AnonymBruker Skrevet 13. april 2013 #1 Skrevet 13. april 2013 Har ikke snakket med han på 4 dager, vanligvis snakkes vi hver dag. Ikke sett han på flere uker... Sendte melding til han i dag og spurte hva som skjer, fikk svar at han vil være alene og at jeg ikke skulle kontakte han. Så spurte jeg hvorfor og han sa at det ikke hadde noe med meg å gjøre, men "please please la meg være i fred". Akkurat som om jeg er en byrde og maser. Vanligvis deler vi alt. Tror ikke noe spesielt har skjedd, har snakket med vennene hans. Han vil faktisk bare være i fred fra meg, selv om han sier han elsker meg. Hva faen? Anonym poster: fe72ad5ddbf1761495696fce0c084a4b
AnonymBruker Skrevet 13. april 2013 #3 Skrevet 13. april 2013 Er han en sterk introvert person? Nei, virkelig ikke. Han vil sjelden være alene, er alltid med enten familie eller venner. Anonym poster: fe72ad5ddbf1761495696fce0c084a4b
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2013 #4 Skrevet 13. april 2013 Nei, virkelig ikke. Han vil sjelden være alene, er alltid med enten familie eller venner. Anonym poster: fe72ad5ddbf1761495696fce0c084a4b Da synes jeg det er rart.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2013 #5 Skrevet 13. april 2013 Alle menn trenger litt tid borte fra kvinnfolkmaset. Anonym poster: 187dbd59f4f61efd811e112a983d7ce6 3
CeeCee Skrevet 13. april 2013 #6 Skrevet 13. april 2013 Depresjon? Opplevd noe blandt venner, på jobben? Ikke sikkert han orker å snakke om det ennå, men ikke sett han på flere uker??? Jeg hadde tentkt at det snart er på tide å få noen svar. Skal du vente i månedsvis da, eller? 1
Athena27 Skrevet 13. april 2013 #7 Skrevet 13. april 2013 Kan det ha skjedd noe i familien hans/evt. med noen i slekten hans, på arbeidsplassen kanskje? Det er ikke sikkert dette har noe med deg å gjøre i det hele tatt, han har gjerne bare behov for litt rom og være litt alene.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2013 #8 Skrevet 13. april 2013 kanskje han er opptatt med sin nye dame. vil jo sikkert ikke ha deg masende i bakgrunnen da Anonym poster: 97010fc13f4e0cec596fbd91e725fa35 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2013 #9 Skrevet 13. april 2013 Depresjon? Opplevd noe blandt venner, på jobben? Ikke sikkert han orker å snakke om det ennå, men ikke sett han på flere uker??? Jeg hadde tentkt at det snart er på tide å få noen svar. Skal du vente i månedsvis da, eller? Han har nylig mistet jobben, men har fått en ny jobb som han begynner i snart. Tror jeg da, vet ikke siden han ikke har snakket til meg på lenge. Virker som han gir faen i at jeg går rundt og bekymrer meg og savner han. Hvem er det som trygler kjæresten om å la han/henne være i fred? Vi har vært sammen i 3 år, og i det siste har han sagt at jeg maser. Jeg maser ikke mer enn før, og ikke om noe annet enn koselige meldinger en gang om dagen. Når jeg er trist og lei så vil jeg alltid snakke med han om det. Nå har han blokkert meg fra telefonen sin >.< Anonym poster: fe72ad5ddbf1761495696fce0c084a4b
Gjest Saga Skrevet 13. april 2013 #10 Skrevet 13. april 2013 Han har blokkert deg fra sin telefon? Dere har vært sammen i 3 år... Hadde kjæresten min oppført seg seg sånn så hadde jeg reagert kraftig. Jeg synes ikke det er normalt å trekke seg bort fra sin kjæreste i flere uker og blokke henne på telefonen! Jeg hadde oppsøkt han! Virkelig dårlig gjort av han!
