Gjest Pet Skrevet 30. mars 2004 #1 Skrevet 30. mars 2004 Har dere sex med kjæresten hvis dere ikke er kåte selv, men bare for å la ham få?
Joplaya Skrevet 30. mars 2004 #2 Skrevet 30. mars 2004 Nope. Lysten og gleden skal være gjensidig i denne heimen.
Gjest Madam Felle Skrevet 30. mars 2004 #3 Skrevet 30. mars 2004 Nei kunne aldri falle meg inn, men han kan jo alltids prøve og da kan det jo hende at jeg blir det likevel. Men vil jeg ikke så gjør jeg det ikke heller.
Arkana Skrevet 30. mars 2004 #5 Skrevet 30. mars 2004 Nei, det har jeg aldri gjort. Og jeg vet at samboeren min ikke ville hatt glede av sex om han visste at det var plikt og ikke fordi jeg hadde lyst.
Gjest Litt anonym for nå Skrevet 30. mars 2004 #6 Skrevet 30. mars 2004 Det hender at jeg ikke nødvendigvis er kåt, men at jeg har lyst til å gi litt bort selv om jeg ikke vil ha akkurat da. Men så får jeg igjen når jeg trenger og han bare har morrabrød
Justice Skrevet 31. mars 2004 #8 Skrevet 31. mars 2004 Man får jo alltid lyst når men er i gang med forspillet.. gjør man ikke? I hverdagen er det alltid masse annet å tenke på. Hvis man først er i gang, så kommer lysten som regel snikende!
Suzy Skrevet 31. mars 2004 #9 Skrevet 31. mars 2004 Om jeg ikke har så lyst at jeg tar initiativet så får jeg jo vannvittig lyst når jeg kjenner han har det - skal ikke mye til gitt.. :oops:
Gjest GreenSky Skrevet 31. mars 2004 #10 Skrevet 31. mars 2004 Om jeg ikke har så lyst at jeg tar initiativet så får jeg jo vannvittig lyst når jeg kjenner han har det - skal ikke mye til gitt.. :oops: Sånn har jeg det også.
Fru Blå Skrevet 31. mars 2004 #11 Skrevet 31. mars 2004 Hvis jeg ikke er kåt når vi starter blir jeg det etterhvert så det er egentlig ikke noe problem.
Gjest rabrabara Skrevet 31. mars 2004 #12 Skrevet 31. mars 2004 Hm. Tenkte jeg skulle ta en pedagogisk en forrige kvelden da han var veldig ivrig og jeg..egentlig ikke. "Det er da sikkert mye bedre for deg dersom jeg også er mere med." "Ikke egentlig," kom det kontant fra den andre siden. Jeg innrømmer at jeg fikk meg en skikkelig god latter, og for sitt brutalt ærlige svar og sin overivrighet etter å rulle litt i høyet ... ja, så rullet vi litt i høyet. Må legge til at han sa det med et smil om munn.. Og ja, jeg har rett som det er sex selv om jeg i utgangspunktet ikke har lyst/orker. Han får meg med og jeg bli oftest veldig MED etterhvert. Etterpå er jeg glad for at han "overtalte" meg. Har jeg veldig ikke lyst tar han hintet, selv om han blir skuffa, da. Han gjør selvsagt aldri noe jeg ikke vil.
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2004 #13 Skrevet 31. mars 2004 Må si jeg har aldri opplevd at ikke lysten kommer selv om jeg i utgangspunktet ikke var kåt. Blir kåt av mannens kåthet selv om jeg er sinna på'n jeg.... Tenner for det minste, er nok litt mann selv *s*
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2004 #14 Skrevet 31. mars 2004 Hvis det skulle skje at jeg ikke har lyst, så tar det ikke mange sekundene før ejg har det. :-)
Bambi Skrevet 31. mars 2004 #15 Skrevet 31. mars 2004 Ukjent problemstilling her i huset... Et blikk er nok! :oops:
Barbie Skrevet 31. mars 2004 #16 Skrevet 31. mars 2004 Om jeg ikke har lyst i utgangspunktet, så får jeg det underveis..
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2004 #17 Skrevet 31. mars 2004 Det skjer av og til ja, at jeg har sex med samboern selv om jeg ikke har lyst. Av og til føler jeg meg litt "presset". Klart, sier jeg nei, respekterer han jo det. Men de uskrevne reglene sier jo at man ikke skal være kjip dame, men gi ham alle den sex'en han vil ha. Så....ofte har jeg lyst, men de gangene jeg ikke har det og han vil, blir jeg med. Min samboer har faktisk mye å lære når de gjelder jenter og sex merker jeg, så han kan ikke "få meg med på notene" heller... Når jeg har mensen, bryr han seg ikke og vil ha sex for det. Han nekter å godta at jeg behøver mer omsorg da.
Mossa Skrevet 31. mars 2004 #18 Skrevet 31. mars 2004 Det hender...og så kommer lysten underveis. Det vet vi begge, derfor maser han litt ekstra og jeg gir etter ganske kjapt
Gjest Pterodactylkake Skrevet 31. mars 2004 #19 Skrevet 31. mars 2004 En dag var jeg desperat, og tryglet og bad men "Neeeeeeei jeg er trøtt" men da jeg mistet min forstand, tilbød jeg han en tipakning med prince, tenker pipa fikk en annen lyd for fattige fyren da... kall meg en horekunde/han en skitten hore men det var morsomt og jeg fikk mitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå