Gå til innhold

Mye støv, kjøpe luftfukter ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hjelper en sånn luftfukter ? Blir det mindre støv rundtom i huset da?

Skrevet

http://www.dinside.n...nger-ikke-denne

Beste for å redusere støv er å ha lite nips/åpne hyller, unngå tepper, og støvsuge/rengjøre regelmessig.

Hmm.. er jo nesten helt tomt her.. minimalt med pynt.. og har ikke engang fått opp gardiner etter at jeg flyttet inn.. kan tørke støv en dag.. og 3 dager seinere er det en halv cm (nesten i alle fal) støv i vinduskarmen igjen.

Skrevet

Hmm.. er jo nesten helt tomt her.. minimalt med pynt.. og har ikke engang fått opp gardiner etter at jeg flyttet inn.. kan tørke støv en dag.. og 3 dager seinere er det en halv cm (nesten i alle fal) støv i vinduskarmen igjen.

Bor du i et sted med mye forurensing?

Skrevet (endret)

Bor du i et sted med mye forurensing?

Ikke noe verre enn andre steder vil jeg tro.

Vet at enkelte former for oppvarming "produserer" med støv enn andre. Er gassvarm her i leiligheten så lurte på om det kanskje kunne være grunnen til så mye støv overalt ?

Endret av Miss Lucky
Skrevet

Ikke noe verre enn andre steder vil jeg tro.

Vet at enkelte former for oppvarming "produserer" med støv enn andre. Er gassvarm her i leiligheten så lurte på om det kanskje kunne være grunnen til så mye støv overalt ?

Hvor bor du da? I en av storbyene? Sentralt, nær hovedvei?

Jeg kan ingenting om gassvarmer, men du merker vel isåfall om det har noe innvirkning hvis du slår den av? Noen rom som er verre enn andre i forhold til støv?

Skrevet

Hvor bor du da? I en av storbyene? Sentralt, nær hovedvei?

Jeg kan ingenting om gassvarmer, men du merker vel isåfall om det har noe innvirkning hvis du slår den av? Noen rom som er verre enn andre i forhold til støv?

bor 10 min utenfor Bergen sentrum.. og er vel 1km til nærmeste hovedvei.

Synst egentlig det er mye støv overalt.. men tror kanskje det er verre her i stuen som ovnen er.

Skrevet

bor 10 min utenfor Bergen sentrum.. og er vel 1km til nærmeste hovedvei.

Synst egentlig det er mye støv overalt.. men tror kanskje det er verre her i stuen som ovnen er.

Prøv å koble fra ovnen, og se hvordan det går. Er vinduene bra? Ventilasjonsluker åpne rundt omkring i boligen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...