AnonymBruker Skrevet 13. april 2013 #1 Skrevet 13. april 2013 1: hvorfor velger dere å bli i forholdet? 2: hvor ofte onanerer du? 3: hvor ofte får du sex? Mine svar: 1: fordi han har et mentalt fast grep på meg, sier jeg at jeg vil gjøre det slutt og ber han flytte ut lager han et helvete for meg til jeg til slutt knekker sammen og han får bli. 2: hver dag, etter han har stått opp eller når jeg er alene hjemme 3: kanskje 1 gang i mnd om jeg er heldig Anonym poster: 2057ecad8f405c6784e923329d06767b 1
Gjest gjesteline Skrevet 13. april 2013 #2 Skrevet 13. april 2013 Dette høres litt trist ut:/ Kunne ikke klart meg i et slikt forhold..
miramis Skrevet 13. april 2013 #3 Skrevet 13. april 2013 Vær sterk og bli kvitt han fyren, høres ut som et mareritt. Hvis han er på jobb, sørg for at han ikke tok med nøkkelen, pakk sammen alle tingene hans og sett de utenfor. Bo hos en venn noen dager så han ikke kan plage deg. Etter du flytter inn igjen, aldri åpn døren for han, og hvis han blir agressiv bør du straks ringe politiet og få et besøksforbud.
Inwe Skrevet 13. april 2013 #4 Skrevet 13. april 2013 Jeg dumpa eksen min da jeg hadde det sånn. Du får der bedre, tro meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå