Mossa Skrevet 31. mars 2004 #22 Skrevet 31. mars 2004 Når man ser noe vakkert må man jo få lov å la øynene hvile på det....ikke sant!?
Jellyfish Skrevet 31. mars 2004 #23 Skrevet 31. mars 2004 Gjør nok det jeg og, alltid greit å sjekke at alt sitter som det skal. Liker imidlertid ikke at noen oppdager når jeg gjør det...
Dru Skrevet 1. april 2004 #24 Skrevet 1. april 2004 På toget er det genialt for å "spionere" på andre Men ja, jeg ser meg i butikkvinduer og slikt. De har en magisk tiltrekningskraft. Merkelige greier :klø:
Gjest Virvar Skrevet 8. april 2004 #26 Skrevet 8. april 2004 Jeg gjør det også. Men det er jo ikke for å beundre seg selv. Det er for å se at klærne sitter ordentlig, at ikke håret ser rart ut, at jeg holder inne magen og rumpa og ikke går rart. Det er som en magnet. Rare greier.
Gjest care Skrevet 9. april 2004 #29 Skrevet 9. april 2004 Dette er ikke et jentefenomen, det har jeg sett. Vet om mange gutter som titter på seg selv på den måten.
Gjest Balenciaga Skrevet 9. april 2004 #30 Skrevet 9. april 2004 For noen unnskyldninger dere har! Bare tull. Hvorfor skulle det ikke være greit å på seg selv i vinduer? Er det janteloven som sniker seg inn i hjernen? Man skal ikke tro godt om seg selv? Og heller ikke vise interesse for sin egen framtoning? Det er nok et primitivt instinkt. Selv dyr speiler seg i vannet. Tenk på f.eks. sjimpanser som speiler seg med lidenskap i vann mens de lager trutmunn og fikser på håret. Se på "Animal Planet" så går nok flauheten over. Det er fint å se seg i speilet. Og mer er det ikke å si om den saken. Og det at det bare er jenter som speiler seg er ikke sant. Gutter gjør akkurat det samme. Bare legg merke til de stjålne blikkene deres....
Gjest Embla s Skrevet 9. april 2004 #31 Skrevet 9. april 2004 Klart jeg gjør :oops: (men det at vi gjør det med et "kaldt og avmålt blikk" - det er vel for at vi prøver å ikke se altfor smørblide og fornøyde ut mens vi studerer oss selv, forsøker heller å se litt "tilfeldig og avmålt" ut, vil jo ikke bli tatt for å være jålete heller )
Gjest Embla s Skrevet 9. april 2004 #32 Skrevet 9. april 2004 Noe i samme gate: Jeg har et speil hengende på kontoret mitt, og ALLE som er innom (både kvinner og menn) kaster stjålne blik i det når de er inne hos meg
Mossa Skrevet 9. april 2004 #33 Skrevet 9. april 2004 Hilste på meg selv i et speil engang inne på en butikk...syntes jeg så noe kjent gå forbi. Kassadamen lo, jeg skjønte ikke noe og sambo skjemtes.
Milly:) Skrevet 9. april 2004 #34 Skrevet 9. april 2004 Hilste på meg selv i et speil engang inne på en butikk...syntes jeg så noe kjent gå forbi.
Gjest gloria Skrevet 11. april 2004 #36 Skrevet 11. april 2004 Det er helt grusomt. Sier ikke at jeg gjør det hele tiden. Men vi har en korridor på skolen hvor det er vasker og speil for hver 20 meter. Da blir det helt naturlig å speile seg i disse speilene så fort man passerer de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå