Gjest bali Skrevet 13. april 2013 #1 Skrevet 13. april 2013 Da jeg var liten la jeg merke til enslige damer på 30-40 år som virket irritert fordi de var enslige, jeg husker at jeg syntes de virket rare. Nå er jeg i samme situasjon. Rett og slett dritt lei fordi jeg ikke får meg noe. klisje?
Gjest Tirkes Skrevet 13. april 2013 #2 Skrevet 13. april 2013 Dersom du vil tiltrekke deg damer, så er det ikke et sjakktrekk å være irritert på dem fra første møte av. Sånt merkes, og fiendtlighet er ikke så tiltrekkende. Så anbefaler deg en god runk og forsøke å smile litt. Og senke skuldrene litt. 1
Gjest bali Skrevet 13. april 2013 #4 Skrevet 13. april 2013 Dersom du vil tiltrekke deg damer, så er det ikke et sjakktrekk å være irritert på dem fra første møte av. Sånt merkes, og fiendtlighet er ikke så tiltrekkende. Så anbefaler deg en god runk og forsøke å smile litt. Og senke skuldrene litt. Det er ikke akkurat lett å holde motet oppe etter titalls av avvisninger...
AnonymBruker Skrevet 13. april 2013 #5 Skrevet 13. april 2013 enten så kjenner jeg deg ellers så er det flere av slike som deg;P Anonym poster: 9da767a5f7cc730fdc24d6b9eaedd4a6
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. april 2013 #6 Skrevet 13. april 2013 Dersom du vil tiltrekke deg damer, så er det ikke et sjakktrekk å være irritert på dem fra første møte av. Sånt merkes, og fiendtlighet er ikke så tiltrekkende. Så anbefaler deg en god runk og forsøke å smile litt. Og senke skuldrene litt. Det var da enda godt, tror hun kjører den andre fila. 1
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2013 #8 Skrevet 14. april 2013 Dersom du vil tiltrekke deg damer, så er det ikke et sjakktrekk å være irritert på dem fra første møte av. Sånt merkes, og fiendtlighet er ikke så tiltrekkende. Så anbefaler deg en god runk og forsøke å smile litt. Og senke skuldrene litt. Hva får deg til å tro at trådstarter har utovertiss? Det kan like gjerne være en lesbe som føler at hun drukner i heterohavet.
Snakkis Skrevet 14. april 2013 #9 Skrevet 14. april 2013 Kanskje du bare burde senke dame-listen litt .... Like barn leker best ;-) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå