Gå til innhold

Grrrrrr.. Ny instagram på iPad'en..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk plutselig ny Instagram på iPad'en min, helt ut av det blå! Skulle inn å poste et bilde, og fra man går inn på nettopp den funksjonen er alt nytt. Greit nok, men når man finner bildet man vil poste, får man automatisk opp "beskjæring". Det er jo ikke alltid man trenger å beskjære bildet, men man har ikke annet valg enn å trykke på Beskjær-knappen. Riktignok kan man jo bare legge beskjæringslinjene helt i ytterkant av bildet, så akkurat det er ikke noe problem, men neste steg derimot...!!: "Rediger" kommer opp, og man kan velge filter.. Men selv om man velger originalbildet, er bildet plutselig blitt vesentlig mye dårligere!! Rett og slett elendig! Og har man noe med skrift på bildet, f.eks et skilt, er dette omtrent umulig å lese...

Flere som har opplevd å bare få "tildelt" denne elendige versjonen av Instagram? Jeg fikk den, som sagt, ut av det blå - og kun på iPaden! iPhonen har fortsatt den gode "gamle", men jeg bruker mest iPad'en til Instagram.

Joda, jeg har avinstallert og installert på nytt opptil flere ganger, men d hjelper ikke..

Kan noen hjelpe, please??

Anonym poster: d17690df26f1e73963149b3b3bc8a24f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen flere enn meg??

Anonym poster: d73ded7d475feac6d6659463b85c7489

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid hatt tvungen beskjæring jeg.. Men jeg har iphoneversjonen på iPaden da...

Anonym poster: 78749687e7376691315b912be901ba8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...