AnonymBruker Skrevet 13. april 2013 #1 Skrevet 13. april 2013 Jeg lurer på om noen her vet hva dette kan være. De siste dagene har det vært sånn at når jeg holder over venstre øyet og ser med høyre, begynner det å svartne for i tillegg til at det kommer blå lys, liksom det svartner for med blåfarge i tillegg. Det er ikke sånn på andre øyet. Når jeg skrur av lyset i et rom, blir hele rommet blått før det blir mørkt liksom. Når jeg ser rundt i rommet kan ting være blått, det kan være blå aktig lys over et bord osv. Og det verste er, noe jeg merket først i dag, at når jeg lukker øynene mine (tror bare det er høyre egentlig) blir alt blått. Skjønner ikke hva det er, det blir liksom enten en sterk mørk blå farge som lyser opp eller blå farge som "svartner" for og forsvinner og kommer tilbake igjen hele tiden. Hva er det som skjer Har i tillegg mange andre symptomer, som jeg har skrevet i et annet emne her "synet mitt hjelp". Skal til øyelegen på onsdagen, men har ikke sagt dette til lege, optiker eller noe skjønner ikke hva som skjer, kan jeg bli blind? Værsåsnill bare svar noe er så redd. Og jeg er bare 16 år så det er vel ikke så stor sannsynlighet for at noe er galt med meg vel? Anonym poster: 93785371b1f09e443e1ceb97f6a3d9ba
Gjest Daenerys Skrevet 14. april 2013 #2 Skrevet 14. april 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. Daenerys, mod.
Gjest Katee Skrevet 14. april 2013 #3 Skrevet 14. april 2013 Hva med å ringe øyelegen i morgen og forklare symptomene du nå opplever? Kanskje de kan fremskynde timen din. Eventuelt kontakter du optiker som henviste deg. Om det er noe virkelig alvorlig så ville de ha henvist deg slik at du fikk time på dagen. Om du er veldig urolig for dette, så ta kontakt med legevakten. Men jeg tror du vil få best hjelp hos optiker/øyelege.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2013 #4 Skrevet 14. april 2013 Hei Jeg ser også blåe lys noen ganger er det blått lenge etter at jeg har lukket øynene. Holder du deg ikke borte fra det du vet , blir det full stjernerhimmel og Tor med hammer'n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå