Gå til innhold

Er redd for at han var utro...

Anbefalte innlegg

Gjest Coastal
Skrevet

Kjæresten og jeg har et avstandsforhold, og sist gang vi var sammen, ringte han meg ikke for å si godnatt kvelden før vi skulle endelig være sammen igjen, slik som han gjør hver natt vi er ifra hverandre... Jeg sa ifra via meldinger at det hadde vært koselig om han ringte og sa godnatt, slik som han bruker å gjøre, (han hadde overnttingsbesøk av kompisen sin) men da svarte han bare at han skulle heller hviskr godnatt kvelden etter, mens vi var sammen... Han virket ikke som at han ville ringes i det hele tatt, så det endte med at jeg ringte han siden jeg fikk en dårlig magefølelse angående det hele. Total endring av væremåte gjør en jo usikker... Det ble bare diskusjon, og endte med at jeg la på røret siden han var frekk. Han oppførte seg ikke som en kjæreste i det hele tatt. Han ringte heller ikke opp igjen. Dagen etter reiste han til meg, vi hadde ordna opp, og vi hadde sex. Men han smakte kaffe... Og han drikker ikke kaffe. Ikke jeg heller. Jeg spurte han etterpå hvem det er som drikker kaffe. Jeg var der og da helt sikker på at han hadde hatt en annen på overnattingsbesøk natta før... Han klarte å snakke seg til en slags overbevisning om at det er meg som tar feil av smak etc... Men nå sitter jeg igjen og lurer på om det virkelig er mulig å ta så feil som han mente at jeg gjorde, eller at han er dårlig på å skjule sånt. Noen synspunkter angående dette? Usikker på hva jeg skal tro...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du virkelig føler at noe er i veien bør du prøve å finne ut av det. Følg alltid magefølelsen, det er en grunn til at den dukker opp dessverre.. Kanskje er det ikke utroskap, men hvis du føler at noe er galt så gjør noe med det før tankene tar helt overhånd.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Å herregud! La oss si han er utro, og gjør det slutt. Ikke for din del, for hans!

Anonym poster: 062e499e98cded30b3178aaed90a3e4d

• Liker 1
Gjest Silvermist
Skrevet

Han hadde besøk av kompisen, og droppet for en gangs skyld å ringe for å si godt natt. Han svarte heller på sms din.

Han luktet kaffe.

Jepp, definitivt utro!

:kaklehone:

• Liker 8
Gjest Coastal
Skrevet

Han smakte kaffe. Rettere sagt: utstyret hans smakte kaffe...

Gjest gjesteline
Skrevet

...sjekk fb hans eller mobilen hans?

AnonymBruker
Skrevet

Ny dusjsåpe?

Anonym poster: 9c2115eb768e9a88e7672db20ac2b1ec

Skrevet

Han har vært utro med en kaffekopp..! O.o

• Liker 9
Skrevet

Eksen min var fryktelig glad i kaffe, men jeg må si jeg aldri opplevde at "utstyret" hans smakte kaffe. Er det i det hele tatt mulig?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du syntes det smakte kaffe av utstyret hans dagen etter at han etter din teori skal ha vært utro? Herregud.

Her er det du som oppfører seg helt utrolig urimelig, TS. Han fortjener virkelig ikke utroskapsbeskyldninger for å ikke ringe (men likevel sende meldinger) mens han har overnattingsbesøk av en kompis.

Og det er selvsagt klin umulig at du kan smake hva en (hypotetisk) jente som har sugd ham et døgn i forveien pleier å drikke. Bare så det er helt klart.

Anonym poster: 83e33c290ff38f939e97db6df4346aa6

• Liker 2
Skrevet

utstyret til en jeg var med smakte plutselig fiskebolle... hva betyr dette??

AnonymBruker
Skrevet

At han har bolla en fisk vel!

Anonym poster: 269ab2bc519d55a3623af3bfc8dbfc50

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kjære TS, jeg tror ikke du har noe å bekymre deg for :) Tenk rasjonelt.

Anonym poster: f0d46215886742f99082e75d0cd6d921

Gjest Snuppi
Skrevet

det betyr at det ikke smakte fiskekake.... :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke noen skal latterliggjøre TS på denne måten. Synes det det kan være sannsynlig at det kan henge igjen kaffesmak om en dame som nettopp har drukket kaffe har hatt hans utstyr i munnen og han ikke vasker seg i mellomtiden.

Og utroskap forekommer jo - det vet jo alle.

Håper TS finner ut av det. Men håper hun finner ut av det på en lur måte og ikke ødelegger forholdet med anklager dersom det bare er "falsk varsel".

Anonym poster: 25ffb522154fd7ae74fee58e0f50d01c

Skrevet

Det der høres usannsynlig ut. Jeg tror ikke at en penis kan smake kaffe etter en blowjob. Kanskje noen her på forumet kunne ha testa det ut? Sug kjæresten etter en kopp svart kaffe, la det være i noen timer, slikk deretter på penis igjen og fortell oss her på forumet om dette kan stemme eller ei. :danse:

Jeg mener ikke å latterliggjøre deg, TS, men du skjønner kanskje selv at dette virker litt usannsynlig og... rart? :vetikke:

• Liker 1
Skrevet

Hysterisk oppførsel, ro ned et par hakk.

AnonymBruker
Skrevet

Syntes det er veldig merkelig om han ikke har dusjet før han dro til deg uansett da. Jeg mener, om han var utro kunne han i det minste ha dusjet vel. Eller i grunn uansett, han kunne vel ha dusjet i det minste uansett!!

Jeg tror heller at hjernen din spiller deg et slags puss, du er usikker på grunn av avstands forholdet og stoler ikke helt på han. Derfor leter du etter tegn til at du har rett, altså avvik i det normale. han ringer plutselig ikke som vanlig en kveld, der har du unnskyldningen din, han er utro. Så trenger du bevis, han smaker kaffe. Jeg tror det i bunn og grunn bunner ut i at du er er veldig usikker på deg selv og han :)

Dette burde du kanskje snakke med han om? Uten å anklage han for utroskap. Men si at du syntes det er vanskelig med et avstandsforhold, at du er redd for at han skal miste følelsene for deg, at han går lei av å ikke ha noen som han kan være med etc.

Anonym poster: 7c7ff88bed286ccf1c4b67494a088d58

• Liker 3
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at hun mener at munnen hans smakte kaffe, ikke kuken...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at hun mener at munnen hans smakte kaffe, ikke kuken...

Hun skrev i et senere innlegg at det var utstyret hans smakte kaffe

Anonym poster: b3cef5ec2a46613459e341c11d05c536

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...