Gjest huffsa Skrevet 13. april 2013 #1 Skrevet 13. april 2013 da var det slutt mellom meg og samboeren(far til mine 3 småe barn) Vi har vert sammen fra vi var veldig unge og opplevd mye vond som har ødelagt tillit og den varme gode tryggheten, så jeg klarte ikke mer :'( Nå føler jeg meg tom og trist å tenker myyye på hva han gjør og hvor han er. Egentlig er det deilig og vite det endelig er over,men trist pga av jeg hadde en drøm om at det skulle bli oss og barna i fremtiden. Sitter bare å venter på at han skal treffe noen nye og at jeg skal angre på at jeg tok valge å gå ifra han, men jeg VET at om jeg hadde tatt han tilbake hadde vi havnet tilbake til det grusomme forholde vi hadde. Unner verken meg selv det eller barna <3 Han var verdens snileste godeste osv, men for et år siden gjore han noe jeg IKKE klarer og tilgi. (hadde et forhold over lengre tid med noen andre) Det gjore at han ikke fikk den kjærligheten han trengte og vi kranglet mye i ettertid og jeg tok det opp i hver krangel. Kan noen bare være så snill å si at det ordner seg? jeg vil få det bedre. om han finner seg ny dame vil jeg takle det og!! trenger litt gode råd om hvordan jeg skal klare det hær
Gjest snoopy_93 Skrevet 13. april 2013 #3 Skrevet 13. april 2013 Det ordner seg alltid for snille piker! Jeg vil nå si at det er bra du fant ut av det nå og ikke om ti år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå