Gå til innhold

Hadde sex med min opptatte kamerat...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... Off. Føler meg helt forferdelig akkurat nå.

Igår hadde jeg sex med bestekameraten min som har kjæreste. Jeg ble nylig singel , og han prøvde seg. Fortalte meg at han trengte å få bort tankene på sex med meg fordi det var alt han tenkte på for tiden og alt han fantaserte om.. Der og da virket det "lurt", eller som om det ikke var mitt ansvar å stoppe ting. Tross alt: jeg har såvidt møtt kjæresten hans og jeg snakket nøye med han om alt før vi gjorde noe..

Allikevel føler jeg meg råtten.

Jeg er egentlig imot utroskap og kunne aldri ha vært utro mot noen. Ift. ansvar føler jeg at det er hans ansvar - ikke mitt. Det er ikke jeg som har en kjæreste jeg var utro mot.

JEg var forelsket i denne mannen før og vi hadde noe på gang . Det kan kanskje være derfor jeg lot meg "overbevise".

Uansett. føler meg råtten , og jeg hadde satt stor pris på om noen kan fortelle om de har vært med på noe lignende? Noen tips eller råd eller hva som helst?:)

Anonym poster: c461256ecb47c4b57f61c8f49f7b2632

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gjør det igjen.

• Liker 3
Skrevet

Og folk lurer på hvorfor kjæresten ikke liker at man har bestevenner av det motsatte kjønn. Hvor mange er det som ikke har sagt "Vi er bare venner"? Bullshit..

• Liker 15
Gjest Skogstjerne
Skrevet

Fatter ikke dette. Det er så mange som gjør det du har gjort. Skriver her inne og sier at de ikke har noe ansvar eldre skyld. Faktum er jo at mange skriver at de sliter med skyld nettopp fordi de innerst inne vet at det de gjorde var feil. De føler skyld. Det de har gjort strider mot verdier og normer som er grunnleggende for mange av oss.

Han har brutt tilliten til sin kjæreste ikke du men det gjør ikke deg til en bra person av den grunn. Jeg mener at det er forkastelig å ha seg med "andres" kjærester. Karma er noe dritt hvis du en gang treffer kjæresten som du vil leve med resten av ditt liv med. . . Og noen gjør det samme mot deg.

Skrevet

Du er "egentlig" imot utroskap? Hva betyr ordet "egentlig" her?

• Liker 7
Skrevet

hva forventer du egentlig av tips eller råd?.. Gjort er gjort og det må du leve med. Er forøvrig av den mening at han har mest "skyld" hvis jeg kan kalle det det. Men det betyr ikke, som en her over sier, at det du gjorde var bra. Det er ikke akkurat moralsk riktig, og når du i tillegg skriver at du snakket NØYE med han om alt før dere gjorde noe, ja da virker det som det var en veloverveid avgjørelse du tok, og ikke bare noe som "bare skjedde".. Så ja, det var en utrolig råtten ting å gjøre, synes det er så mange som skriver at de gjør liknende ting her inne.. eier ikke folk vett og moral eller samvittighet?

AnonymBruker
Skrevet

Har han sagt at han har følelser for deg? Føler ikke du litt billig at han bare ville knulle deg fordi han fantaserer om det, og ikke noe annet?

:/

Anonym poster: b24bfbb864524d117aed2fce566c5de6

• Liker 2
Skrevet

Hva vil du egentlig med dette innlegget? Ja du har oppført deg råttent. Nei, det er ikke du som er i forhold, han har ansvar for seg og dama si. Men hva vil du egentlig ha tilbakemelding på? Råd om hvordan du kan få han? Eller at kgbrukerne skal fortelle deg at dette er helt greit siden du er singel.

Skrevet

Du føler deg rotten fordi du har blitt brukt. HAN ville være utro, du var tilgjengelig. Jeg er av de som mener at prinsipielt sett så har ikke du gjort noe galt, du er ikke i et forhold, og du har heller ikke noe ansvar for hans handlinger.

Skrevet

Det er moralsk forkastelig og direkte dumskap.

Hvorfor gi opptatte folk muligheten til å være utro?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hei ts, jeg synes du skal begynne med å ta på deg din del av ansvaret her.

Jeg gav etter for noe sånt en gang selv, i et svakt øyeblikk hvor jeg lengtet etter nærhet. Det var selvfølgelig mye vin involvert. Tonen mellom oss har alltid vært flørtete, men som en spøk, ikke på alvor. Jeg hadde vært singel lenge og den kvelden var det bare så vidunderlig med noen som overøste meg med oppmerksomhet på den måten. Jeg lot bare alle verdier og moraler fare og tenkte i det øyeblikket bare på meg selv, og det behovet det dekket for meg.

Det var et fint øyeblikk mellom oss. Likevel føler jeg meg råtten i ettertid. Det strider fullstendig mot den personen jeg alltid har vært og ønsker å være. Nå har det gått såpass lang tid at jeg ikke plager meg selv med det lenger, men jeg synes det er moralsk forkastelig og jeg må bare stå inne for at jeg tok et galt valg og deretter leve med konsekvensene av det. Jeg er veldig lei meg for de som ville blitt såret i prosessen.

Anonym poster: 7fc4e5aba96040c02ed9b8c055d5bf17

AnonymBruker
Skrevet

Vet du, det der synes jeg var skikkelig råttent gjort av deg! Direkte respektløst. Tenk den dagen du får en kjæreste som har ei bestevenninne. Det ender med at de to har sex. Hva hadde du følt da?! Tipper du ikke hadde vært så høy i hatten da...

Ja, mennesker gjør feil, men det er tydelig at her ble det nesten planlagt mtp at dere hadde en lang prat FØR det skjedde.. Nei, vet du hva..

Anonym poster: 29a6e8249e44d9269f1c66ba86534e6f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå får dere slutte å skamgjøre jenter som bare gjør som de føler for som single da! De har issues nok fra før av om dere ikke skal gjøre de enda mer vanskelig og kostbar å havne isenga med. Det var han som gjorde seg bort. Du står ikke til noe ansvar kjære ts, du trenger ikke endre på noe til en eventuel annen gang.

Anonym poster: 9592fe80025d1e2e5fea273941c25a9e

• Liker 2
Skrevet

Vennskapet deres er jo ødelagt nå.. At du føler deg råtten betyr i hvert fall at du angrer og aldri vil gjøre noe sånt igjen. Tenk om du var dama hans, hvordan hun ville følt om hun hadde visst hva som skjedde og de tingene han sa til deg..

Gjest kjapt innom
Skrevet

Det er moralsk forkastelig og direkte dumskap.

Det finnes ikke moralsk forkastelig.

Dumt kan det sikkert være, men det kommer an på situasjonen. Og den kjenner du ikke.

Hvorfor gi opptatte folk muligheten til å være utro?

Du har, dine 40 år til tross, skjønt veldig lite, Steinar.

Spørsmålet er ikke "hvorfor?", det er "hvorfor ikke?"

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg dessverre igjen, men for min del var dette noe som skjedde over lengre tid før jeg "våkna". Veksler mellom å undres over hvordan jeg kunne gjøre noe slikt, og å være skikkelig forbanna og føle meg utnytta. Sliter med hevntanker og ønske om å gjøre verden jævlig for han.

Har ikke bare mista vennskapet men har også problem med alle situasjoner der jeg kan komme til å møte han og utfordringer med felles venner.

Anonym poster: c40c3664827afafb623f6a6da51a693d

Skrevet

Det finnes ikke moralsk forkastelig.

Dumt kan det sikkert være, men det kommer an på situasjonen. Og den kjenner du ikke.

Du har, dine 40 år til tross, skjønt veldig lite, Steinar.

Spørsmålet er ikke "hvorfor?", det er "hvorfor ikke?"

Hvorfor ikke?

Fordi at når man lever i et samfunn så trenger vi lover, regler og moral for at det skal kunne fungere.

• Liker 1
Skrevet

Du kan ikke stoppe han fra å være utro, men du kunne stoppet han fra å være utro med deg. Dette var jo tydeligvis ikke noe som skjedde veldig spontant heller, siden dere snakket nøye om ting, så dere kan ikke si dere ble revet med (ikke at det hadde gjort ting så veldig mye bedre)

Jeg synes man har et ansvar når man ses på som en fristelse, da burde du kuttet kontakten med han og holdt deg unna. Spesielt når han sier han ikke klarer å stoppe å tenke på sex med deg. Han vet kanskje at du har hatt følelser for han og var enkel å få med på det.

Du har god grunn til å føle deg rotten, ja. Vil tro det koster mer enn det smaker, det er jo ikke deg han har valgt å være sammen med. Uansett hva han skulle si av fine ting til deg så er det jo bare for å få seg noe før han drar hjem til den stakars kjæresten sin.

Jeg har gjort noe lignende, ung, dum og altfor full. Hadde det helt jævlig med meg selv i ettertid, men jeg ville aldri gjort noe lignende igjen. Gjort er gjort, det eneste du kan gjøre nå er å lære av det og ikke gjenta det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...