Gå til innhold

Hvordan tolker man...

cbye

Anbefalte innlegg

...kvinners blikk/signaler??? Jeg jobber med ei som ser intenst på meg, og når jeg ser tilbake smiler hun til meg. Men tenk hvis dette bare er hennes måte å være på, at det ikke har noe med å gjøre at hun er interessert i meg. Kanskje hun ser slik på alle mennesker. Jeg har vært interessert i henne i lengre tid nå, men har ikke tatt sjanser på grunn av blikkene som jeg ikke vet hva betyr for noe. Og hvorfor har i så fall ikke hun tatt sjansen hvis det ligger noe bak disse ganske "frekke" blikkene hennes, hun er da friskere i kjeften enn meg. Poenget er: Hva bør jeg se etter for å kunne tolke signalene rett, og hvordan skal de tolkes???

Håper på svar fra jenter og gutter med erfaring:)

-cbye'02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorry -det var et dårlig råd...

Ser hun sånn på andre også?

Du må på en eller annen måte finne ut om hun er interessert i deg eller om hun bare er sånn.

Foreslår at du finner på en unnskyldning til å få mobilnr. hennes slik at dere kan melde litt frem og tilbake. Er lettere å fiske per sms enn i virkeligheten.

Er nesten umulig å tolke signaler fordi mennesker er så forskjellige og uttrykker seg på så mange forskjellige måter.

Lykke til!

Klem,

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kanskje det er litt skremmende den vendingen flørting har tatt, når man ikke tør gjøre det uten ved hjelp av elektroniske hjelpemidler. Eller øl, for den del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sørge for å bli bedre kjent med ho, da vel. Einaste måten eg veit om for å finne ut kva nokon meinar om meg. Prat med ho, sleng en "tilfeldig" kommentar om en kaffekopp etter jobb, finn ut om de har felles interesser, sei at ho luktar godt eller er fin på håret, sett deg ved sida av ho i pausene, spør "kva smilar du så lurt for?" når ho sender deg eit av blikka sine og hør kva ho svarar, sjå etter om ho ser "sånn" på andre folk. Nyttar ikkje å spør oss her på KG om kva ei anna dame tenker når ho ser på deg, det veit berre ho!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra svar av Hedda! Ingenting å tillegge, unntatt dette:

Den som intet våger intet vinner.....

Lykke til!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...