Gå til innhold

Faren min har gjort sin russiske kone gravid

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skriver til dere fordi faren min er usikker på hele situasjonen og siden jeg ikke har noen gode råd, tenkte jeg kanskje dere hadde det. Eller erfaringer.

Faren min traff ei russisk dame på nettet i fjor vår. De møttes i Russland i sommer hvor jeg ble med, og jeg ble veldig overrasket over hvor raus og gavmild hun var. Hun var også omsorgsfull ovenfor meg og hun viste seg å være en god mor for dattera på 11. Jeg hadde bange anelser da jeg ble med (fordommer fordi hun er russisk, vi har alle hørt historiene), men disse fordommene forsvant raskt da vi ble kjent. Siden denne ferien har faren min reist og besøkt henne flere ganger og blitt så lenge som jobben hans tillater det.

For noen måneder siden giftet de seg, og planen er at hun og dattera skal komme til Norge nå i mai/juni.

Det viser seg nå at dama er gravid. Faren min er usikker på hva han synes om dette, jeg er redd for at ting har gått alt for fort (de møtter i juni, liksom), mens andre gratulerer ham med graviditeten. Han er på den ene siden redd for at hun ikke vil trives i Norge og dermed ta med seg barnet hjem til Russland, men samtidig er han veldig glad i henne og han tror ikke hun er noen lurendreier.

Noe som plager meg litt: Det sies at i Russland er man enter kjempefattig eller kjemperik grunnet korrupsjonen, og denne dama har et helt hus for seg selv, hun har heller ikke noe gjeld på huset og hun kjøpte nettopp ny bil. Mannen hennes skal ha dødd for lenge siden, han jobbet for KGB, så det kan tenkes at hun har fått en stor erstatning etter hans dødsfall, men SÅ stor? I Russland?...

Noen som har noen tanker her? Eller erfaring?

Anonym poster: b8ea788975763d9d1c1b2f204ab6f4fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan jo hende de får det fint sammen :) Tenk positivt!

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenker at faren din burde ha tenkt på dette før. Nå har han giftet seg og hatt sex med henne, litt sent å angre når hun allerede er gravid.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe valg. Må bare akseptere skjebnen. Er hun kriminell kommer det frem før eller siden. Helvete å få henne inn i Norge, UD er ikke snille mot russere.

Anonym poster: e3e3ff5ac4414d421a96dd70c29fe6f7

Skrevet

Vel, det er ikke sikkert det er ham som er faren.

• Liker 3
Gjest Elseby13
Skrevet

Jeg syns det er feil av faren din å involvere deg i problemene sine og å spørre deg om råd. Du er "barnet", han er faren din!

Han smelte dama på tjukken, han får ta konsekvensene. Han er en voksen mann og du skal i allefall ikke bekymre seg.

AnonymBruker
Skrevet

Men har dere ikke noen flere tanker? ts

Skrevet

Nei, ikke utenom at den der faren din burde ta ansvar for eget liv.

• Liker 2
Skrevet

Ser ikke helt hvorfor dette er ditt problem? de har jo giftet seg, så da er det vel ikke å gå for fort frem når hun ble gravid? Ganske big deal å gifte seg og vel?

• Liker 4
Skrevet

Vel, hun lot seg vel smelle på tjukken med en gang siden da er hun garantert å få bli i Norge uansett hvis ekteskapet skulle ryke før det går 3 år.

Skrevet

Kanskje på tide å legge seg ut av pappas business og la han ordne opp selv? Han er jo tross alt en voksen mann.

AnonymBruker
Skrevet

De giftet seg og nå venter de barn... Hva faen er problemet?!

Kanskje du, ts, bør skaffe deg ditt eget liv??

Anonym poster: 3cd05547e2f0b219b503c900710d71ec

• Liker 1
Skrevet

Problemet her er vel at ens far har blitt av typen som må ut av landet for å få fitte.

• Liker 5
Skrevet

Men har dere ikke noen flere tanker? ts

Ja... Dersom hun sitter godt i det allerede, så har hun ihvertfall ikke tatt han kun for pengenes skyld. Det er da enda positivt.

• Liker 6
Skrevet

Jeg skriver til dere fordi faren min er usikker på hele situasjonen og siden jeg ikke har noen gode råd, tenkte jeg kanskje dere hadde det. Eller erfaringer.

Faren min traff ei russisk dame på nettet i fjor vår. De møttes i Russland i sommer hvor jeg ble med, og jeg ble veldig overrasket over hvor raus og gavmild hun var. Hun var også omsorgsfull ovenfor meg og hun viste seg å være en god mor for dattera på 11. Jeg hadde bange anelser da jeg ble med (fordommer fordi hun er russisk, vi har alle hørt historiene), men disse fordommene forsvant raskt da vi ble kjent. Siden denne ferien har faren min reist og besøkt henne flere ganger og blitt så lenge som jobben hans tillater det.

For noen måneder siden giftet de seg, og planen er at hun og dattera skal komme til Norge nå i mai/juni.

Det viser seg nå at dama er gravid. Faren min er usikker på hva han synes om dette, jeg er redd for at ting har gått alt for fort (de møtter i juni, liksom), mens andre gratulerer ham med graviditeten. Han er på den ene siden redd for at hun ikke vil trives i Norge og dermed ta med seg barnet hjem til Russland, men samtidig er han veldig glad i henne og han tror ikke hun er noen lurendreier.

Noe som plager meg litt: Det sies at i Russland er man enter kjempefattig eller kjemperik grunnet korrupsjonen, og denne dama har et helt hus for seg selv, hun har heller ikke noe gjeld på huset og hun kjøpte nettopp ny bil. Mannen hennes skal ha dødd for lenge siden, han jobbet for KGB, så det kan tenkes at hun har fått en stor erstatning etter hans dødsfall, men SÅ stor? I Russland?...

Noen som har noen tanker her? Eller erfaring?

Det er ikke ditt problem. Du får en halvsøster eller bror, men ellers synes jeg ikke du skal involvere deg. Ekteskapet kan ryke eller gå bra. Finnes mange fine ressursterke og vakre snille russiske damer. Hvis du synes faren din ser usexy ut er det også normalt, men damer kan likevel falle for han.

• Liker 3
Skrevet

Faren spurte datteren om råd, hun har ingen og spør oss.

Ingen erfaringer med noen fra det landet, men det går jo veldig veldig fort.

Skrevet

Russiske kvinner bruker ofte å bli for tøffe for norske menn.

Gjest Cartman
Skrevet

Jeg syns det er feil av faren din å involvere deg i problemene sine og å spørre deg om råd. Du er "barnet", han er faren din!

Han smelte dama på tjukken, han får ta konsekvensene. Han er en voksen mann og du skal i allefall ikke bekymre seg.

Blod er tjukkere enn vann. Man skal alltid stille opp for familien sin, så hun bør stille opp for faren sin. Mitt tips er at hun er ærlig og sier sin mening :)
Skrevet

Er de sikre nok til å gifte seg, så er de sikre nok til å få barn også.

Mulig han har second thoughts, men det er for seint å snyte seg når nesa er borte.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...