Gjest Elissima Skrevet 13. april 2013 #1 Skrevet 13. april 2013 Jeg er egentlig en ganske sosial person, det vil si jeg har lett for å prate med folk. For noen uker siden ble jeg kjent med noen gutter ute på byen, vi har fortsatt kontakt. Han ene inviterte meg på date da vi møttes men jeg sa jeg ikke var interessert. Og da vi var ute i går så drev han og sjekket opp masse jenter så jeg vet han er klar over at det bare er vennskap. Men det jeg lurer på, er om det er vanlig å få venner når man er på byen? Mine venner sier det ikke er vanlig, men det har faktisk skjedd meg flere ganger.
Gjest winston Skrevet 13. april 2013 #2 Skrevet 13. april 2013 Jeg har funnet både mannlige og kvinnelige venner på byen. Faktisk de jeg omgås mest. Om det er vanlig vet jeg dog ikke. 2
Gjest JakeGreen Skrevet 13. april 2013 #3 Skrevet 13. april 2013 Nei, i Norge er det ikke sosialt akseptert å bli kjent med nye mennesker utenom de godkjente kanalene. Jeg blir kjent med mennesker overalt og det inkluderer byen, men jeg er for dårlig til å følge det opp. Jeg skjønner dog ikke hvorfor det skulle være noe unormalt å bli kjent med et nytt menneske, enten du møter vedkommende i baren på en uteplass eller en annen plass. Personen er den samme uansett. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå