Bridget Jones Skrevet 30. mars 2004 #1 Del Skrevet 30. mars 2004 Dette er litt dumt spørsmål men må alikevel: Vi har en veldig stor spisestue, som jeg kan flytte kjøkkenet til og da også ha spisetuen der. Det som nå er kjøkken kunne jeg laget til et bad for jeg har mini mini bad nå. Men vi venter vårt fjerde barn og har ett soverom for lite. Må bare si at vi har en uinnredet kjeller som vi tenkte vi skulle innrede etterhvert, som ungene kan bruke. Ville dere lagd et nytt soverom eller ville dere laget et mye større bad?? (tenkte at de minste barna kunne ha samme rom i så tilfellet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. mars 2004 #2 Del Skrevet 30. mars 2004 For meg hadde dette blitt et økonomisk spørsmål. Et bad er dyrt å innrede, det samme kan kjellere være. Hadde jeg hatt mye penger, så hadde jeg laget bad og innredet kjelleren. Men ellers vill jeg laget et soverom og kanskje fått inn et bad i kjelleren etter hvert. Hvor dyrt det blir kommer jo litt an på røropplegg o.l. også. Altså.. hvis jeg hadde hatt ubegrenset med penger, så hadde det blitt bad (og kanskje kjeller). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 30. mars 2004 #3 Del Skrevet 30. mars 2004 Vet ikke nøyaktig hvor lite bad dere har, men vi har et bad på 3 kwm og synes sefølgelig det er lite, men det går helt bra. Vi har da vaskerom i kjelleren. Så hvis badet ikke er helt mikroskopisk, tror jeg at jeg ville hatt et ekstra soverom. :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå