Gå til innhold

Hva vil han egentlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt en seksuell greie med en fyr et par år. Møtes som oftest bare i fylla, og han er den som nesten alltid tar kontakt.

Vi er vel ikke akkurat venner utenom dette, bortsett fra at vi har en grei tone.

I det siste har han begynt å ta kontakt stadig vekk, uten at det er for å møtes.

Kan være at han spør hva jeg gjør, hvordan det går eller at han bare forteller om noe han har opplevd eller gjort. Til og med fått melding fra han mens har var utenlands i påskeferien. Han var i starten ganske klar på at han ikke var ute etter noe forhold. Mens folk som så oss sammen og snakka med han alene har påstått at han liker meg ganske godt, at jeg bare ikke har sett det.

Han er ganske usikker med jenter og jeg har kanskje vært litt avisende på en måte, tar jo aldri kontakt og er kanskje litt "kald". Tenker jo at det bare er sex og oppfører meg deretter.

Så er det disse meldingene da, som flere ganger i uka kommer fra han. Oftere og oftere. Hadde han vært interessert i noe hadde han vel villet finne på andre ting med meg, men er kanskje ikke så lett. Hva tror dere folk her inne? Synes han kanskje jeg er grei å ha som venn også? Hvordan skal jeg tolke det, han må jo tenke på meg innimellom når han lurer på hva jeg gjør. Er det sånn mange menn er, virker interessert og legger inn en innsats for å opprettholde muligheten for sex? Lurer på om det er det eneste motivet som ligger bak...

Anonym poster: 89b1edf644d762ac04e2a5121ddc5608

Videoannonse
Annonse
Skrevet

^^^ Dette!

Hva får deg til å tro at vi vet svaret? Er det ikke mye enklere å spørre ham enn å skrive 10 linjer i håp om at vi vet..

AnonymBruker
Skrevet

Forventer selvfølgelig ikke at noen her inne skal ha svaret. Jeg bare tenker at jeg driter meg ut om jeg spør han, for jeg er ganske sikker på at han trives med å ha meg som pulevenn, og kun det.

Jeg synes bare han er litt rar med disse meldingene, og greit å høre hva andre tenker om det.

TS

Anonym poster: eaf4da0b731a1e20026f5066eaa8b297

Skrevet

Høres kanskje ut som at han er interessert i noe mer enn bare å pule. Enten det er bare vennskap (det kan jo være), eller noe mer enn det igjen. Hvis han både ønsker å ha kontakt med deg om hverdagslige ting + ha sex med deg er dere jo nesten kjærester da :P Men jeg syns du skal spørre han om det. Særlig om du kunne tenkt deg noe mer med han.

AnonymBruker
Skrevet

Han har vel ikke tilfeldigvis nettopp gjort det slutt med kjæresten sin?

Anonym poster: 0b389ab3b19ee2d2b9420f50a14b4b2c

AnonymBruker
Skrevet

Tror nok aldri han har hatt noen kjæreste!

Kan være han ser på meg som en venn ja, som han også kan ha sex med. For han tar jo aldri initiativ til å finne på noe, bortsett fra noe som opplagt fører til sex. Som at han alltid vil komme innom meg på nach, eller at han har tatt seg noen øl og vil komme sent på kvelden...Uff, er liksom så vanskelig å spørre også.

Jeg har bare alltid tenkt og erfart at pulevenner holder seg til kun det, og ikke begynner å oppføre seg vennskapelig! Mest sannsynlig vil han vel ikke virke som en drittsekk som alltid kun tar kontakt for en ting. Er ikke lett når man har brent seg så mange ganger før og tenkt og tolka ting helt feil.

TS

Skrevet

Men hvis du faktisk er interessert i noe mer med han, bør du jo si det. Du kan jo ikke vite hva han tenker med bare å "tolke" han på din egen måte. Det kan godt hende du overser ting, overtolker eller feiltolker et eller annet. Så syns du skal ta deg en prat med han! Om du har mer følelser involvert enn han, er det kanskje smart å ikke møtes bare for å ha sex, eller?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk følelser for han i starten når vi møttes, men så sa han at han ikke ville ha forhold. Så da slo jeg det fra meg, klarte å kvitte meg med følelsene. Dette er jo snart to år siden, og jeg vet ikke helt hvor jeg står i dag. Har også hatt et par korte flørter med andre, men alltid falt tilbake til han når jeg har blitt singel igjen. Tror ikke jeg er forelska i han, men liker han vel på en måte og er tiltrukket av han. Er kanskje litt redd for å få forhåpninger og falle tilbake til å få følelser. Når han skriver <3 på melding og eller komplimenter som "du er søt" f.eks, eller ringer meg bare for å snakke så er det så lett å tenke at han mener noe mer med det! Får kanskje spørre, ja!

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...