Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så vondt i magen og kroppen nå at det gjør vondt, og det er sikkert velfortjent.

Jeg er gift, men i helgen kysst jeg en annen mann jeg har forelsket meg pladask i.

Jeg falt for han for et år siden, men jeg trodde ikke han likte meg noe særlig så det skejdde inegnting da. Så ville tilfeldighetene det til at vi nå var på samme reise igjen. Og han fortalte der at han hadde falt for meg i fjor, men han hadde latt det ligge ettersom jeg var gift. Denne gangen klarte vi ikke la det ligge, og vi flørtet, og det endte med at vi småkysset. Jeg ble ikke med han på rommet, men løp og la meg alene i min egen seng. Neste dag fortsatte vi flørte og jeg fikk et lite hadenuss av han. Vi har sendt noen mld de siste dagene.

Nå er jeg da hjemme igjen hos mannen min. Jeg sirkler rundt han og unngår alt av nærhet og samtale. Jeg har falt så hardt for denne andre mannen at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre.

Det hjelper ikke at han er 20 år eldre enn meg og bor på andre siden av landet heller. jeg har alltid sett ned på de som er utro, men nå har jeg altså vært det selv. (Selv om vi ikke hadde sex)

Jeg er så forelsket at det knyter seg, og mannen min og jeg har slitt i et par år nå. Samtidig er det rungt å eventuelt skulle skilles, selge hus og alt en skilsmisse fører med seg. Jeg aner jo ikke om det ville blitt noe med han nye unsett.

Noen som har noen gode råd? Er det vanlig å foreleske seg slik selv om man er gift?

Og ja, jeg vet jeg har vært en drittsekk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig kan mann forelske seg om mann er gift, det er ikke en følelse alle klarer å slå av.

men det høres ut som du bør ha deg en lang samtale med mannen din. å ungå nærhet og prat vil ikke gjøre forholdet bedre, vil tro at dere bare glir mer fra hverandre. hvis du virkelig vil at ekteskapet skapet skal fungere, så må dere begynne å prate i lag, og ikke minst prøve å finne tilbake til det som gjorde at dere falt for hverandre. Dersom du føler at du vil ut av ekteskapet, så må du alikevel prate, hør hva han tenker og føler om en skilsmisse.

Skrevet

Selvfølgelig kan mann forelske seg om mann er gift, det er ikke en følelse alle klarer å slå av.

men det høres ut som du bør ha deg en lang samtale med mannen din. å ungå nærhet og prat vil ikke gjøre forholdet bedre, vil tro at dere bare glir mer fra hverandre. hvis du virkelig vil at ekteskapet skapet skal fungere, så må dere begynne å prate i lag, og ikke minst prøve å finne tilbake til det som gjorde at dere falt for hverandre. Dersom du føler at du vil ut av ekteskapet, så må du alikevel prate, hør hva han tenker og føler om en skilsmisse.

Jeg kommer ikke til å fortelle han om hva jeg har gjort, vet det hadde knust han og han hadde aldri pratet til meg igjen:(

Blir det skilsmisse drar jeg ikke inn dette..

Skrevet

Jeg kommer ikke til å fortelle han om hva jeg har gjort, vet det hadde knust han og han hadde aldri pratet til meg igjen:(

Blir det skilsmisse drar jeg ikke inn dette..

Jeg mente at du burde prate med han på et generelt grunnlag, du sier jo selv dere har problemer, og problemer løses ikke med at dere unngår hverandre.

Skrevet

Jeg mente at du burde prate med han på et generelt grunnlag, du sier jo selv dere har problemer, og problemer løses ikke med at dere unngår hverandre.

Ok:) Ja, jeg vet vi brude prate og har faktisk gjort det en del ganger og. Men det hjelper ikke, vi glir bare mer og mer fra hverandre. Alikevel er jeg jo forferdelig glad i han, og å skulle skilles høres ikke fristende ut.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville prøvd å lagt alle tanker om denne andre mannen fra meg, tenk at det i hvertfall er for en stund til du evt finner ut at du faktisk ikke vil/kan redde ekteskapet med mannen din. Hvis dere har hatt problemer et par år burde dere sannelig begyne åprate om disse, det kan faktisk være overaskende lett å reparere et forhold som virker ødelagt. Jeg har selv vært i samme situasjon som deg, nesten i hvertfall. Jeg var også helt sikker på at jeg ikke lenger var glad i mannen min å at forholdet vårt ville være over, jeg forelsket meg i en annen å jeg sa faktisk også dette til mannen. Vi hadde da vært sammen i 5 år, hadde barn å alt. Men når vi begynte å prate sammen endret alt seg dramatisk, vi begynte å gjøre ting sammen igjen, romantikken blomstret å jeg jobbet litt med meg selv å kuttet all kontakt å tvang vekk alle tanker om denne andre mannen. I dag har jeg å mannen min vært sammen i 10 år å vi har aldri hatt det bedre enn disse 5 siste årene :-)) Det er absolutt håp med andre ord. Lykke til uansett utfall.

Anonym poster: 9dbbce5aebd51b9636c857c76321d085

• Liker 6
Skrevet

Jeg ville prøvd å lagt alle tanker om denne andre mannen fra meg, tenk at det i hvertfall er for en stund til du evt finner ut at du faktisk ikke vil/kan redde ekteskapet med mannen din. Hvis dere har hatt problemer et par år burde dere sannelig begyne åprate om disse, det kan faktisk være overaskende lett å reparere et forhold som virker ødelagt. Jeg har selv vært i samme situasjon som deg, nesten i hvertfall. Jeg var også helt sikker på at jeg ikke lenger var glad i mannen min å at forholdet vårt ville være over, jeg forelsket meg i en annen å jeg sa faktisk også dette til mannen. Vi hadde da vært sammen i 5 år, hadde barn å alt. Men når vi begynte å prate sammen endret alt seg dramatisk, vi begynte å gjøre ting sammen igjen, romantikken blomstret å jeg jobbet litt med meg selv å kuttet all kontakt å tvang vekk alle tanker om denne andre mannen. I dag har jeg å mannen min vært sammen i 10 år å vi har aldri hatt det bedre enn disse 5 siste årene :-)) Det er absolutt håp med andre ord. Lykke til uansett utfall.

Anonym poster: 9dbbce5aebd51b9636c857c76321d085

Takk:) Så bra det ordnet seg for dere.

Jeg er bare så utrolig dritt lei hele mannen, og finner han ikke tiltrekkende lenger.

Enda jeg jo vet objektivt sett at han er en kjekk mann.

Skrevet

Kanskje du skal komme deg ut av forholdet ditt først? Det vitner om uselvstendighet å ha et sikkerstikk å renne til før man gjør det slutt.

• Liker 4
Skrevet

Kanskje du skal komme deg ut av forholdet ditt først? Det vitner om uselvstendighet å ha et sikkerstikk å renne til før man gjør det slutt.

Jøss, helt enig:-)

Skrevet

Jeg trenger ikke et "sikkert stikk" før jeg eventuelt forlater mannen min. Greia er at jeg ikke vet om jeg ønsker forlate mannen, men jeg vet jeg er forelsket i han andre.

Virrete og dårlig gjort - ja, men det er nå slik det engang er. Dessverre:(

Skrevet

Jøss, helt enig:-)

Du, jeg har mye godt nulltoleranse for syting. Både fra kvinner og menn.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger ikke et "sikkert stikk" før jeg eventuelt forlater mannen min. Greia er at jeg ikke vet om jeg ønsker forlate mannen, men jeg vet jeg er forelsket i han andre.

Forholdet deres er uansett på vei mot slutten. Om du ikke gjør noe, kommer kanskje mannen din til å gjøre det? Og da kan det hende du sitter og angrer hvis han plutselig har funnet seg en annen og omtrent vil flytte ut på dagen, og det å jobbe med forholdet er helt uaktuelt. Har vært der selv, og er lei meg nå for at jeg ikke tok tak i problemene skikkelig når de først oppsto.

Anonym poster: 69ea4fad5bdf94ebf0ddbd4455940b0a

Skrevet

Kanskje det ene påvirker det andre?

Gjest Snuppi
Skrevet

det var ikke noe bra sjakktrekk å være med denne mannen,

Du bruker tid på å mate forelskelsen din, da du burde heller bruke mer tid på å få orden på ekteskapet ditt.

Men det vet du sikkert selv.

Skrevet

det var ikke noe bra sjakktrekk å være med denne mannen,

Du bruker tid på å mate forelskelsen din, da du burde heller bruke mer tid på å få orden på ekteskapet ditt.

Men det vet du sikkert selv.

Ja, jeg vet vel egentlig det. Men hvordan slutte mate denne forelselsen?

Han er en bra mann og sier han ikke vil gå videre med meg så lenge jeg er gift. Dette får meg bare til ville ha han enda mer.

Jeg blir virkleig ikke lett ofrelsket, men jeg har falt helt pladask for han

Gjest Snuppi
Skrevet

Ja, jeg vet vel egentlig det. Men hvordan slutte mate denne forelselsen?

Han er en bra mann og sier han ikke vil gå videre med meg så lenge jeg er gift. Dette får meg bare til ville ha han enda mer.

Jeg blir virkleig ikke lett ofrelsket, men jeg har falt helt pladask for han

Når du slutter å mate denne forelskelsen vil den dø ut,

Du må kutte all kontakt med ham.

Det er ikke rett ovenfor mannen din heller.

Gjest Jessheim
Skrevet

Hei TS

Jeg er en mann som nå nylig ble fotalt av min kone at hun hadde vert utro, vi har en langt ekteskap bak oss ca 15 år vi har kun felles barn, jeg hade aldri trodd hun skulle være utro mot meg og jeg ble bokstavligtalt slått i bakken av innrømmelsen, vell og merke kom innrømmelsen 6-7 måneder etter forholdet til denne mannen tok slutt.

Vi har hatt mange gode år i ekteskapet, et par år før hun var utro mot meg så var ikke ekteskapet så veldig godt, verken for meg eller henne og vi vurderte og forlate hverande fordi vi var usikker på om vi ville mere.

Nå når utroskapen var et faktum så skjønner jeg at det kunne skjed både for meg og henne, hun var ute av hodet mitt og jeg var ute av hodet hennes, hun var sårbar jeg brydde meg ikke, hun søkte bekreftelse jeg ga henne ikke bekreftelse, hun ville i terapi jeg ville ikke hun gikk aleine osv jeg var ikke noe god kjæreste så når utroskapen først skulle skje så skjønner jeg at det skjedde i den perioden.

Nå er vi som to forelskede konfirmanter, vi har virkelig funnet tilbake til det vi elsket med hverande, jeg har funnet tilbake til den elskverdige og hærlige jenten som hun er, jeg får hjertebank når jeg kommer hjem fra jobb og jeg føler hun tenker det samme om meg.

Selvsagt tenker jeg på utroskapen innmellom men sjeldnere og sjeldnere, når jeg tenker hvordan vi hadde det i den dårlige perioden så er jeg bare så inderlig glad for at jeg ikke har mistet henne.

Nøkkelen er komunikasjon komunikasjon komunikasjon.

Jeg anbefaller deg og tenke igjennom hvorfor du har havnet i denne forelskelsen, tenke igjennom hva du vil med denne nye mannen.

Det er ikke alltid det er rett og fortelle om utroskap, du bør iallefall ikke fortelle om dette for og lette din egen samvitighet.

Min kone trodde jeg skulle bli sint når hun fortalte meg det, noe som jeg ble inni meg men ikke til henne, så det kan hende du tar feil av din mann også ?

