Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe e-sigarett i Norge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal slutte å røyke og kunne tenkt meg å prøve en slik :)

Har ikke anelse hva som finnes der ute, men kriteriene er at den må være trygg (ikke eksplodere f.eks) og fungere slik den skal.

Noen tips og råd?

Jeg har sett at TV shop (twins?) har èn, er den å anbefale?

Anonym poster: 50486bddcd6501473e5af0586b7982e0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

E-cig fra DK er veldig bra.

Anonym poster: 66e8a77457d3a7a633fb3ce5773dc17d

Skrevet

500? Det må da være noe billigere fra UK et eller annet sted?

AnonymBruker
Skrevet

Du kan få kjøpt billige engangs, men de er ikke like sikre som de dyrere variantene.

AnonymBruker
Skrevet

Skal slutte å røyke og kunne tenkt meg å prøve en slik :)

Har ikke anelse hva som finnes der ute, men kriteriene er at den må være trygg (ikke eksplodere f.eks) og fungere slik den skal.

Noen tips og råd?

Jeg har sett at TV shop (twins?) har èn, er den å anbefale?

Anonym poster: 50486bddcd6501473e5af0586b7982e0

Anbefaler ikke twins sine. Har prøvd. Så en annonse på facebook og har bestilt der. Der fikk man prøve først

Anonym poster: 608aac85f3abf738ce170e6b44b271d6

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg sluttet å røyke for en til tilbake og gikk over til elektroniske sigaretter, dette fungerte fantastisk. Jeg er idag helt røykfri og nyter bare damp fra ecig. Det begynner å bli flere aktører på markedet og det er bra slik at flere kan få tilgang og på den måten få det like lett som meg å stumpe røyken for godt.

Min favoritt er http://modz.no , ikke det største utvalget men rask levering og behjelpelig med det meste.

Har ikke prøvd Tv shop sin men den fungerer sikkert, men som sagt det er en del aktører der ute.

Det eneste problemet jeg har kommet over er at det ikke er lov å selge e-væske i Norge, men det er lov å kjøpe fra EU land til eget forbruk.

God Damp

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sluttet å røyke for en til tilbake og gikk over til elektroniske sigaretter, dette fungerte fantastisk. Jeg er idag helt røykfri og nyter bare damp fra ecig. Det begynner å bli flere aktører på markedet og det er bra slik at flere kan få tilgang og på den måten få det like lett som meg å stumpe røyken for godt.

Min favoritt er http://modz.no , ikke det største utvalget men rask levering og behjelpelig med det meste.

Har ikke prøvd Tv shop sin men den fungerer sikkert, men som sagt det er en del aktører der ute.

Det eneste problemet jeg har kommet over er at det ikke er lov å selge e-væske i Norge, men det er lov å kjøpe fra EU land til eget forbruk.

God Damp

Synes den der så mest ut som en pipe jeg...

Skrevet

Liten korrigering til dette - man kan kjøpe nikotinfri e-væske i Norge, men nikotinholdig e-væske må kjøpes fra et EØS-land. Man kan kjøpe for tre måneders forbruk av gangen. Jeg er veldig lite avhengig av nikotinen, det er mest det psykiske som sitter i, så jeg veksler på om jeg bruker nikotinholdig eller nikotinfri.

Clever Smoke, som Tvins selger, har ikke fått så lysende kritikker. Jeg leste MANGE reviews før jeg bestemte meg for hvilken som passet meg best, og for hva slags e-væske jeg ville begynne med. Anbefaler dette forumet.

Jeg skjønner ikke helt hva som er vitsen med e-sigaretter som ser ut som vanlige sigaretter, apropos Tvins sin. Det må bare skape mer bry hvis man damper innendørs. Det er nok å forklare om man sitter med en e-sigarett i stål eller sort.

• 4 uker senere...
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for reklame.

Daenerys, mod.

• 11 måneder senere...
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Tar opp denne igjen. Hvilken er best? Hvor kjøper man nikotinfrie? Og KAN de virkelig eksplodere?????+

Anonymous poster hash: 94d98...a01
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Tar opp denne igjen. Hvilken er best? Hvor kjøper man nikotinfrie? Og KAN de virkelig eksplodere?????+

Hvilken som er best er jo litt smak og behag da. Og det er jo spørsmål om du vil fylle på selv, eller bruke ferdige kapsler. Det er litt å sette seg inn i. Det er nok batteriet som kan eksplodere. Nikotinfrie kan du kjøpe i Norge, men ikke over alt. Det finnes også en norskprodusert elektrisk sigarett du kan se på http://www.helsesigaretten.co.uk. De har både med og uten nikotin og jeg synes de er bra. Du må bare kikke litt rundt og spørre.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg tror det skal litt til for de å eksplodere?! Jeg og en venninne kjøpte herfra: http://www.droyp.no/ Det var egentlig en dansk side tror jeg, som har kommet til Norge! For meg så var det litt viktig at de så fine ut også :fnise: også har de økologiske greier!

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Kona mi slutta med røyk på dagen da hun starta med damp. Selv har jeg aldri prøvd noe tobakksprodukter, men liker å dampe. Jeg bruker altså kun nikotinfritt, det er mange gode smaker der ute.

Alt vi bruker av utstyr får min bedre halvdel tak i på ebay. Hun som damper mye har 4-5 batterier å bytte på. Jeg som damper lite klarer med fint med ett. Kona bruker eGo, jeg har et litt større batteri, x6 vape.

eGo har helt kurante startkit, der det eneste som mangler for å komme i gang er e-juicen. Tankene er litt forbruksvare, men de koster ikke så mye for nye at det er noen kjempeutgift.

http://www.madvapes.com/pv-s-and-kits/ego-kits.html

http://www.gotvape.net/kamry-x6-vape-instructions.html

Jeg kan ikke si noe om disse butikken, da vi ikke har prøvd de, det var bare for å vise damperene vi bruker.

Handler du fra utlandet, så vær obs på tollgrensa.

God damping :)

Endret av fruBeist
  • 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Sluttet for en uke siden, kjøpte en slik "spray med nikotin".. begynte med godt mot og fikk bøttesjokk, var som å smake på et gammalt askebeger som hadde stått og surnet noen mnd tid, ble bare skikkelig kvalm og ikke hatt lyst på røyk.

Anonymkode: 5e583...131

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...