Gå til innhold

Hva bruker du nettbrettet ditt til?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften sier: Hva bruker du nettbrettet ditt til? Se filmer? Lese bøker? Internett-surfing? Annet?

Hvordan ser dere filmer? Via netflix eller TV 2 sumo? Og hvor laster dere ned/kjøper dere bøker?

Anonym poster: 596b2011513e7cf86cad3652d549d9d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 pics 1 word, sånn for det meste. Og litt imdb- og wikipediasurfing under tv-titting.

Bøker kjøper jeg fra Amazon.

Skrevet

Jeg brukte det masse da jeg var på verdenrundttur, men etter at jeg kom hjem har det bare blitt liggende til fordel for macen.. Solgte det, og har ikke angret et sekund etterpå.

Men på turen brukte jeg det til bøker, filmer, kalender, skype, internett, nettbank osv..

Bøkene fikk jeg av en kamerat som hadde 3000 bøker på sin + litt fra iTunes.. og de få filmene jeg rakk å se på turen lastet jeg ned fra iTunes.

AnonymBruker
Skrevet

Glemte å skrive hva jeg bruker mitt til: leser noen fagblad, internett-surfing (sjekke nettaviser og slik), ser forelesninger som er lagt ut, instagram, Facebook, Skype osv. Og så brukes den en del av 3 åringen til å se på youtube. ;)

Men føler ikke jeg bruker den nok, så trenger litt inspirasjon fra andre.

Anonym poster: 596b2011513e7cf86cad3652d549d9d2

Skrevet

Se filmer o.l

Surfe på nette

Skriver ting jeg må huske på.

Litt bilderedigeringer.

Spille litt spill

Er hva jeg kommer på nu.

Samsung Galaxy Note 10.1

Gjest Violetta
Skrevet

Nettaviser, kg, diverse spill, mail, det meste.

Skrevet

Vi planlegger å anskaffe nettbrett, så følger med for inspirasjon :popcorn:

Noen forslag til artige apper?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte tilbringe en uke på sykehuset og da invisterte jeg i en Ipad mini som lett kunne tas med og brukes slik at jeg hadde noe å gjøre. Er helt forelsket <3

Bruker min mest til litt surfing, spill, bilder og video, redigering av disse, lese nyheter og sjekke sosiale medier. For meg er minien en ypperlig størrelse, den får plass i veska og er ikke særlig tung. Hvis jeg skal skrive mye så bruker jeg heller laptopen min, da jeg ikke synes den delen er særlig lett på et nettbrett. Men laptopen er min hjemmedata, så er Ipad minien med meg ut. Nå valgte jeg en slik som er avhengig av Wi Fi for å koble på nett, men da ser jeg litt an hvor jeg skal og slikt.

Anonym poster: dc34b37204cc8759532862d1119a0bdb

Skrevet

Tegne, se film, surfe, facebook, youtube, notere, bilderedigering...

Note 10.1 <3

Skrevet

skype, facebook, candy crush i det siste;)

musikk og bøker

Gjest Violetta
Skrevet

Jeg måtte tilbringe en uke på sykehuset og da invisterte jeg i en Ipad mini som lett kunne tas med og brukes slik at jeg hadde noe å gjøre. Er helt forelsket <3

Bruker min mest til litt surfing, spill, bilder og video, redigering av disse, lese nyheter og sjekke sosiale medier. For meg er minien en ypperlig størrelse, den får plass i veska og er ikke særlig tung. Hvis jeg skal skrive mye så bruker jeg heller laptopen min, da jeg ikke synes den delen er særlig lett på et nettbrett. Men laptopen er min hjemmedata, så er Ipad minien med meg ut. Nå valgte jeg en slik som er avhengig av Wi Fi for å koble på nett, men da ser jeg litt an hvor jeg skal og slikt.

Anonym poster: dc34b37204cc8759532862d1119a0bdb

Om du har mobildata inkludert i ditt abonnement kan du helt sikkert koble nettbrettet ditt opp mot det, så har du Internett over alt. Det gjør jeg med mitt androidbrett.

Skrevet

wordfeud

kamera

instagram

surfing

+ den er lettvinn og putte i veska i forhold til pcen, så tar den ofte med meg steder. Mer behagelig å bruke fremfor tlf siden den har lengre batterikapasitet og større skjerm.

Når jeg ser på filmer eller tv- serier på pcen, hender det jeg spiller wordfeud eller surfer på ipaden ved siden av :)

Skrevet

Facebook, Instagram, Youtube, KG.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...