Gå til innhold

Har fått høre jeg er klengete i intime relasjoner med menn, usikker på hva jeg gjør galt..

Anbefalte innlegg

Gjest gjesteline
Skrevet

Så ja, har fått høre jeg er klengete. At jeg "craver" kos og oppmerksomhet. Kjenner jeg blir usikkker av dette. Er det meg eller dem det er noe galt med? Hvordan skal jeg forholde meg til nye menn jeg treffer? Distansert? Jeg liker ikke helt å distansere meg fra mennesker jeg liker og er gla i.

Noen som har vært borti lignende?

Videoannonse
Annonse
Gjest Miranda2011
Skrevet

Fikk du vite hva de legger i "klengete", er du usikker på deg selv?

Skrevet

Føler du deg avslappet i intime situasjoner? Hva får du ut av å være intim (jeg mener ikke seksuelt)? Er du redd for å bli forlatt/avvist?

Gjest gjesteline
Skrevet
Fikk du vite hva de legger i "klengete", er du usikker på deg selv?

At jeg vil kose for ofte, at jeg søker oppmerksomhet for ofte, at jeg "tvangskoser".

Føler du deg avslappet i intime situasjoner? Hva får du ut av å være intim (jeg mener ikke seksuelt)? Er du redd for å bli forlatt/avvist?

At jeg syns det er godt å ha noen der, klemme på, kose på, kysse på. Veldig avslappet; selv om jeg blir usikker på meg selv når jeg får fortalt dette. Da føler jeg meg avvist, abnormal.

Om jeg er redd for å bli forlatt, hm. Mulig?

AnonymBruker
Skrevet

Det høres akkurat ut som meg, sånn er jeg å. Er klar over det, men klarer ikke la være

Anonym poster: 75490db8dcbf45fa6ab04598976ee599

Gjest Katten.
Skrevet

Det er vel bare å ikke gi etter for alle kose-cravingsene?

Det kan være kvelende og stressende i begynnelsen, og ikke akkurat et sjakktrekk.

Gjest padawan
Skrevet

Folk er veldig forskjellige når det gjelder dette. Jeg er ganske lik som deg TS og har skremt bort min andel folk.

Skrevet

Hvem har sagt dette? Alle du har vært sammen med? Elskere? Eller har du vært sånn på dates? Har alle sagt det? Eller har du hengt deg opp i noe én type sa én gang? Hvorfor spør du ikke hva de mener når de kommer med slike uttalelser?

Det er viktig å hele tiden være selvbevisst slik at man kan jobbe med seg selv. Eneste måten å finne ut hva andre reagere på, er å spørre hva de mener? I en undrende og ikke-anklagende tone. F.eks. "Jeg lurer bare på hva du mener når du sier...." Og slenge på et "Greit å vite, liksom." Så kan du gjerne komme med oppfølgingsspørsmål underveis.

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Vi er alle ulike i hvor mye kos, kleng, nærhet og sex vi ønsker. I tillegg så kan vi ønske mer eller mindre i perioder. Gi hverandre litt luft, ikke vær oppå hverandre hele tiden, så går det greit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...