Uansett om du har elsket din man så vet jeg at er er mulig og til og med elske han enda høyere en du noen gang har gjort igjen.

lykke til

AnonymBruker
Skrevet

Det er en ting du bør være klar over: Forelskelse med en annen som oppstår når man er i et forhold, er alltid sterkere og mer voldsom enn den man opplever når man er singel. Det er fordi man er mindre ute med antennene og når det først skjer blir det så overveldende. Og så er det "ulovlig" og derfor enda mer pirrende enn at man egentlig bare kan bli kjærester hvis det er det man vil.

Hvis du skiller deg og blir sammen med denne mannen, kan det hende du kommer til å føle at du ga opp alt for en mann som viser seg å bare være en frosk han også, og at han du hadde (altså han du har nå) egentlig er en like god om ikke bedre mann.

Så tenk deg om, vær litt varsom! Prøv ut det forholdet du er i før du gjør noe mer med den andre mannen.

Anonym poster: 69ea4fad5bdf94ebf0ddbd4455940b0a

Gjest john80
Skrevet

Hei TS

Jeg er en mann som nå nylig ble fotalt av min kone at hun hadde vert utro, vi har en langt ekteskap bak oss ca 15 år vi har kun felles barn, jeg hade aldri trodd hun skulle være utro mot meg og jeg ble bokstavligtalt slått i bakken av innrømmelsen, vell og merke kom innrømmelsen 6-7 måneder etter forholdet til denne mannen tok slutt.

Vi har hatt mange gode år i ekteskapet, et par år før hun var utro mot meg så var ikke ekteskapet så veldig godt, verken for meg eller henne og vi vurderte og forlate hverande fordi vi var usikker på om vi ville mere.

Nå når utroskapen var et faktum så skjønner jeg at det kunne skjed både for meg og henne, hun var ute av hodet mitt og jeg var ute av hodet hennes, hun var sårbar jeg brydde meg ikke, hun søkte bekreftelse jeg ga henne ikke bekreftelse, hun ville i terapi jeg ville ikke hun gikk aleine osv jeg var ikke noe god kjæreste så når utroskapen først skulle skje så skjønner jeg at det skjedde i den perioden.

Nå er vi som to forelskede konfirmanter, vi har virkelig funnet tilbake til det vi elsket med hverande, jeg har funnet tilbake til den elskverdige og hærlige jenten som hun er, jeg får hjertebank når jeg kommer hjem fra jobb og jeg føler hun tenker det samme om meg.

Selvsagt tenker jeg på utroskapen innmellom men sjeldnere og sjeldnere, når jeg tenker hvordan vi hadde det i den dårlige perioden så er jeg bare så inderlig glad for at jeg ikke har mistet henne.

Jeg anbefaller deg og tenke igjennom hvorfor du har havnet i denne forelskelsen, tenke igjennom hva du vil med denne nye mannen.

Det er ikke alltid det er rett og fortelle om utroskap, du bør iallefall ikke fortelle om dette for og lette din egen samvitighet.

Min kone trodde jeg skulle bli sint når hun fortalte meg det, noe som jeg ble inni meg men ikke til henne, så det kan hende du tar feil av din mann også ?

Uansett om du har elsket din man så vet jeg at er er mulig og til og med elske han enda høyere en du noen gang har gjort igjen.

lykke til

Jaja jessheim..er trist og høre hvordan du rettferdig gjør din kone sitt utroskap..man kan ikke skylde at man mangler ting i forholdet hadde der vanskelig og derfor skjedde det..hvirdan kan det gå fra det største svik til lykkelige forelskede...du er nok forelsket i hun og hun er avhengi av deg..

Skrevet

Hei TS

lykke til

Haha..ler godt no:-) utro skap er aldri en unnskyldning..tviler ikke at du er glad i hun men at hun er glad i deg er nok ikke mye..utro skap er det største svik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...