Gå til innhold

Hvordan skal jeg prøve meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

So there is this boy...

Vi har kjent hverandre i litt over ett år, men har sjelden møttes. Vi er i samme interesseorganisasjon og har samarbeidet innen en del felter. Vi har hatt "moments" med blikkontakt og rødming og det var til og med en gang at en annen påpekte at vi burde gå på date sammen... :sjenert:

Vi er 19 år. Han er jomfru, ukysset og har aldri hatt kjæreste. Er av typen som sitter inne på fredagskveldene og gjør lekser. Aldri rørt alkohol (han er ikke religiøs). Men han er ikke sjenert av seg, veldig sosial og oppegående person.

Jeg har de siste dagene sendt noen meldinger, og han har svart med blunkefjes noen ganger. Men siden vi omtrent ikke har snakket sammen før, utenom når vi har samarbeidet, vet jeg ikke hvordan jeg skal gå frem. Blir så "rart" å spørre hva han driver med, hva han skal i kveld osv.

Er også litt redd for at andre innen organisasjonen skal finne ut av det. Han er god kompis med flere derfra. Blir litt kleint om jeg åpenbart prøver meg.

Hvordan i huleste skal jeg gå frem?

Anonym poster: 0cafb909822cc35b2b4972558ef6fa62

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har råd? Nå har vi ikke snakket sammen på to dager :(

Anonym poster: 0cafb909822cc35b2b4972558ef6fa62

Skrevet

Du må hvertfall ikke bry deg om hva andre i organisasjonen tenker om at du prøver deg! Virker jo som han liker deg, så da er det vel bare å kjøre på. Har du han på facebook kan du jo chatte med han der, prøv å bli litt mer personlig, ikke snakk om det du allerede vet dere har til felles gjennom organisasjonsarbeid. Vis at du ønsker å bli kjent med han utenom og, så når dere har snakka litt kan du spørre om dere skal finne på noe bare dere to. Hvis han sitter med lekser hjemme i helgene kan du jo foreslå at han tar en pause, at dere kan se en film eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...