-littleme- Skrevet 13. april 2013 #1 Skrevet 13. april 2013 Jeg er russ i år og hadde tenkt meg til treffet på Lillehammer i begynnelsen av mai. Jeg har billett til dette. For noen dager siden ble jeg invitert til en konfirmasjon den helga. Jeg både vil og føler at jeg må delta på begge deler, men det vil bli ganske vanskelig, konfirmasjonen er nemlig borgelig og holdes dermed på en lørdag, altså midt i russetreffet. Jeg skal ikke til noen av treffene på Tryvann og Lillehammer er dermed det eneste treffet jeg hadde tenkt meg på om du ikke regner med Russens Dag på Tusenfryd (hvilket jeg skal på uanset). Føler at jeg vil skuffe resten av jentene på bilen om jeg ikke blir med. Hun som konfirmeres er en gammel nabo av meg og vi har er veldig godt forhold, hun var også i min konfirmasjon og jeg føler at jeg må dit også. Hva tenker dere? Er russetreffene virkelig så bra at man ikke kan gå glipp av dem?
leirbål Skrevet 13. april 2013 #2 Skrevet 13. april 2013 Går det ikke an å dra i konfirmasjonen, men si ifra på forhånd at du ikke kan bli lenge? Og så fra videre til russetreffet? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå