AnonymBruker Skrevet 13. april 2013 #1 Skrevet 13. april 2013 Ser litt på leiligheter der. Er jo et veldig fint område (?), mye uteområder som er perfekt for de med hund, osv. Men det er jo et lite stykke til byen/universitetet. Går det nok busser? Hvordan er det å gå fra/til universitetet? Sykle kanskje? Ser på kartet at det går en tursti/vei fra Hamna til universitet omtrent.... Vet ikke hvor lang tid det kan ta å syke/gå? Ellers - hvordan er det med butikker i nærheten? Ser at de har Ica et stykke unna? Noen andre? Tusen takk for tips!!! Anonym poster: 82d8c0464f8da2fb7b4285ec6aefbde6
Sassenach Skrevet 13. april 2013 #2 Skrevet 13. april 2013 Nei, men jeg vokste opp der! Fantastisk område, spør du meg. Er et godt stykke til byen, ja, men ut i fra hva jeg husker var ikke bussforbindelsen så aller verst - dog det tok sin tid da bussen må rundt hele øya. Hvor i Hamna har du sett på leilighet? 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2013 #3 Skrevet 13. april 2013 Nei, men jeg vokste opp der! Fantastisk område, spør du meg. Er et godt stykke til byen, ja, men ut i fra hva jeg husker var ikke bussforbindelsen så aller verst - dog det tok sin tid da bussen må rundt hele øya. Hvor i Hamna har du sett på leilighet? Takk for svar!! Har sett i Hamna rundt Jervvegen og der. Anonym poster: 82d8c0464f8da2fb7b4285ec6aefbde6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå