Gå til innhold

Slanke vekk bollekinn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig å "slanke vekk" bollekinn og "fett" i ansiktet hvis man går ned i vekt?

Anonym poster: 3bbdecc4eeda4bc7a5729fdd611bc0d7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haloo!? Jeg trenger hjelp! Please

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det går ned med resten av kroppen som regel, men noen blir skjeletter før det på ansiktet forsvinner. Gener er gener.

Anonym poster: 033972a500203651d08144cb6d1c4a35

AnonymBruker
Skrevet

tusen takk for svar :)

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Hvordan er benstrukturen i ansiktet ditt? Jeg kan slanke meg så mye jeg gidder men jeg har så høye kinnbein at bollekinna er der uansett :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er benstrukturen i ansiktet ditt? Jeg kan slanke meg så mye jeg gidder men jeg har så høye kinnbein at bollekinna er der uansett :)

Slik som hennes... Katherine-Heigl.jpg

Gjest Errata
Skrevet

Vanskelig å si, om du alt er slank men fortsatt har bollekinn kan det være vanskelig å bli kvitt de uten å ødelegge kroppen.

Men om jeg gjetter riktig i at du er ganske ung, kan jeg trøste deg med at jeg var tynn som en strek, men med bollekinn til jeg var tyve. Men rundt der bare forsvant de uten at jeg gikk ned i vekt, jeg bare vokste fra de, antakelig.

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Slik som hennes... Katherine-Heigl.jpg

Fikk ikke opp bildet, kanskje du kan sette inn link?

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si, om du alt er slank men fortsatt har bollekinn kan det være vanskelig å bli kvitt de uten å ødelegge kroppen.

Men om jeg gjetter riktig i at du er ganske ung, kan jeg trøste deg med at jeg var tynn som en strek, men med bollekinn til jeg var tyve. Men rundt der bare forsvant de uten at jeg gikk ned i vekt, jeg bare vokste fra de, antakelig.

Er seksten... Er ganske vanlig. Ikke spesielt slank akkurat, men heller ikke overvektig.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen fler?

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Om du har kinn som Katherine Heigl synes jeg bare du skal la de være :) Gutter digger litt bollekinn, det kan jeg love deg! Alltid fått høre at det er så sjarmerende. Så tror ikke du skal stresse med det. Dessuten, om du er 16 år så er ikke ansiktet ditt ferdig jevnet ut enda, vent noen år så skal du se at jenter misunner deg kinnbena dine.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du har kinn som Katherine Heigl synes jeg bare du skal la de være :) Gutter digger litt bollekinn, det kan jeg love deg! Alltid fått høre at det er så sjarmerende. Så tror ikke du skal stresse med det. Dessuten, om du er 16 år så er ikke ansiktet ditt ferdig jevnet ut enda, vent noen år så skal du se at jenter misunner deg kinnbena dine.

Tusen takk for oppmuntrende svar! Da skal jeg bare vente og ikke bekymre meg :)

AnonymBruker
Skrevet

Ser egentlig ut som en ung verson av henne med blå øyne og mørkeblondt hår:) takk for fint svar

• Liker 1
Gjest Emmanuelle
Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende svar! Da skal jeg bare vente og ikke bekymre meg :)

Ser egentlig ut som en ung verson av henne med blå øyne og mørkeblondt hår:) takk for fint svar

:)

• Liker 1
Skrevet

Her har du link https://www.google.n...gtIDYBA#imgrc=_

Kaller du det bollekinn? Du er seksten sier du, da er det vanlig å være litt rund i ansiktet. Like vanlig er det å bli mindre rund fra ca. 20 års alder.

Skrevet

En tilleggsopplysning: Stresshormonet kortisol gjør at kroppen lagrer fett på magen og i ansiktet. Kortisol dannes i binyrene som respons på fysisk og mentalt stress. For å produsere lite av det bør du altså stresse ned, og ikke minst ha jevn døgnrytme med tilstrekkelig søvn. Å snu døgnet hver helg er ikke bra.

AnonymBruker
Skrevet

En tilleggsopplysning: Stresshormonet kortisol gjør at kroppen lagrer fett på magen og i ansiktet. Kortisol dannes i binyrene som respons på fysisk og mentalt stress. For å produsere lite av det bør du altså stresse ned, og ikke minst ha jevn døgnrytme med tilstrekkelig søvn. Å snu døgnet hver helg er ikke bra.

Åh, det viste jeg ikke! Tusen takk!

Skrevet

Tror det kommer litt an på. Jeg har et veldig rundt fjes og bollekinn. Jeg var veldig tynn i tenårene, så ble jeg litt lubben og er nå normalvektig, og bollekinnene har vært der hele veien! Det har aldri plagd meg, jeg syns man ser frisk og sunn ut med bollekinn jeg!

Har også sett tilfeller hvor jeg har tenkt over det, om en kvinne er veldig veldig tynn, men har et rundt og fyldig fjes, men ofte om venner eller kollegaer f.eks går ned i vekt ser jeg det gjerne på fjeset dems først!

Gener spiller nok en rolle i hvor mye fjeset "holder på fettet".

AnonymBruker
Skrevet

Tror det kommer litt an på. Jeg har et veldig rundt fjes og bollekinn. Jeg var veldig tynn i tenårene, så ble jeg litt lubben og er nå normalvektig, og bollekinnene har vært der hele veien! Det har aldri plagd meg, jeg syns man ser frisk og sunn ut med bollekinn jeg!

Har også sett tilfeller hvor jeg har tenkt over det, om en kvinne er veldig veldig tynn, men har et rundt og fyldig fjes, men ofte om venner eller kollegaer f.eks går ned i vekt ser jeg det gjerne på fjeset dems først!

Gener spiller nok en rolle i hvor mye fjeset "holder på fettet".

Hmh... takk for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...