Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

blir så frustrert jeg, når jenta jeg elsker sier at hun elsker deg og på fredag, så etter en dårlig fyllekule på lørdag så sier hun at hun trenger litt tid for å tenke! fins det no verre enn når ei dame sier det? klarer ikke spise eller sove eller være med andre mennesker. bare tenker på hu hele tida. det er lidelse å ligge unna når jeg ikke veit hva hun tenker. vi har vært mere eller mindre sammen hver dag nå i 6 uker. hun sier at jeg henger for mye rundt halsen på henne. men er det ikke normalt for kjærester å væra sammen hver dag? idag kjørte vi rundt i 2 timer, hadde det koselig egentlig. så når jeg slapp henne av hjemme så fikk jeg ikke et kyss på kinnet engang. også blir a sur når jeg sier jeg er trist. ække lett å beskrive følelsene til hu når jeg ikke kan si hva jeg føler, kanke si jeg har det bra når jeg har det helt forferdelig. hva skal jeg gjøre?? jeg er 20 år og mitt første (forhold?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dropp tanken på fjellveggen!

Gi henne litt tid, selv om det er vondt. Ellers vil hun garantert føle seg kvalt og ikke ville ha noe mer kontakt med deg. Kanskje hun synes dere har gått for raskt fram?

Catzy

Gjest Tristessa
Skrevet

Og det en sier i bakrus er som det en sier i fylla - ikke nødvendigvis det en mener. Eller er det bare meg som opplever schizo-tendenser dagen derpå?

Gjest Anonymous
Skrevet

gi henne tid ja, lettere sagt enn gjort. enn annen ting er at akkurat når dette skjedde så måtte jo bestekameraten min og bestevennina hennes begynne og humpe i senga, det ækkeno oppmuntring akkurat :cry: . er så misunnelig på hans situasjon at det er helt forferdelig.

Skrevet

Spør henne rett ut hva hun egentlig vil og ikke vil! Ikke gå rundt grøten. Livet er for kort til det !

Lykke til :-)

Skrevet

Helt enig med Penelene!

Snakk med henne, og ikke unngå dette samtaleemnet! Det gjør bare ting verre.

Lykke til!

Krysser fingrene for deg! :danse:

Gjest gjest1
Skrevet

Kanskje du rett og slett blir litt for ivrig for henne? Det kan drepe interessen det skjønner du, vennen.

Spør meg, jeg er sånn selv. Blir motparten for ivrig, blir jeg helt kald. Det finnes jaktinstinkter i oss jenter også skjønner du.

Holdt på å avlyse en hel påskeferie jeg fordi han blir for ivrig på telefonen innimellom og diskuterer fremtiden med meg.... Og påsketuren er til USA og det er kun der jeg kan treffe ham...... OG jeg har ikke sett ham på ti år OG jeg synes han er den mest fantastiske mann jeg noen gang har møtt og ble jätteglad når jeg fant ham igjen i høst...

Ser du? Man kan bli skremt, vennen - SKREMT

Lykke til - gi henne pusterom og vær litt tilbakeholdene så hun blir litt usikker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...