Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes flere og flere synes at det har blitt harry og styggt typisk bloggere å ha det osv. Hva mener dere kgere?

Anonym poster: 54c919cf8d87291fb1f0b16f21730aa2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes fortsatt det er veldig pent jeg :)

• Liker 3
Skrevet

Hvis man liker fransk manikyr så bruker mann det, uansett hva bloggere sier.

• Liker 1
Skrevet

jeg elsker det og har det ofte på egne negler.

Skrevet

Jeg syns det er pent.

Disse neglene med all slags dilldall på, derimot ... Så noen hadde malt palmetrær på sine. What the fudge, liksom.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man liker fransk manikyr så bruker mann det, uansett hva bloggere sier.

Det har bare blitt typisk rosabloggere å ha fransk manikyr derfor jeg lurer om det er harry. De er jo harry alle har de samme capsene og jakkene og de jævla stygge skoene.

Skrevet

Jeg er utrolig lei av at folk tror de har rett til å bedømme andres stil og sette merkelapper på dem.

Fransk mankyr er ikke harry. Jeg personlig synes det ser litt kjedelig og uinspirert ut, men jeg dømmer jo selvfølgelig ikke de som vil ha det.

Skrevet

Det har bare blitt typisk rosabloggere å ha fransk manikyr derfor jeg lurer om det er harry. De er jo harry alle har de samme capsene og jakkene og de jævla stygge skoene.

Jo, enig, men hvis folk vil gå slik så er det nu greit. Ikke alle som liker min stil heller.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er harry og stygt. Eller, greit nok til en viss grad, men synes f.eks. neglene til Ida Wulff og Fotballfrue er meget harry.

Anonym poster: 1c6be804701cb232bff5829fea547032

• Liker 4
Gjest Lypcha
Skrevet

Jeg har aldri likt det, så for min del syns jeg det er stygt. Jeg er heller fan av ensfargede negler uten masse dill og dall. Det som kan være litt kult er å ha en finger som er bittelitt annerledes. Syns også at de lange spisse neglene et grusomme.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er stilig!

Driter i hva bloggere bruker eller ei.

:)

• Liker 1
Skrevet

Fransk manikyr kan ALDRI bli feil! Det er jo strengt tatt egentlig bare å jevne ut sine naturlige negler. Vi har jo uansett rosa negler med hvit tipp naturlig når neglene rekker å få litt lengde på seg, hvorfor ikke tydeliggjøre dette?

• Liker 3
Gjest Nanne70
Skrevet

Jeg synes også at fransk manikyr er fint, men på relativt korte negler, ikke disse lange, spadeformede akrylneglene:

Sånn:

db8c94a54d178d405ba521dd341a58ef.jpg

IKKE sånn:

bc929b41c8ad798e1d9dd15cb64a1e63.jpg

Skrevet

Jeg synes det ser veldig delikat og pent ut, så lenge neglene ikke blir veldig lange.

Skrevet

Nei. Det er ikke harry. Og slettes ikke stygt. Synes det er noe av det lekreste og mest delikate måten man kan lakkere neglene på. Tror fransk manikyr aldri går av moten. Og om den gjør det, who Cares.

• Liker 1
Skrevet

Det er enkelt og delikat. Men det må være på korte negler, ikke lange akrylnegler.

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Lange, creepy negler var harry i mine øyne lenge før rosablogger var et ord. Men sånn ellers synes jeg franks manikyr er veldig pent.

Endret av Raindrops
Gjest Eurodice
Skrevet

Hvis det er ment disse lange, firkantede, hvite neglene, har jeg alltid syntes de er nærmest vulgære.

• Liker 1
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Jeg liker diskret fransk manikyr, som dette, og jeg har hatt det to ganger tidligere før, en gang med vanlig lakk og en annen med Shellac (permanent). Har lyst til å prøve med andre kombinasjoner, som burgunderfarget med hvit tupp, eller andre farger.

Skrevet

Liker det absolutt ikke, uavhengig av hvilken type fransk manikyr det er. For meg vil det alltid være harry.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...