Jentejente24 Skrevet 13. april 2013 #11 Skrevet 13. april 2013 Enig med personen over.. Du skal vel ikke tolerere sånn oppførsel fra hans side? Greit, man må respektere at folk innimellom vil være ifred en stund, og ikke elsker å prate masse om vanskelige ting.. Tro meg jeg er godt kjent med venner som ikke ønsker å snakke om ting, og som har trukket seg tilbake over en ganske lang periode.. Men å blokkere sin egen kjæreste gjennom tre år fra tlf sin når man bare vil være koselig og vise omtanke?? Det hadde ikke jeg giddet for å si det mildt.. Hadde oppsøkt han på et vis ja, eller kanskje bare rett og slett oversett han tilbake.. Synes ikke du skal trygle han og fortsette å være søt og koselig om han velger å svare med en blokkering.. dritdårlig oppførsel som du rett og slett ikke skal finne deg i. Har opplevd liknende med venner, men ikke så ille at jeg har blitt blokkert osv.. det er igrunnen ganske drøyt. 9
Gjest badeand1 Skrevet 13. april 2013 #12 Skrevet 13. april 2013 Tror kanskje han prøver å gjøre det slutt.. På en helt latterilg feig måte. 14
AnonymBruker Skrevet 13. april 2013 #13 Skrevet 13. april 2013 Ikke vondt ment, men når han har sagt at han trenger fred, og du fortsetter å mase, så er det ikke rart at han blokkerer deg på telefonen. Hvordan skal han få fred når han blir nedringt? Nå vet du ikke hvorfor, men det kan være en kjempegod grunn til at han faktisk trenger ro. La han tenke på seg selv akkurat nå, og ikke få det til å være deg det er synd på. Jo, det er kjipt å ikke få snakke med kjæresten sin hver dag, men vent noen dager, og håp at han får den roen han trenger, slik at han kan komme over det han trenger å komme over. Anonym poster: 186fa46d8c0f360a1fa13c732467e190 4
Gjest TJ Oshie Skrevet 13. april 2013 #14 Skrevet 13. april 2013 (endret) kan jo faktisk være at TS egentlig maser og er slitsom, selv om hun ikke maler det bildet av seg selv her. Har ei i nær familie som er sånn, som oppriktig tror og mener hu er det snilleste mennesket på jord, som setter andre foran seg selv, men som egentlig er som det motsatte Endret 13. april 2013 av TJ Oshie 4
Gjest Katten. Skrevet 13. april 2013 #15 Skrevet 13. april 2013 Av og til har man faktisk et behov for å være i fred. Når alle verdens forventninger, stress og gjøremål presser på - så er det utrolig deilig å koble ut. Da er det kjekt om ens kjære respekterer det òg. 7
AnonymBruker Skrevet 13. april 2013 #16 Skrevet 13. april 2013 Kjæresten min sendte meg melding en gang og skrev noe som "Jeg har dratt vekk for en stund. Vil ikke si hvor. Jeg kommer ikke til å svare på telefonen i det hele tatt." Jeg spurte om det var noe jeg hadde gjort eller om det hadde skjedd noe.. Fikk ikke noe svar. Jeg ble bekymret siden han alltid pleier å fortelle ting til meg. Fikk vite (etter et par timer) at han hadde fått utsettelse på lappen fordi han var ute på tur i pappas bil uten førerkort og fikk hilse på lovens lange arm. (Han gjorde det ganske ofte og jeg ventet egentlig på at det skulle skje - så det kom ikke som noen overraskelse. Det som bekymret meg er at pappan hans gav fullstendig faen.) Jeg tror vi alle har et behov for å være litt alene uten at mobilen skal plinge 50ganger i sekundet. Jeg har ihvertfall slike dager hvor jeg aller helst vil være helt alene, pleie meg selv både fysisk og psykisk, drive med det jeg har mest lyst til, høre på den musikken jeg vil og bare være meg selv med meg selv. Det behovet tror jeg veldig mange i forhold har og om man ikke får den "friheten" kan man kanskje føle at man blir kvalt. Anonym poster: f578e442226f24f0c185100f54959993
dobri123 Skrevet 13. april 2013 #17 Skrevet 13. april 2013 En ting er at han vil være i fred, men om det bare er fra deg, og han hadde blokkert deg fra sin telefon så er det faktisk rart. Da hadde jeg reagert og hadde heller ikke funnet meg i det. 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2013 #18 Skrevet 13. april 2013 Kanskje han kun blokkerer de som ringer selv om han har sagt at han vil være i fred? Og hvordan vet hun at hun er blokkert? Har noen sagt det? Eller kan det bare hende at han har skrudd av telefonen? Anonym poster: 186fa46d8c0f360a1fa13c732467e190
CeeCee Skrevet 14. april 2013 #19 Skrevet 14. april 2013 Når jeg er deppa vil jeg være i fred og ikke plage andre med min negative holdning. Jeg vil ikke, og har ikke behov for, å snakke om det. Hvis du maser forstår jeg at han har blokkert deg. Han sa han ville være i fred. Å få "koselige"mld er ikke kult når man er deppa. Forstår du prøver å oppmuntre ham, men er han som meg så vil han bare synes det er irriterende. 1
Apis Skrevet 14. april 2013 #20 Skrevet 14. april 2013 En trenger ikke bli dritsekk selv om en er deppa, Det går å sende en sms med en liten forklaring uten å gå inn i en lang avhandling, som en sikkert ikke orker når en kansje er deprimert 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå