Gå til innhold

Når andre folk koser med hverandre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om det er bare meg som synes dette er ubehagelig... I kollektivet der jeg bor har kjæresten til han ene flyttet inn, og når de stryker og koser på hverandre blir jeg kvalm og mister matlysten. Når de har sex om natten får jeg ikke sove, selv om jeg har ørepropper. Jeg orker ikke å sitte sammen med dem og se på film, selv om de ikke kliner åpenlyst. Den eneste muligheten for meg ser ut til å være å flytte, men jeg ser jo for meg en evig flytterunde hvis den samme situasjonen oppstår neste sted også :(

Er det jeg som er prippen og hårsår? Eller føler dere andre single det også sånn i nærheten av par?

Anonym poster: 2b02d85db206f2e48ffbc59679e01bb2

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Elissima
Skrevet

Takler det ikke jeg heller. Blir lei meg når jeg ser lykkelige par og minner meg bare på at det aldri kommer til å skje meg :( Skjønner det blir styr å flytte osv, men må da være bedre å bo alene? Husker jeg bodde med ei jente og typen hennes var der hele tida. Var ikke gøy nei.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er det ekkelt, det er ekkelt for alle som må være vitne til det. Det er aldri gøy å være vitne til at to person deler spytt. Please, gjør det helst når dere er alene.

Anonym poster: a0f1a954b7f7967656c9a766793b3171

• Liker 5
Skrevet

Jeg har det nok motsatt, jeg synes det er koselig å se par som holder hender, koser og viser kjærlighet til hverandre. Gir meg håp, om at det er stor mulighet for at jeg finner noen og.

Men jeg har vært singel i 1 år, og selv valgt å ikke lete etter ny denne tiden. Skal nok starte da eksamnene mine er ferdig til våren. Så jeg er fortsatt opptimistisk og full av håp.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

så lenge de ikke kliner i 2 timer i strekk foran meg. helt greit for meg. la dem kose.

Anonym poster: a440293ce6c25d2ee9617b9ff7ef42e3

Gjest Tirkes
Skrevet

Jeg er omvendt-prippen. Jeg klarer ikke kose/kline og "gni det inn", spesielt rundt single. I forrige leiligheten vår var gjesterommet skilt fra vårt soverom med en tynn lettvegg. Hadde aldri sex når det var gjester der. Ville nok ikke klart det om det var permanent botilværelse, men jeg synes det er litt ufint å vekke/holde folk våkne med sånne lyder. :)

Offentlig kos, så kan vi hold hender, han stryker meg på ryggen osv om det er flere til stede, men vi kliner ikke. Har vi venner på besøk og ser film så sitter jeg gjerne lent opp etter mannen, og han kan stryke håret bak ørene mine eller små, intime ting, men ikke pokker om jeg setter meg på fanget hans og kliner. Kysser vi i andres (kjentes) påsyn så er det smask på munnen og gjerne i forbindelse med hilsen/avskjed.

Er vi blant fremmede, så kan vi senke skuldrene litt mer. Man må jo french-kiss når man er på tur i Paris.

Jeg synes forresten som TS - det er litt ubehagelig og pinlig - selv om jeg IKKE er singel. Det føles litt ut som om jeg ufrivillig invaderer et pars privatliv når jeg blir "utsatt" for å sitte ved siden av dem når de kliner eller høre dem ha sex fra pesende forspill til klimax og puseprat etterpå. Jeg liker det ikke.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det nok motsatt, jeg synes det er koselig å se par som holder hender, koser og viser kjærlighet til hverandre. Gir meg håp, om at det er stor mulighet for at jeg finner noen og.

Men jeg har vært singel i 1 år, og selv valgt å ikke lete etter ny denne tiden. Skal nok starte da eksamnene mine er ferdig til våren. Så jeg er fortsatt opptimistisk og full av håp.

Jeg syns det er koselig å se par holde hender og gi hverandre klem, men når de skal kysse og kline full offentlig, syns jeg det blir for mye, vil helst ikke måtte se to mennesker dele spytt. Det er ekkelt for alle andre enn dem selv.

Anonym poster: a0f1a954b7f7967656c9a766793b3171

Gjest JakeGreen
Skrevet

Om et par er sammen med en tredje person, så er det direkte ufint om paret tafser på hverandre og kliner som om det var vorspiel. Dette er noe jeg assosierer med tenåringer og det var også det jeg kommenterte til en kamerat av meg som oppfører seg på samme måte (31 år og sin første kjæreste). Jeg sier direkte til de at om de ikke oppfører seg som normale mennesker, så går jeg hjem. De har tatt hintet. De fleste andre par jeg kjenner oppfører seg som normale mennesker.

Sex om natten er jo en privatsak, så sant de ikke går ekstra inn for å rive ned alle husets vegger. Der er det kanskje ikke så mye du får gjort, skjønt jeg selv personlig hadde nok gitt beskjed om det var på et ekstremt sjenerende nivå. Du kan jo spørre om du får bli med neste gang?

:)

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Sex om natten er jo en privatsak, så sant de ikke går ekstra inn for å rive ned alle husets vegger. Der er det kanskje ikke så mye du får gjort, skjønt jeg selv personlig hadde nok gitt beskjed om det var på et ekstremt sjenerende nivå. Du kan jo spørre om du får bli med neste gang?

:)

If you can't beat them - join them :fnise:

Jeg synes selv det er kvalmt å måtte være i nærheten av et klissepar. Ufint gjort av de.

Skrevet

Folk som sitter og kliner i plenum er bare barnslige.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tenkt "get a room" mange ganger, men aldri turt å si det høyt.

Anonym poster: 013b4e9c2f1aaa6901922b82ade6c20a

Gjest Katten.
Skrevet

Det er da forskjell på full klinings, med tunger og andre kroppsdeler stikkende ut her og der, og på enkel kyssing.

Ser ikke hvordan siste del er et problem for andre, så lenge det ikke er over lang tid.

• Liker 2
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Klining og tafsing kan jeg spare meg for. Ubehagelig å se andre drive på, og gjør det ikke selv heller foran folk.

Men vanlig kyssing og små kjærtegn, holde i hender og sånn plager meg ikke.

• Liker 1
Skrevet

Nå var det jo ikke snakk om at disse menneskene faktisk klinte og tafset på hverandre når de var rundt deg - kun ''stryker og koser på hverandre'' (da tenker i hvert fall jeg at det er å holde hender, stryke forsiktig og kanskje et lite kyss i blant). Om du blir kvalm av det, ja, da synes jeg du er overfølsom og hårsår.

Jeg føler ikke det samme, nei. Så lenge jeg slipper å se på noe som kan kvalifiseres som forspill går det stort sett greit.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje jeg er påvirket av å ha bodd utenlands, men jeg synes det bare er kjempekoselig at folk viser de er glade i hverandre og har det fint sammen. I en del andre land kan man nærmest se det som minner om forspill midt på lyse dagen på bussen, i butikken etc. Synes vi i Norge kan ha godt av å vise mer kjærlighet foran andre. Det fins selvsagt en grense. Har bodd i kollektiv og der ble vi alle vant med å høre forskjellige ting, snakket også veldig åpent om alt. Ingen hadde noe problem med det. Mer "nå har han/hun det godt, kos det!". Jeg synes virkelig folk får tolerere at jeg vil kysse på og holde en eventuell kjæreste i hånda osv. Det jeg derimot passer på er å ikke overse de andre jeg er med, spesielt hvis det bare er en person i tillegg til oss.

Anonym poster: 9f8cca0584869482d0a6bad04a7e06ad

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner deg kjempe godt! I det kollektivet flyttet jeg inn til tre mennesker, men plutselig kom kjærsten til den ene flyttende etter noen uker. Og de er fryktelig kjærlige med hverandre. HELE tida. Det er fryktelig irriterende når man sitter og prøver å følge med på en film og så hører man masse klinelyder fra kjøkknet ved siden av. Det var skikkelig ille i begynnelsen, men har blitt mer vant til det nå, i tillegg skal jeg flytte snart såå :D Lykke til TS

Anonym poster: 5703026ac5f36544675e9435ce9bfb1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...