikke å si noe mer enn takk når jeg får. Hvis du ikke liker svarene kan du ikke la hver å gi han verbale komplimenter og heller vise at du setter pris på han, på andre måter. Sikkert mer kleint for han som må tulle seg ut av det hele tiden.

Endret av .-L-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...