AnonymBruker Skrevet 13. april 2013 #1 Skrevet 13. april 2013 Hei! Jeg trenger litt hjelp her. Jeg møtte en nydelig gutt/mann på 23 år på nettet for litt under 3 mnd siden. Jeg er selv 18 - blir 19 i år. Vi pratet mye sammen, om alt om himmel og jord. Han ville kjapt møte meg, og det gjorde vi også. Det gikk kjempe bra. Han møtte moren min og kjæresten hennes første gangen, haha. Fordi han sov hjemme hos oss (på gjesterommet selvføgelig) Vi oppfører oss som vi er kjærester, har hatt sex. Sover sammen, snakker til hverandre som om vi er kjærester osv. Og har det helt herlig sammen. Jeg har hatt dårlig erfaringer med tidligere ekser, så har sagt til han at jeg vil ta det litt med ro. Noe han er veldig forståelsesfull over. Han jobber i forsvaret, 3 timer unna her. Men bor egentlig i trondheim. Så vi prøver å møte hverandre så ofte som vi kan. Noe som går veldig fint. Han skal til Afghanistan til sommeren, så vi prøver å være sammen så ofte som vi kan. Og det fikk meg til å tenke på om vi skal bli sammen før han reiser eller etter han kommer hjem igjen. (Han skal bare være der i 6 mnd) Vi har ikke pratet noe om "når vi skal bli kjærester" Ting bare går på flyt. Neste helg skal jeg møte familien hans for første gang, og gruer meg veldig. Vet at det kanskje er "vanlig" å møte familien etter man har blitt kjærester, og det har det vært for meg tidligere. Men nå vil jeg møte familien hans, før vi blir sammen. For å se hvordan det går. (selv om det viktigste er hvordan han og jeg har det) Uansett spørsmålet mitt til dere er: - Syns dere at vi burde bli sammen før han reiser? - Når er det på tide å bli offesielt kjærester? - Har dere noen tips til når jeg skal møte familien hans? - Andre tips/råd Anonym poster: afa83e6266aca787e7f111a6435d3684 Anonym poster: afa83e6266aca787e7f111a6435d3684
up! Skrevet 13. april 2013 #2 Skrevet 13. april 2013 Dette kan bare dere bestemme Snakk sammen, det er alltid en god idé Dere er jo egentlig sammen, det er bare et spørsmål om når dere har lyst til å kalle en spade en spade Her kan du henge mens han er i Afghanistan
LivetPåNytt Skrevet 13. april 2013 #3 Skrevet 13. april 2013 Dette kan bare dere bestemme Snakk sammen, det er alltid en god idé Dere er jo egentlig sammen, det er bare et spørsmål om når dere har lyst til å kalle en spade en spade Her kan du henge mens han er i Afghanistan Ja, det er veldig sant! Hehe, er ikke så veldig problem med at han reiser. Har vært i et avstandsforhold før. Er bare litt mer skeptisk i og med at vi ikke får pratet så mye sammen. Har lest veldig mye om det, så har forbredet meg godt forebøbig - TS
Kjempeliten Skrevet 13. april 2013 #4 Skrevet 13. april 2013 Ta opp temaet med ham, og hør hva han sier Også sier du hva du ønsker. Så må du respektere det han vil, om han sier noe annet enn du forventa. Eller så vil han jo det samme som deg, og da er det jo greit. Det fins ingen fasitsvar med sånt her. Du må bare prate med han om ting, og ta ting som det kommer. Ang foreldrene så bare vær deg selv, vær høflig og grei...
LivetPåNytt Skrevet 14. april 2013 #5 Skrevet 14. april 2013 Er så sykt spent på å møte foreldrene hans. Skal være der en helg, og de er kristne. Så vet ikke hva de tenker om å sove sammen. Han har sagt at de ikke er noe strenge på det (men ingen av søskene hans, blandt annet han selv har tatt med NOEN hjem) Så jeg blir det første. Så det legger jo et ekstra press på meg da! Det største problemet mitt er jo at når jeg blir veldig nervøs så lever magen min sitt eget liv. (blir oppblåst) Noen tips der? Kan ikke akkurat fyre løs, eller gå på do hele tiden heller. -TS
Sommee Skrevet 14. april 2013 #6 Skrevet 14. april 2013 Senk skuldrene og Let it rip! Da setter du en veldig uformell stemning i tillegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå