Toolose Skrevet 13. april 2013 #1 Skrevet 13. april 2013 Hei! I morgen skal jeg hente ei siameserjente på 12 uker, rødmasket. Jeg sliter litt med å bestemme meg for navn rett og slett.. Har 2 Maine Coonn jenter som heter Honey (etter min yndlingssang som har fulgt meg i 13 år) Og Joline (som også er en sang jeg har likt i mange år) Så disse navnene betyr noe for meg! Jeg har tenkt å kanskje følge den sjangeren, og tenkte på navnet Milk Inc (En artist som jeg har hørt på mange sanger fra i 13-14 år) Eller rett og slett å kalle hun for Stjerna, pga hun er virkelig ønsket og hun vil bli en stor stjerne i livet mitt da jeg er svak for denne rasen, og har hatt den i mange år, men måtte ha et opphold på noen år med å skaffe meg denne rasen da de krever litt og ønsket at sønnen min skulle bli litt eldre først! Så står litt mellom disse navnene.. Skal litt til for at et annet navn "treffer meg", men har noen noen unike kattenavn forsla, så er jeg glad for all hjelp
Gjest Elissima Skrevet 13. april 2013 #2 Skrevet 13. april 2013 Gratulerer med ny katt! Høres nydelig ut Liker at du har brukt sanger som inspirasjon til navn på de andre. Siden du nevnte Stjerna tenkte jeg på Stella eller Estrella, det er jo stjerne på italiensk/spansk..
Gjest Lille-pus Skrevet 13. april 2013 #4 Skrevet 13. april 2013 Bli kjent med henne du, og hva hun heter vil komme helt naturlig og helt av seg selv Yeppers, taler av erfaring 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå