Miss Lucky Skrevet 13. april 2013 #1 Skrevet 13. april 2013 Ja hjelper en sånn luftfukter ? Blir det mindre støv rundtom i huset da?
2shy Skrevet 13. april 2013 #2 Skrevet 13. april 2013 http://www.dinside.no/837555/du-trenger-ikke-denne Beste for å redusere støv er å ha lite nips/åpne hyller, unngå tepper, og støvsuge/rengjøre regelmessig.
Miss Lucky Skrevet 13. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2013 http://www.dinside.n...nger-ikke-denne Beste for å redusere støv er å ha lite nips/åpne hyller, unngå tepper, og støvsuge/rengjøre regelmessig. Hmm.. er jo nesten helt tomt her.. minimalt med pynt.. og har ikke engang fått opp gardiner etter at jeg flyttet inn.. kan tørke støv en dag.. og 3 dager seinere er det en halv cm (nesten i alle fal) støv i vinduskarmen igjen.
2shy Skrevet 13. april 2013 #4 Skrevet 13. april 2013 Hmm.. er jo nesten helt tomt her.. minimalt med pynt.. og har ikke engang fått opp gardiner etter at jeg flyttet inn.. kan tørke støv en dag.. og 3 dager seinere er det en halv cm (nesten i alle fal) støv i vinduskarmen igjen. Bor du i et sted med mye forurensing?
Miss Lucky Skrevet 13. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2013 (endret) Bor du i et sted med mye forurensing? Ikke noe verre enn andre steder vil jeg tro. Vet at enkelte former for oppvarming "produserer" med støv enn andre. Er gassvarm her i leiligheten så lurte på om det kanskje kunne være grunnen til så mye støv overalt ? Endret 13. april 2013 av Miss Lucky
2shy Skrevet 13. april 2013 #6 Skrevet 13. april 2013 Ikke noe verre enn andre steder vil jeg tro. Vet at enkelte former for oppvarming "produserer" med støv enn andre. Er gassvarm her i leiligheten så lurte på om det kanskje kunne være grunnen til så mye støv overalt ? Hvor bor du da? I en av storbyene? Sentralt, nær hovedvei? Jeg kan ingenting om gassvarmer, men du merker vel isåfall om det har noe innvirkning hvis du slår den av? Noen rom som er verre enn andre i forhold til støv?
Miss Lucky Skrevet 13. april 2013 Forfatter #7 Skrevet 13. april 2013 Hvor bor du da? I en av storbyene? Sentralt, nær hovedvei? Jeg kan ingenting om gassvarmer, men du merker vel isåfall om det har noe innvirkning hvis du slår den av? Noen rom som er verre enn andre i forhold til støv? bor 10 min utenfor Bergen sentrum.. og er vel 1km til nærmeste hovedvei. Synst egentlig det er mye støv overalt.. men tror kanskje det er verre her i stuen som ovnen er.
2shy Skrevet 13. april 2013 #8 Skrevet 13. april 2013 bor 10 min utenfor Bergen sentrum.. og er vel 1km til nærmeste hovedvei. Synst egentlig det er mye støv overalt.. men tror kanskje det er verre her i stuen som ovnen er. Prøv å koble fra ovnen, og se hvordan det går. Er vinduene bra? Ventilasjonsluker åpne rundt omkring i boligen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå