Gjest Donnatella Skrevet 13. april 2013 #1 Skrevet 13. april 2013 Kjæresten min bor delvis i huset han delte med sin kone inntil nylig og delvis i en leilighet de to eier sammen. Det er en midlertidig praktisk løsning inntil alt er avklart med barne- og husfordeling. De har et ok forhold, og er er enige i bruddet. Han har ikke utro med meg, de hadde allerede brutt da han og jeg tok opp kontakten. Vi er gamle venner. Oss som et mulig par på sikt er en såpass fersk tanke at vi ikke ønsker å fortelle noen at vi utforsker muligheten for å være sammen. Jeg har respekt for at vi bør trå varsomt siden de enda ikke er helt ferdige med prosessen. Det er seks timers kjøring mellom der han bor og der jeg bor, og vi har bare møtt hverandre noen få ganger siden bruddet. Men så: han har bursdag, og jeg vil jo gjerne gjøre stas på han! Ikke kan jeg sende presang hjem til han. Helst ikke til kontoret. Ikke kan jeg invitere han på en middag og overrekke han noe. Ikke kan jeg kjøpe billett til konsert/reise osv et stykke fram i tid, for plutselig kræsjer det ifht hvordan de avtaler samværene. Jeg står helt fast! Noen ideer, jenter??? Vi er godt voksne begge to og 'har alt', så jeg er mer tilhenger av opplevelsesgaver.
Gjest Hjordis Skrevet 13. april 2013 #2 Skrevet 13. april 2013 Lag et personlig gavekort på en opplevelse som ikke har noen fast dato.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2013 #3 Skrevet 13. april 2013 (endret) TS: hva med et "gavekort" på massasje, stell etter hans ønske osv:) rett og slett et kose og sex gavekort. Sleng inn "valgfri middag servert i stuen" og "hans perfekte lørdag hjemme med deg" lykke til! Anonym poster: 51317713fd24c8f76c7aa70ddf1bb197 Endret 14. april 2013 av estrella 4
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2013 #4 Skrevet 14. april 2013 Gave på etterskudd blir sannsynligvis enklest her? Kjøp noe, send han en melding, og så tar dere det når dere treffes
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #5 Skrevet 14. april 2013 Ser ikke hva som er umoralsk i denne situasjonen? Hva med et gavekort på en tur, langhelg i storby etc uten bestemt reisedato? Anonym poster: d4c81a4c0db7bd6b6666e08fe2dd7700 2
Gjest Donnatella Skrevet 14. april 2013 #6 Skrevet 14. april 2013 TS: hva med et "gavekort" på massasje, stell etter hans ønske osv:) rett og slett et kose og sex gavekort. Sleng inn "valgfri middag servert i stuen" og "hans perfekte lørdag hjemme med deg" lykke til! Anonym poster: 51317713fd24c8f76c7aa70ddf1bb197 Super ide!! Takk :-) Med de tunge prosessene han står i, så vil massasje være midt i blinken - herlig! (hm, burde kanskje sjekke om han er av de menn som synes sånt er kleint, håper ikke det!) Superdupert forslag! Sex & middag får bli når vi klarer og treffes, hehe.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #7 Skrevet 14. april 2013 Kjæresten min bor delvis i huset han delte med sin kone inntil nylig og delvis i en leilighet de to eier sammen. Det er en midlertidig praktisk løsning inntil alt er avklart med barne- og husfordeling. De har et ok forhold, og er er enige i bruddet. Han har ikke utro med meg, de hadde allerede brutt da han og jeg tok opp kontakten. Vi er gamle venner. Oss som et mulig par på sikt er en såpass fersk tanke at vi ikke ønsker å fortelle noen at vi utforsker muligheten for å være sammen. Jeg har respekt for at vi bør trå varsomt siden de enda ikke er helt ferdige med prosessen. Det er seks timers kjøring mellom der han bor og der jeg bor, og vi har bare møtt hverandre noen få ganger siden bruddet. Men så: han har bursdag, og jeg vil jo gjerne gjøre stas på han! Ikke kan jeg sende presang hjem til han. Helst ikke til kontoret. Ikke kan jeg invitere han på en middag og overrekke han noe. Ikke kan jeg kjøpe billett til konsert/reise osv et stykke fram i tid, for plutselig kræsjer det ifht hvordan de avtaler samværene. Jeg står helt fast! Noen ideer, jenter??? Vi er godt voksne begge to og 'har alt', så jeg er mer tilhenger av opplevelsesgaver. Kan du ikke ringe og gtatulere med dagen? Sende en tekstmld?Tror du er litt rask på avtrekkeren for tiden Anonym poster: 576fa29ef9b26223f60b7ba9f515b2f7 2
MsPaddington Skrevet 14. april 2013 #8 Skrevet 14. april 2013 (endret) Når det er sagt, tenker jeg også at du bare kan gi en forsinket gave og heller forklare grunnen. Det forstår han nok! Endret 14. april 2013 av estrella
Gjest Lille-pus Skrevet 14. april 2013 #9 Skrevet 14. april 2013 Om jeg nå ser helt bort fra de kompliserende omstendighetene her så vil det enkleste være å feire fødselsdagen han hjemme hos deg neste gang dere møtes. Voksne mennesker bryter ikke ut i krampegråt om de må vente litt på gaven sin. Så en sms med bursdagshilsen, og beskjed om at gaven venter på ham neste gang dere møtes, vil være den enkleste måten å ordne dette på. 1
smilo Skrevet 14. april 2013 #10 Skrevet 14. april 2013 (endret) Når det gjelder HI så bør du bare vente med gave til dere treffe igjen. Jeg ville heller ikke innledet et forhold til noen som fortsatt bodde sammen, men det blir ditt valg. Du kan ende med å bli veldig skuffet Endret 14. april 2013 av estrella
estrella Skrevet 14. april 2013 #11 Skrevet 14. april 2013 Diskusjon om seperasjon og når man kan gå videre er splittet til en ny tråd her. Estrella, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå