Gå til innhold

Fake Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har dere sett denne twitterkontoen; www.twitter.com/fakefotballfrue? Vet ikke helt hva jeg synes om dette.. Jeg ser ironien enkelte steder, men synes det blir litt i overkant og frekt til tider. Personlig har jeg forøvrig ingenting i mot Caroline, bare så det er sagt. Hva synes dere om twitteren? :)

Anonym poster: fbe331b5a868d7fc53d4981679872956

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Morsomt, men litt sært med det diaré og mensen -greiene..

Anonym poster: ede3bf746b1e86c2b5e781da8bf242cf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen gullkorn innimellom, men jeg synes også det blir tatt alt for langt. Diare og mensen-greia er bare ekkelt og utrolig barnslig.

Anonym poster: 5818846ce46f41d1d6b67c343f05d769

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dianna

Er det bare jeg som ikke ser likheten? Har nå skummet gjennom de øverste tre postene, og jeg kan ikke se hvordan det er relevant for det Fotballfrue skriver i det hele tatt. Dette er ikke paraodi, men et barnslig forsøk på latterliggjøring. Kontoen kunne vært morsom om den tok Fotballfrue på kornet i stedet for å blande inn sine egne meninger om henne og mannen hennes hele tida.

Endret av Dianna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hadde vært kjekker å diskutert frua her. Men det er jo totalt forbudt.

Anonym poster: 4a684b00bc9157f6736a50482926e235

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den er altfor overdrevet og lite morsom. Enig med Dianna i at den er lite relevant og ikke tar fotballfrue på kornet. Det er mer latterliggjøring enn parodi, og det gjør det lite underholdende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun (?) er morsom noen ganger, men av og til kan det bli for mye diare og mensen.

Synes det er morsomt når hun tuller med innleggene til fotballfrua, slik som her;

- Jeg er faen meg den beste til å posere ute på jorder ass.

- Nei nå er det vel på tide med nok et bilde av blåbær i ei skål er det ikke? #værnyskapende #original #interessant

- Skal legge bringebær i Gren Gate skålen min, knipse, legge på filter og kalle det "middagstips". Mitt bidrag til en #bedrehverdag

Anonym poster: 436b25a6054846d07201733c413e877a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillesiren

Noe er morsomt, som eksemplene nevnt over her, men ellers enig at mye fremstår som direkte mobbing, ting er ikke skrevet med et glimt i øyet, det er ren og skjær drittslenging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...